Kendimi dünden beri çikolataya kapatırdım şu an çok kötüyüm ne yapmalıyım? Cikolata krizi oldu?

Dün kendimi kaptırdım trol flan değil karnim ve başım halsizligim var bayilicagim gibiyim gerçekten ne tablet büyük çikolataları bitirdim üstüne 9 kasık saralle yedim 2 tane Nestlé yedim 1 tablet bitter yedim bugünde 2 tane gofret aldim yine yedim yine saralle yedim fındıklı cikolata yedim kurabiye yapicakkken 4 avuç damla bitter yedim aşırı kötüyüm
Güncellemeler
+1 yıl
Tuvaletten çıkamıyorum
Kendimi dünden beri çikolataya kapatırdım şu an çok kötüyüm ne yapmalıyım? Cikolata krizi oldu?
Cevapla