Survivor ruhunu canlı olarak hissetmeyi ve televizyon karşısında ortak olduğumuz heyecanın finalini yerinde yaşamayı kim istemez ki! Hemen cevabını seç; sürprizimizi yakala! Yorum ve görüşlerinle KScanlar’ın heyecanına ortak olmayı da unutma!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
255Cevap
Allah derim! Kıbrıs'a gitmeyi çok istiyorum. Survivor finallerinin de harika olduğunu bildiğimden dolayı bu muhteşem bir ödül olurdu. :)
Kim istemez ki? Çok güzel olur hem de. Televizyonda izlediğimiz bir programın canlı canlı finalini izlemek çok heyecan verici.
bu olumsuz işaretleyenleri anlamıyorum
Survivor'ı çok seviyorum. Kıbrıs zaten çok güzel. Keşke gidip canlı izleyebilsem. <3
Her aksam degil ama izliyorum. İzleyemedim bölümleri kesinlikle özetini izlerim. Tatil kazanmak kıbrısa gitmek için söylemiyorum. IP nunaramdan geçmise baka bilirsiniz. Ünlülerden nihatın harwketleri hosuma gşdiyo beni güldürüyor sözleri filan ama gercek noktasına gelelim ben adada bunların aç kaldıgına inanmıyorum. Kamera arkasında az ya da cok bunlar besleniyorlar diye düşğnüyorum. beni dominik e gönderin bu konuya acıklık getireyim. Bilir kişi raporum olmayabilir basına bunu sunamazsınız ama bizde söz namustur herseyi doğrusu ve gercegiyle anlatırım. Yav baba bide adayı acun aldı ya neticede ada acununsa türkiye vumhuriyetinin bir arcası sayılır pasaportla vizeye gerek kalmaz sanırım. Beni dominike kimligimle kabul ettirin gönderin 😂😂😎
Yarışmayı izlemekle ilgilenmiyorum. Kıbrıs'ta tatil yapıp gezme kısmı yeterli
Kibrisa gitmek coook kolay az paran olsa yeterli
@Yohartuk sen gitinmi
@bambAşka1iyim 4 sene kaldim orda calistim
@Yohartuk tatil yapmak istiyorum orada 10 gun kalmayı düşünüyorum ne kadar tutar?
Aşağı yukarı bilirsin orta seviyede bir otele gidicem uçak masrafı ile beraber kaç lira tutar
@bambAşka1iyim sadece otel degil biliyorsun ortalama 3 bin tl ye maal edrsin ama clup felan takilacaksan 5 bin tl ye cok rahat bir tatil yapabilirsin dısarda fazla yiyip icmemeye dikkat et 5 tlden fazla 1 bardak cay
@Yohartuk peki casinosu olan otelin günlüğü kaç lira bir de casinoya girip istedigimiz kadar içebiliyoz demı bedava
Televizyondan bile izlemiyorum ki canlı izleyeyim. Ancak izlemek isteyen çok kişi var gibi görünüyor.
Survivor izliyor muyum? Evet izliyorum.
Nedenine gelince haber izleyip sinirlerim bozulması yerine en azından bir mücadele bir yarışma izliyorum, kafam rahat oluyor.
Aslında benim için Survivor finalini izlemek veya izlememek, veya televizyondan veya yerinden izlemek arasında bir fark yok. Delisi, bağımlısı değilim.
Ama birisi finanse ederse neden olmasın? Hem Survivor finalini izlerim, hem de bu sayede Kıbrıs'ı görmüş olurum.
Açıkçası tv ile pek aram yok, ara ara denk geliyorum yarışmaya fakat izlemeye vaktim olmuyor ama ETS canımsın. Birkaç tur firması ile seyahate çıktım, rezilliklerden rezillik beğendim. Son 3 senedir tatilimi senden alıyorum. Otellerle insanı muhatap etmeyen tek yersiniz.
Survivor hiç kaçırmadan izlerim. Canlı canlı izlemek daha heyecan verici olur. Hem Kıbrıs'ı görmüş olurum hem de finali izlerim mis gibi gerçekten. Fırsatım olursa hiç kaçırmam. :)
Akdeniz'in cenneti olan KIbrıs'a gidebilme ihtimali bile içimi kıpır kıpır ettirdi. Survivor ve Kıbrıs ikilisi muhteşem bir ikili, ben de onlarla beraber muhteşem üçlü olmak isterim. :)
Survivor ilgimi çekmedi ama Kıbrıs'a gidiyorsak beni de yazın. :))))
Bu mükemmel olurdu doğrusu. Kıbrıs'ı hep görmek istemişimdir. Survivor finallerinin de çok heyecanlı olması işin en güzel yani. :)
ETS bebeyim, hoş geldin... Son tatilimde otele sık sık gelen ve misafirleriyle ilgilenen görevliniz için sana puanım 10 :) Kıbrıs'ı bilemicem ama götürsen giderim valla :)
Ets tur'la her yere giderim :) Survivor izlemiyorum ama tatil için erken rezervasyonları yaptırdığım yersiniz. Bedava tatile de yok demem yani, değişiklik olar :))
acun götürse beni tabiki isterim, yok paran ile git diyorsan yemişim survıvor'u... ben kıbrıs'a gitmek istediğim halde şimdiye kadar fırsatım olmadı, hatta bıraqkın kıbrıs'ı fethiye'ye bile razıyım...
ETS bizi Kıbrıs'a götür <3
Survivor falan anlamam da gezme dedin mi çok isterim. Beni seç beni seç :)
KIbrıs'ı çok merak ediyorum. Keşke imkanım olsaydı ve gidip görebilseydim.
