Ev & Yaşam Arap sabununu hangi alanlarda kullanıyorsunuz? YazanBirey Takip Et FenomenBilge Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 En bilinen doğal temizlik yöntemlerinden bir tanesi de Arap sabunu. Siz Arap sabununu hangi alanlarda kullanıyorsunuz? Vim'in Arap sabunu yüzey temizleyicisini daha önce denediniz mi? Arap sabununu hangi alanlarda kullanıyorsunuz? Cevapla Sabun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
s Kimikio Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 320 cevap paylaştı. dip köşe temizlikte kullanılabilir 0 1 Yorumla s Kimikio +1 yıl Vim iyi bir markadır Yorumla
Triggerr Takip Et Master Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Halıları falan silerken, kapı ve duvarları silerken, halı yıkarken, demlik, çaydanlık tellerken. Çoğu alanda kullanılıyor kısacası. 0 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 43% +1 yıl Deri yüzeylerde ve araç lastiklerinin yan yüzeylerini temizlerken kullanıyorum.. Çok iyi parlatıyor. 0 0 Yorumla
Miyaff1 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl Katı sabunla saçlarımı yıkarım kimyasal şampuanlardan iyi olduğu kesin 0 0 Yorumla
deadalus Takip Et Master Yaş: 38 , eic 50% +1 yıl Denedim de ne bileyim camasir suyu kadar iyi temizleniyor sanki 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Çamaşır hariç henüz hiç kullanmadım. Ha bir de vimi kullandım yüzeyler için. O da çok iyiydi. 0 0 Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl O kadar köpürüyor ki bir işe yaramıyor 0 0 Yorumla
kalpsiz-melek Takip Et Master Yaş: 24 , eic 50% +1 yıl Her yerde. 0 1 Yorumla kalpsiz-melek +1 yıl 🙂🙂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
dip köşe temizlikte kullanılabilir
Vim iyi bir markadır
Halıları falan silerken, kapı ve duvarları silerken, halı yıkarken, demlik, çaydanlık tellerken. Çoğu alanda kullanılıyor kısacası.
Deri yüzeylerde ve araç lastiklerinin yan yüzeylerini temizlerken kullanıyorum.. Çok iyi parlatıyor.
Katı sabunla saçlarımı yıkarım kimyasal şampuanlardan iyi olduğu kesin
Denedim de ne bileyim camasir suyu kadar iyi temizleniyor sanki
Çamaşır hariç henüz hiç kullanmadım. Ha bir de vimi kullandım yüzeyler için. O da çok iyiydi.
Kullanmiyorum sevmiyorum kendisini
O kadar köpürüyor ki bir işe yaramıyor
Her yerde.
🙂🙂
Halı yıkama.
Her yerde 😂
Arabistan da
Halı yıkamada