
Çalışan kadın olmak, özellikle de çalışan anne olmak herkesin kolay kolay altından kalkabileceği bir iş değil. Sizce çalışan kadın temizlik yapmak zorunda mı?

Çalışan kadın olmak, özellikle de çalışan anne olmak herkesin kolay kolay altından kalkabileceği bir iş değil. Sizce çalışan kadın temizlik yapmak zorunda mı?
Anneyim 7 yaşında bı kizim var , sabah 7 de kalkıyorum kahvaltı hazırlayıp ev topluyorum, sofrayı toplayıp işe gidiyorum akşama kadar çok ağır şekilde temizlik yapıyorum ve eve geliyorum elimi yüzümü yikayabilirsem yıkayıp tekrar ev toplayıp bı taraftan temizlik ve yemek yapıyorum, aynı zamanda çamaşır bulaşıklar vs çocuk ta ilgi bekliyoo.. hergun popomun üstüne saat 10 10 buçuk gibi oturuyorum... maddi durum çok iyiyse yardımcı kadın tutulabilir benim durumum yok hayatım bu.. çok yorgunum ama
Kolay değil tabiki ve evde çıkacak olan huzursuzluğu göz önünde bulundurmakta fayda var. Keza Anne ise üstüne de çalışıyorsa extra sorumluluk ve yükü kat kat daha fazla oluyor. Planlı programlı hareket etmesi eşiyle istişare edip birlikte bir karar almaları ve ailenin huzuru sağlanması açısından gerekli olanın bu olduğunu düşünüyorum.
Bu bir zorunluk değil evini temizlemek ne zamandan beri zorunlu hale geldi kendi sağlığın için evinin temiz olması için temizlik yapmalısın eşin de yardımcı olabilir sana
Kesinlikle
Bir evde bulunan herkes evin düzeni ve temizliği için çaba harcamalı, bunun aksini gerektirecek veya haklı kılacak bir durum ise genel anlamda olmayacaktır.
Cevap
21Cevap
Günaydın Temizlik yapmak, çalışan kadın veya erkek, cinsiyetle ilgili bir zorunluluk değildir. Temizlik işleri, ailenin veya ev halkının tüm üyeleri arasında adil bir şekilde paylaşılmalıdır. Cinsiyet, bu görevlerin nasıl paylaşılması gerektiğini belirlememelidir. Ailenin içindeki herkes, ev işlerine ve temizliğe katkıda bulunmalıdır, çünkü bu tür işler evin işleyişini sürdürmek ve sağlıklı bir yaşam ortamı yaratmak için önemlidir. Ailenin tüm üyeleri, kendi yeteneklerine ve zamanlarına göre katkıda bulunabilirler. Bu, cinsiyet, yaş, meslek veya diğer faktörler gözetmeksizin adil bir şekilde yapılmalıdır.
Yapıyorum son 13 senedir buna annelik de eklendi. He ondan önce de çocuk yokken hem kariyerimi hem evdeki işleri sırtlandım.
Çalışab kadın olunca başka şeylerden el ayak mı çekelim? Çocuk yapmayalım çocuğa bakmayalım yemek yapmayalım temizlik zaten yapmayalım çünkü ne münasebet 😏
Yapıyorum ve gocunmuyorum! O havayı bilmeyen o düğüne gitmeyecek!!!
Temizliği yapıyorsa kendisi için yapıyor sonuçta. Eğer kadın evli ise. Eşinin kendisine yardım etmesi gerekli diye düşünüyorum.
Çalışsın ya da çalışmasın bir kadın evine gerekli özeni göstermeli diye düşünüyorum. Eşi de destek olmalı tabi bu konuda..
herkes temizlik yapmak zorunda. kadın erkek farketmez
Dogrudur
Ayrıntılı olmasada yaşanacak kadr temizleyebiliyorum ayrıntıli yaparsam kendimide ihmal ederim
Tabiki zorunda değil. Erkek de yapmak zorunda değil kadın da. En iyisi temizlikçi tutun ya da evde kalıcı yardımcı.
