Neden çalışan kadından böyle performans beklerler anlamam. Zaten eve gelişi 18.00 19.00 civarı yemek mi yapsın temizlik mi?

Neden çalışan kadından böyle performans beklerler anlamam. Zaten eve gelişi 18.00 19.00 civarı yemek mi yapsın temizlik mi?

çalışan kadından ev işi beklenmez. yemek dışardan yenir ya da ortak yapılır. temizlik işleri de ortak bütçeyle bir temizlik görevlisine verilir. kocan işten gelince temizlik + yemek bekliyorsa senden boşan vur tekmeyi
İşte bu kadar
teşekkürler =)
Kadın evdeki diger kişilerin kölesi değildir ama evin temizliğinden evde yaşayan herkes her an sorumludur kadında sorumludur. Yapmak zorunda degil yapması gerekliliği üzerinde duralım
Elbette evde duran herkes sorunlu
Çalışan kadın da çalışmayan kadın da her gün temizlik yapmak zorunda değil. Her gün temizlik yapmak zorunda kalıyorsa evde ki diğer insanların temizliğini sorgulamak gerekir. Her şeyi kadından beklememek gerekiyor.
Çok güzel yaklaşım
Cevap
12Cevap
Hayır tabi ki de.. ben eşime her zaman yardımcı olurum bu konuda
Bir erkek ya kadınını işe yollamayacak ya da yollayacaksa ev işlerinde yardımcı olacak. Bu kadar basit.
Kesinlikle
Seninle hemfikir olmak güzel.
Rutin küçük temizlikleri yapabilirsin. Kapsamlı temizlik için de kadın tutarsın. Çalışan kadın olarak buna hakkın var
Zaten yemeğe bile vakit kalmıyor ki
Burada bazı detaylar var tabi. Çalışmak senin tercihin mi yoksa eşin mi istiyor? Eğer eşin ihtiyacınız olmadığı için calismani istemiyorsa ama sen kendin çalışmak istiyorsan ev işleri konusunu da halletmen lazım. Ama geçim konusunda eşin ikinizin de çalışmasını istiyorsa bir zahmet sana yardım etmek zorunda. Aksini soyluyorsa ne diye k*çına güvenmediği halde evlenmiş o zaman?
Doğru ben aslında bunu kendim için değil bir soru olarak sordum. Mesela şeklinde. Kendimden yola çıktım ama hala eve dönmedim. Düşün temizlik mi yemek mi
Öncelik yemek tabi ki. Temizlik dediğin de en fazla toz alma ve bulasiklari makineye yerleştirmek olabilir. Ortalığı toparlarsin bitti gitti. Kalkıp halı yikayacak dolabı koltuğu indirip dibi köşeyi silip süpürecek halin yok
Yapılmaz zaten uykum geliyor eve gelir gelmez. Bazen yemeği yapıp uyuyorum sonra yiyorum
Dışarıdan da söyleyebilirsin. Zaten evde yemek yapmakla dışarıdan söylemek neredeyse aynı masraf oluyor artık.
Maalesef ki öyle
Evli çocuklu değilse sorun değil. Her bebe, adam akraplerde aynı anlayış yok. Hele Türkiye de millet kullanmayı çok sever.
Maalesef ki öyle
2 Güne bir beraber temizlesinler işte yeter.
Olmuyor ama
Erkek ve kadın ev işlerini beraber yapmalılar zaten
Kadın yalnız oluyor çoğu zaman
Temizlik hafta 1 yapılır. Ama hergün yemek şarttır
Evet yemek öncelik
Yetişe bildiği kadar yapar. Her gün zor olurdu.
Kesinlikle ve yetişilmiyor
Herkes evdeki işi paylaşacak yoksa dert olmasın evlenmesin
Katılıyorum
bi de üstüne yemek istiyorlar utanma yok
Neden her şeyi her zaman kadın yapsinki alakası yok
Zaman yok zaten
Temizlik yemek kadın işidir çalışıyor olsa bile evine hizmet edecek çocuklara bakacak eşinin ailesine hizmet etmek zorunda 😳
Kesinlikle :)
Yani zorunda olduğu için değil bu ihtiyaç ama her gün değil haftada olur..
zorunda değil. temizlik yapıyorsa bile eşi falan yardım etmeli
İki günde bir yapsın. Ben elime sarı bez alacaksam niye evleneyim?
Yani birisinin yapması gerekir
Mesela sen 😬
Evi pislik götürse kılımı kıpırdatmam 🙄
Sen de ilginçsin
Az kazanan temizliği yapsın 🙂
Burcun ne
Yılan burcuyum
Yalnız ise yapar değilse yardımcı olunmalı
Evet ama olmuyorlar
Kişilerin anlaşmalarına bağlı
Kadına kalıyor
ortaklaşa yapın
Doğrusu o
değil
Gel de anlat
Ona hal kalmıyor
Haftada bir yeterli
eşi yardım etmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?