Tatil & Seyahat Survivor 2018 Finali’ni Kıbrıs’ta canlı izlemek ister misin? (Sayfa 4) Etstur Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 37 Survivor 2018 Finali’ni Kıbrıs’ta canlı izlemek ister misin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
SonMuhterem Takip Et Master Yaş: 38 , eic 43% +1 yıl İsterim ama Leyla Feray ile birlikte gideceğim 😃 0 0 Yorumla
HayalperestPisicik Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 305 cevap paylaştı. Güzel bir tatil iyi gelirdi ya. 0 0 Yorumla
DiAmonds0 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Survivor kısmı çıksa tam benlij tatil 0 1 Yorumla DiAmonds0 +1 yıl Benlik* Yorumla
Thauma Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl İsterdim, kim istemez. :) 1 1 Yorumla metinas34 +1 yıl Gezmeyi seviyor musun Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
255Cevap
Hediye edilse neden olmasin :)
İsterim ama Leyla Feray ile birlikte gideceğim 😃
Tatil için ideal Kıbrıs
Biri bana bunu hediye ederse neden olmasın 😋☺
Survivor bahane Kıbrıs şahane...
Pek sevmem sacma geliyor bana
Gönderirseniz en çok ben alkışlarım
ets bey ne yapıyorsunuz.
Güzel bir tatil iyi gelirdi ya.
İsterdim hemde güzel bir tatil olurdu.
Elbetteki gitmeyi planlıyorum
Survivor kısmı çıksa tam benlij tatil
Benlik*
beleşe mi götürcen bizi?
Gideyim de acunu seymayu goreyim
etstur hediye ederse neden olmasın
Hediye eden olursa allah derim 😂
İsterdim, kim istemez. :)
Gezmeyi seviyor musun
Çünkü hediyeler geri çevrilmez :-D
biri hediye ederse kıbrısa giderim
Tatıldee yapmış oluurum tabi gitmek ısterdım
Yarışma değil de tatil olur
Gezmek için olabilir.
Evet güzel olur lakin çok masraf olsa gerek..
Yarışma bahane gezmek şahane derim 😊😊
Hediye olarak yollarsanız gelirim
Yok valla ora çok sıcak buhar olup ucariz 😂😂
D şıkkı 😂 adem için gidebilirim
Olur neden olmasın
Kaç kişilik
Gidip kafa dinlemeyi tercih ederim
İstemeyeni dövüyorlar bu arada
Yarismanin cok iyi takipcasiyim
Katıldık bakalım hayırlısı
İyi bir deneyim olurdu
Survivor bahane gezmek şahane.
hem de kıbrısta tatil yaparım :)
Hediye olursa neden olmasın.
o heyecanı canlı canlı yaşamak çok güzel olurdu
Bende çok isterim 😕🙏
Hediye olursa neden olmasın. :):
hediyeye hayır diyemem:))
isterim gonder :D gideyim :D
😍😍 Olsa fena olmazdı
götürürseniz neden olmasın
yarışmaya katılmak hayalim
Gift ederse neden olmasın
Masraflarımı üstlenecekseniz ben gelir izlerim😅
Emeğinize sağlık arkadaş lar
Tv den bile bakmiyorum cok sacma bnce
Hediye etse neden olmasin
İstemem ama tatil işi iyi.
Belki Acun Bey ile de tanışma fırsatım olur😎
Olur olur etscim. neden olmasın.
Tatil mi var😀 ben geliyorum
Onun yerine niye spor yapmıyorsunuz
Survivor bahane kıbrıs şahane.
olsa dukkan senın modu ne yapalım..:)
kim istemez bende istiyorum taib ki :)
Para yokki yol parasını nerden bulayım
En iyisi televizyondan izlemek
nerde bende o şans bana çıkmaz ya