Tatil & Seyahat Survivor 2018 Finali’ni Kıbrıs’ta canlı izlemek ister misin? (Sayfa 5) Etstur Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 37 Survivor 2018 Finali’ni Kıbrıs’ta canlı izlemek ister misin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,1b cevap paylaştı. Finalde orada olmak güzel olur 0 0 Yorumla
NetDelisi Takip Et Xper 2 Yaş: 106 +1 yıl Hem Yşım Küçük Hem İzlemesi Benim için Zevkli :D 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 2,5b cevap paylaştı. Efsane olur :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
255Cevap
Merve için evet 😊
Yarisma zerrece umrumsa degil ama tatil hos
Tatil guzel olurdu 🙄
kıbrısta tatul bedava ye iç ala
İzlemek olmaz. Tatıl olabılır
Yemek varsa gelirim.
biz fakiriz abi :D
Hediye eden olrsa neden olmasın 😂
Orada olmak isterim tabii ki
Finalde orada olmak güzel olur
Biri hediye ederse neden olmasın
Güzel olurdu
Evet!
Deniz yoluyla olur ama havadan gidemem
Gezmek orlara gitmk isteri.
Tatil amaclı giderim
Kıbrısa gitmek bile ayrı bir keyiftir
Tabiki güzel eğlenceli bir ortamdir
Maddi durumum yeterli değil
Televizyon da izlerim
Survivor güzeldir.
Seviyorum
Tv iyidir
yavru vatanda zaman geçirmek ne güzel olur...
Isterdim etese tor
Kıbrısa gideyim gerisi farketmez :D
Ambiansı yeter be :)
Allah derim valla gezmiş olurum
Kıbrısı gezmiş oluruz 😂
Katilımi yaptim beklemedeyiz
Gezsem yeter :D
Daha kolay
Çok eğlenceli olacaktır.
Güzel olur tabi
Hem Yşım Küçük Hem İzlemesi Benim için Zevkli :D
Sans
olur
Kesinlikle isterdim , nerde o şaans :)
Çok isterim valla.
kıbrısa hiç gitmedim gidip görmek isterim
Hediyelere bayılırım.
Çok iyi..
Kesinlikle mükemmel olurduuu😇
Belki demeyin ya çıkarsa misali (:
beğendim oldukça banada önmlidir
Bu ara böyle hediyelere aşırı ihtşyacım var 😕
bende para yokki
izlemek gitmek kadar oluyor zaten :D
Kıbrıs’ta tatil yapmak yeter
Olur
Gitmek güzel.
Bana bir tatil lazim
Kıbrıs iyi hoşta survivor izlemiyorum
Kıbrısta gezmek iyidir
Isterim
İsterim
Güzel olabilirdi :)
Efsane olur :)
Çok güzel olur kim istemezki
televizyon izleyecek vakit yok :D