Temizlikten kendimi nasıl alıkoyarım, ne yapmalıyım?

Herkese selam, 23 yaşındayım, henüz 6 aydır iş hayatına atıldım. Öncesi hep evde geçtiği için pandemi zamanından beri temizliğe sarmıştım evde. Evi süpürmeden duramaz sürekli pencere açardım havalanması için. Geceleri bile açık kalsın istiyorum oda havasız kokuyor gibi. Kışın ne yapacağım bilmiyorum ama deli oluyorum düşündükçe. Pencereler kapalı hiç iyi hissetmiyorum, işe giderken ablam ve kendi yatağımın çarşaflarını yorganlarını çırpıyorum eğer yapamazsam evden öyle çıkmak zorunda kalırsam tüm modum düşüyor şu an olduğu gibi. Camı açık bırakıp çıktım bu sefer de dışardan girecek olan tozları düşünüyorum. Deli miyim ben ya nasıl başa çıkacağım bununla bilmiyorum. Her sabah yatağımı toplayıp yorganları çarşafları çırpıp odamı ve banyoyu süpürüyorum. Ablam çok saçlarını döker sabahları uyandığımda banyoya koşuyorum saçlarını temizliyorum. işten eve gelince çok gergin oluyorum havasız koku beni mahvediyor direkt kendimi temizliğe veriyorum ne yapacağım ben böyle? Evdekileri arıyorum yoldayken, penceremi açın odayı süpürün diye söylüyorum eve geçmeden😭 çok kötü hissediyorum şu an. Oysa eve gidip 20 dakikamı almıyor odayı süpürüp yatağımı düzeltmek.

Temizlikten kendimi nasıl alıkoyarım, ne yapmalıyım?
Cevapla