Para olsa herşey olurdu. Nasıl gideyim de izleyim orda. Ben yine evde tv karşısında cips yiyerek izlerim anca.
Yarışmadan çok Kıbrıs'ta tatil yapmayı isterim yarışma onlar 2. plana kalsın Kıbrıs'ta askerlik yaptım ama hiç hayatı yasayamadim
Bedava sirke baldan tatlıdır demiş atalarımız. Atalarımızı yalancımı çıkarayım yani. Siz bedava verin, ben bütün acılara katlanıp giderim.
Öğrenci olduğumuz için hediye edilirse tabiki gül olur aldığımız para kendi ihtiyaçlarımızı ancak karşılıyor 😛😛😛
Aslında görüşüm tam olarak bu değil, kıbrısa gidip canlı izlemektense ailemle çekirdek çitleyerek izlemeyi tercih ederim.
Sadece survivor u izlemek için gitmem. Survivor haricinde bir ton aktiviteye katılacağım yerler var 😊
Güzel bir kıbrıs tatilini hep istemişimdir. Bu sefer ki bedava mı olacak acaba :D Üstüne bir de survivor izleme keyfi. Süper ya <3
Vay kimler gelmiş, ETStur'la erken al kampanyalarını takip ediyordum iyi denk geldiniz burada da :) Bu sene 3 kız yurtdışı tatilimiz senden.
ETS bizi Kıbrıs'a götür! Manitayı da götürüyorum galiba çift kişilik diyor. Gidersem size soru açar fotoğraflar paylaşırım gençler.
Kıbrıs çok güzel diyorlar hep merak etmişimdir. Hani beni seçin beni götürün. Kazanıcam içime doğdu :)
ben böyle bir tatilden ben beri kabul ediniz efendim gideblicek olanlara da iyi tatillet derim efendim
Gorecekseniz neden olmasin kendi paramla gitmem sahsen baska bir yeri tercih ederim ama ets bir buyukluk yapip gelin sizi gotureyim derse olur 😀
Senerdir heyecanla izledigim bu bir yarisma gidip o atmosferi yasamak cok cok isterim ama sansim hic yok onun icin hic umudum yok bu konuda😀😀
Tabi ya Survivor olmasa ne yapardık? Ben de gidiyorum bjack falan hikaye zaten mevzu Survivor finalini izlemek ahsjjs. Etstur sponsorum ol lütfen.
Eskiden kaçırmadan izlerdim. Fakat artık ne eski heyecanı nede eski reytingi kaldı.. Fakat Kıbrısta tatil kısmı kulağa hoş geliyor!
Vay yani katılıp kazanırsam yol ve otel masrafım tamamen hediye mi? Yani neden olmasın, şansımı deneyeceğim.
Çok pahalı olur benim bütçem karşılamaz maalesef Kıbrıs'a gitmeyi. O finalin yapıldığı otel baya pahalıdır. :( Bizim için hayal.
Kim istemez ki? Kıbrıs'ı görmek istiyorum uzun süredir. Harika olurdu sanırım benim için.
ETS'nin fırsatlarına tek kelime bayıldım! Artık tatil planı yapma zamanı!
Beraber gidelim mi
3 ay kim patates yiyerek yaşadı yarışması.. O ruhu hissetmek ne büyük şeref
Hediye gelirse sırf Acun Ilıcalı ile tanışmak için giderim
Survivor'ı boşver de, Kıbrısı gezsem ne güzel olur beee!
para biriktirmeliydim.. şimdi kafamı duvarlara vurmam gerekmezdi..
yarışma umrumda değil ama tatil olayı fena görünmüyor
yarışma gayet eğlenceli e kıbrıs olağanüstü kim istemez bacımm
Bedava olsa izlerdim yarışma için gitmem antalya sahileri kötü değil ki
İzlemiyorum Yarışmayı Ama Kıbrıs'ta tatile kim hayır diyemez ki?
Kim hayır der ki olmalıydı 😊
@RumuzYox Aynen Ya Arkasından 50 Defa Okudum Yazıyı :D
Yarışma ilgimi çekmiyor. Ama yeni yerler görmek her zaman ilginç olmuştur
Survivoru canli izlemeyi anca ruyamda gorurum nerde o gunler ya 🤣🤣
Ben hubble teleskopuyla sombreroyu izlemek istiyorum.
Yavru vatan dediğimiz Kıbrıs Türk Cumhuriyeti sınırları içinde dil sorunu olmadan tatil yapmak ve eğlenmek gayet mutluluk verici bir durumdur.
Antrenmadan zaman ayırıp gidilebilir.. Neden olmasın? 😉 tabi ona ayıracak bütçem yok şu an
Survivoru Bile izlemiyorum Gidersem sadece gezerim orayi.
Hem yerinde izlemek hem tatil yapmak güzel olur bence 😊😊
Kıbrıs'a gittim zaten. Hayal ettiğim gibi bir yer değil :/
Masrafları herseyimi karşılaşacaksınız niye olmasın :)
İyi olur ya çok iyi olur hemdeee... ne zaman gidioz
Tatil+Survivor finali! Süper ötesi olurdu. Bakalım belki ben giderim kısmet :d
Evet kesinlikle isterim. Kaç kişiye kısmet olur ki sonuçta bu fırsat. <3
Sanırım sadece gidip izleme ve evde izleme seçenekleri var. Sadece kıbrısı görmek için giderdim.
Survivor bile çok güzel bir ödülken birde yanında tatil süpermiş
Hanımı da götüreceksem olur tabii, isterim. Balayı tatilimizi de sizden almıştık ETS bey :)
Hem kıbrıs tatili hem de final bölümünü izleme şansı! Süpermiş