Güncellemeler
+1 yıl
Neyi sevsem zarar görüyor. Cenabet miyim anlamadım ki? Nazar değdi kesin. Herkes çok beğenmişti kabanımı :(
Bu kabanı severek aldım. Aldığım günden itibaren başına gelmeyen kalmadı. İlk giydiğim gün bira döküldü. Yanlışlıkla sigara değdi, küçük bir yeri yanık. Şimdi de sıcak çikolata döküldü. Ne yapacağım bilmiyorum

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
hmmmm acaba burada paylaşmak yerine ıslak mendille silmeyi mi deneseydiniz?
Denedim, bu kadar oldu işte.
Bulaşık parlatıcısı dene
Severek aldın, şimdi severek ayril cikmaz
Ya kötü şeyler demeyin. Cidden çok seviyordum bu kabanı. Negatif enerji veriyorsunuz bana.
O bölgeyi soğuk suyla sabunla yıka
Getir ben yalıyarak çıkarırım onu
Çıkacaksa yalamana izin veririm
Yenısını al b
Para gönder alayım
Nekadar mont ¿
960dı 2 ay once
Kuru temızlemeye gönder cıkar 960 ödemeye gerek kalmaz 150 lira 180 lıra profesyonel cıkartırlar
Ne güzel çözüm buluyorsun işte. Bir daha yenisini al demezsin umarım ☺️
960 tl duyunca deger yerıne 200 tl harcamak yoksa cöpe bas derdım umarım 200 lir vardır yaptırırsın abla
Ne ablası be. 36 yaşına gelmişsin, 20 yaşımda çıtır halimle abla oldum. Püü sana. 200 çıkmaz, ben de 20 var sadece. İban atsam üzerini tamamlar mısın?
At abla at yollım fakir
Gerçekten çıkar mı amca? Çünkü ben kuru temizlemecinin iyisini kötüsünü nereden bileyim. Ya daha kötü olursa?
Amca mı dedın insallah yıkayınca yırtılır
Evet kesınlıkle kuru temızleme cıkartır basıt bı leke bu.
E amcam yaşındasın. Yalan mı söyleyeyim şimdi. Tövbe de amca
Anlatsamda anlamassın bu konuyu boş ver
Kuru temızleme cıkartır ve maksımum 200 tutar
Tamamdır teşekkür ederim ☺️♥️
Eyvallah abla yarın gönder cuma gıyersın 👍🏼