Dün kendimi kaptırdım trol flan değil karnim ve başım halsizligim var bayilicagim gibiyim gerçekten ne tablet büyük çikolataları bitirdim üstüne 9 kasık saralle yedim 2 tane Nestlé yedim 1 tablet bitter yedim bugünde 2 tane gofret aldim yine yedim yine saralle yedim fındıklı cikolata yedim kurabiye yapicakkken 4 avuç damla bitter yedim aşırı kötüyüm
Güncellemeler
+1 yıl
Tuvaletten çıkamıyorum
Kendimi dünden beri çikolataya kapatırdım şu an çok kötüyüm ne yapmalıyım? Cikolata krizi oldu?
Herşeyde libidoya baglamiyomusunuz bayilicam artık yıllardır karşı koyamiyacagim ayila bayıla yediğim tek şey çikolata şekerli yiyecekler canım istiyor gün içerisinde 5 i geçiyor yediğim inan libidoyla uzaktan yakından ilgisi yok o senin pis zihniyetin
😂😂😂 Sen sorunun başlığını ve dediklerimi anlamamışsın ki. Ne diyor başlıkta dünden beridir kendimi çikolata kaptırdım vs diyor soru da da bunu belirtiyor. Senin gibi uzun süredir çikolata tüketiminden vs bahsetmiyor bu yüzden libido dan kaynaklı bir şey olabilir diye düşündüm. Eğer senin gibi yıllardır tüketen biri olsaydı ve soruda bunu yansıtsaydı libido ile ilgili bir yorum yapmazdım düşünmezdim ama soruda da dediği gibi kısa sürede oluşan bir bağlılık istek söz konusu , bu yüzden libido hakkında yorum yaptım sebebi bu olabilir diye düşündüm. Bu tarz düşündüm diye neden pis zihniyetli oluyorum anlamış değilim. Sonuçta taciz etmedim , sapıkça birşeyler yazmadım , ya da farklı bir şey de demedim. Ama sen benim bu düşüncemi pis zihniyet olarak algıladın. Bana pis zihniyet vs demek yerine algılama sorunlarını vs halletsen iyi olur :)
Algimi merak etme gayet iyi algılıyorum dondurma yiyorum yalamayı severmisin çikolata yiyorum libidodan dolayı canım sıkılıyor mastürbasyon yap özel bölgem ağrıyor azmissin... Ben bunun gibi binlerce cevap görüyorum her şeyi bel altına bağlayan bir kişi çıkıyor illaki yeter artık gidin sevsn mk bu kadar kudurmuslukta fzla
😂😂😂😂 İyi de bu tarz cümleler kuranlar ile benim alakam ne? şu an sen konuyu aldın farklı bir yere götürüyorsun farkında mısın?
Bak tekrar söylüyorum , iyi oku iyi anla...
Ben onun bu bir anda çikolata tüketmesine karşılık yorum yaptım , libidon artıyorsa bu yüzden canın çikolata istiyor olabilir. Çünkü libido arttığında libido insanın tatlı ve şekerli şeyler yemesini tetikler. O da 1 2 gündür aşırı tüketiyorum diyince , libidonun etki edeceğini düşündüm.
Ama sen burada gelmiş diyorsun ki , " dondurma yiyorum yalamayı sever misin , çikolata yiyorum libidodan dolayı , canım sıkılıyor mastürbasyon yap " vs tarzında cümleler söylüyorsun. Bunlar senin de anlayacağın üzere sapıkça cümleler. Benim yaptığım yorumda sapıklık ifade eden bir şey yok. Gayet iyi algılıyorum diyorsun ama hala anlatmaya çalıştığım şeyi anlamıyorsun...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
O kadar çikolatanın üzerine libido tavan yapmıştır 😁 ya da libidon arttığı için sürekli çikolata tüketiyor olabilirsin :)
Herşeyde libidoya baglamiyomusunuz bayilicam artık yıllardır karşı koyamiyacagim ayila bayıla yediğim tek şey çikolata şekerli yiyecekler canım istiyor gün içerisinde 5 i geçiyor yediğim inan libidoyla uzaktan yakından ilgisi yok o senin pis zihniyetin
😂😂😂 Sen sorunun başlığını ve dediklerimi anlamamışsın ki. Ne diyor başlıkta dünden beridir kendimi çikolata kaptırdım vs diyor soru da da bunu belirtiyor. Senin gibi uzun süredir çikolata tüketiminden vs bahsetmiyor bu yüzden libido dan kaynaklı bir şey olabilir diye düşündüm. Eğer senin gibi yıllardır tüketen biri olsaydı ve soruda bunu yansıtsaydı libido ile ilgili bir yorum yapmazdım düşünmezdim ama soruda da dediği gibi kısa sürede oluşan bir bağlılık istek söz konusu , bu yüzden libido hakkında yorum yaptım sebebi bu olabilir diye düşündüm. Bu tarz düşündüm diye neden pis zihniyetli oluyorum anlamış değilim. Sonuçta taciz etmedim , sapıkça birşeyler yazmadım , ya da farklı bir şey de demedim. Ama sen benim bu düşüncemi pis zihniyet olarak algıladın. Bana pis zihniyet vs demek yerine algılama sorunlarını vs halletsen iyi olur :)
Algimi merak etme gayet iyi algılıyorum dondurma yiyorum yalamayı severmisin çikolata yiyorum libidodan dolayı canım sıkılıyor mastürbasyon yap özel bölgem ağrıyor azmissin... Ben bunun gibi binlerce cevap görüyorum her şeyi bel altına bağlayan bir kişi çıkıyor illaki yeter artık gidin sevsn mk bu kadar kudurmuslukta fzla
😂😂😂😂 İyi de bu tarz cümleler kuranlar ile benim alakam ne? şu an sen konuyu aldın farklı bir yere götürüyorsun farkında mısın?
Bak tekrar söylüyorum , iyi oku iyi anla...
Ben onun bu bir anda çikolata tüketmesine karşılık yorum yaptım , libidon artıyorsa bu yüzden canın çikolata istiyor olabilir. Çünkü libido arttığında libido insanın tatlı ve şekerli şeyler yemesini tetikler. O da 1 2 gündür aşırı tüketiyorum diyince , libidonun etki edeceğini düşündüm.
Ama sen burada gelmiş diyorsun ki , " dondurma yiyorum yalamayı sever misin , çikolata yiyorum libidodan dolayı , canım sıkılıyor mastürbasyon yap " vs tarzında cümleler söylüyorsun. Bunlar senin de anlayacağın üzere sapıkça cümleler. Benim yaptığım yorumda sapıklık ifade eden bir şey yok. Gayet iyi algılıyorum diyorsun ama hala anlatmaya çalıştığım şeyi anlamıyorsun...
Anladım seni. sinir olduğum için patlama sana oldu 😂
Ben sinir atma makinesiyim galiba , bu aralar siniri olan bana patlıyor 😂😂
Bahtina sana denk geliyo demek
Öyle galiba 😂
Valla ben her gece 4x3 12 li kare çikolata yiyorum 😁
Demir eksikliğin var. Kaliteli bir demir damlası kullanman lazım.
kendini rahatlatman gerek aksi halde bu isteğinin önüne gecemezsin🤗
Şimdi de tuzlu şeyler ye¿ sjsj
Yaaa
Daha he bişey olmaz bolca kilo yapar
Hastaneye git
Hanı cikmamissin
@medi0man nerden
Nickinden dolayi
Ciddi misn
Tuzlu şeyler bel ki
Bol su iç