Ankastre setlerin temizliği kolay oluyor, kendim de kullandıkça ve temizledikçe bunu fark ettim fakat hala aramızda ocaklı fırın kullananlar vardır, peki ocaklı fırın temizliği nasıl kolay hale gelir sizce?
O ocağı kullandığım dönemler düğmelerini çıkartıp siliyordum. Ocağın araları fazlasıyla yağ artıkları olurdu diş fırçası yardımıyla çıkartırdım ve tertemiz olurdu. Hakikaten kullanımı çok zor ankastre de temizlik daha basit.