Adet olduğum için bir sürü çikolata yedim, tatlı krizine girmek üzereyim. Ne yapmalıyım?

Adet olduğum için bir sürü çikolata yedim, tatlı krizine girmek üzereyim. Ne yapmalıyım?
Cevapla