Zorunda değil de çalışmayan kadınlar çalışmadıkları için mi temizlik yapıyor ? Ev temizliği çalışsan da çalışmasan da bir alışkanlık olmalı zaten
Eşim de yapmıyorsa ben yapmam. O da yapıyor ise tabii ki de yapmak zorundayız, imkanı olan yardımcı çağırabilir tabii
Çalışsa da çalışmasa da temizlik yapılmalı. Yapmasın evi b-k götürsün o zaman.
temizlik yapmak zorun da degil temizlikci tutarsin gelir temizler bence
Yani
Evinde yapmak zorunda en azından bi günü temizlemeye ayrılmalı yardımcı eşi varda şanslıdır
boyle bir eş turkiye de yok maalesef
@NidaÖzpinarli emin ol var
Çalişan kadın evine temizlikçi alamıyorsa tabiki yapmalı. Ama eşide ona yardımcı olmalı
Temizlik sadece kadının değil erkeğin de yapabileceği bir şey yani temizlikçi tutulursa o yapar
Temizliğin çalışıp çalışmamakla alakası yok. Her insan yaşam alanını temiz tutmak zorunda.
Genelde maaşlarının bir kısmı içşn temizlikçi çağırıyorlar.
Yapıyor mecburen altından kalkamam derse temizlikçi tutmakta makul
Kadın çalışıyorum diye ev işlerini bahane etmemeli ediyorsa çalışmayacak ya da temizlikçi tutacak
Hahaha yazık yıllarca bu konudan ne yuvalar zorlandı.😀😀
Yok adam yapmasin kadin yapmasin evi b k götürsün
Biraz mantikli olun kadin tek yasasa calissa yapmicak mi
Zorundamısın hayır. Ama kendin için temizliyorsun, eşin de yardım etmek zorunda. Dağınık evde negativ enerji de çoğalır.
Temizlik gerekli olduğu için yapılır bence. Çalışmakla ilgisi tok. Yetişemiyen yardımcı tutabilir ya da eşin falan daha anlayışlı olmalı
Bence de yani
evi b*k götürmesinden rahatsız değilse neden olmasın
Cevremde var oyle hem calisiyor hem evine bakiyo hem cocuklarina
Ne hamarat ama degeri de bilinmiyordur
Kadın temiz olmak zorunda olduğu için
Temizlikte yapmali
Bakimsiz kirli erkeğede kimse bakmaz
Çalışan kadın değil sadece kimse temizlik yapmak zorunda değil
Eşinizin yardımcı olması gerekiyor kesinlikle
Bence de sonucta beraber kirletiliyorsa beraber temizlenmeli
pislik içinde olsun mu
Olmasin
yapmasın pislik içinde yaşasınlar
Hayir ya
Beraber yapilir iki kişi bence
👍🏻
Ver parasını yapsn biri ne ugrasiosun
Sjsj
temizlikçi tutar ne diye para kazanıyor sanki
Millet rahata alismis zor geliyor her sey
kadın evini çekip çevirmek zorunda
Erkekte kadında yapmak zorunda.
Temizlik imandandır yapsın tabi pis olmasın
ortaklasa yapılabilir
Kadın tutsun temizliğe
Birileri yapmak zorunda yoksa evi kir götürür.
Yok değil yüzme biliyorsa b. k içinde yüzebilir 🤣
Hayır zorunda değil. Erkek yapmak zorunda.
Zorunluluk olarak görmüyorum…
Hayir kari koca beraber yapmali.
Yaşadığı yeri temizlemeli bi zahmet
Herkes zorunda.
Yok robot alsin
😂
Yeri gelince herşeyi yapabilmeli
👍🏻
Mecbur ne yapacak
Değil
Hayır zorunda değil
Degilsin
Yoo temizlikçi tutarsın
Hayır değil
Hayır değil...
Zorunda
Beraber yapın
Olur
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?