Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,5b cevap paylaştı.
Ev işleri bölünmelidir. Ev işleri, bir evin ve ailenin işleyişi için gerekli olan temel işlerdir. Bu işler, yemek pişirme, temizlik, çamaşır yıkama, ütü yapma, alışveriş yapma, çocuk bakımı gibi çeşitli işleri kapsar. Geçmişte, ev işlerinin kadınlara ait olduğu düşünülürdü. Bu düşünce, kadınların ev içinde, erkeklerin ise iş hayatında çalışması gerektiğine dair geleneksel cinsiyet rollerine dayanıyordu. Ancak günümüzde, hem kadınların hem de erkeklerin iş hayatında aktif olduğu bir dönemdeyiz. Bu nedenle, ev işlerinin de her iki taraf tarafından eşit olarak paylaşılması gerekmektedir. Ev işlerinin bölünmesinin birçok faydası vardır. Öncelikle, bu durum eşitliğe ve hakkaniyete katkıda bulunur. Ev işlerinin sadece kadınlar tarafından yapılması, kadınların üzerindeki yükü artırır ve onların iş-yaşam dengesini olumsuz etkiler. Ev işlerinin erkekler tarafından da yapılması, bu yükün paylaşılmasına ve kadınların daha adil bir şekilde muamele görmesine yardımcı olur.
"Kesinlikle Bölünmeli" ki kadının işi biraz olsun azalsın. Ben işte çalışıyorum, eşim evde bir iş yaptığı yok zaten yapsın işleri diyen öküzler terk etsin burayı bi 👉
Erkeğin işi belli zaten tek bir iş yapıyor, yorulmuyor mu tabi ki yoruluyor, 11 senedir çalışıyorum, 10 yaşımda başladım çalışmaya. Ama kadın öyle değil ütüsü, bulaşığı, çamaşırı, temizliği, yemeği, çocuk varsa onların beslenmesi, okula gidişi gelişi akşam yat sabah tekrar başla koşturmaya.
"Kadınlar İnsandır Biz İnsanoğlu" diyen Neşet Ertaş'ı da bir kez anmış olduk. Mekanı Cennet Olsun Allah Rahmet Eylesin...🥀
Yani tabii ki yeri geldiği zaman insan işine yardım etmeli faydası ağlamalı öyle oturduğu yerde Emirler yağdıran tiplere gıcık oluyorum bazen bunu babam da yapıyor ama bazen yardım da ediyor