Tatil & Seyahat Survivor 2018 Finali’ni Kıbrıs’ta canlı izlemek ister misin? (Sayfa 2) Etstur Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 37 Survivor 2018 Finali’ni Kıbrıs’ta canlı izlemek ister misin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
Komşu_Kızı Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 44% +1 yıl Her bölümünü heyecanla izliyorum. Yerinde izlemeyi kim istemez ki. Bakalım şans bize gülecek mi :D 0 0 Yorumla
Fettanşey Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Kesin gitmem lazım fanatiğiyim yarışmanın. Çok güzel ya beni götür ETS beni beni beniiiiiiiii :) :) 0 0 Yorumla
currie Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 34% +1 yıl Hem tatil hem yarışmanın en heyecanlı bölümünü canlı izlemek. Allah derim :) :) 0 0 Yorumla
buyurgardas Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 70% +1 yıl Televizyondan izleme imkanı varsa izlenir yoksa masraflarına her insan katlanamaz. 0 0 Yorumla
dürüstçe2 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 , eic 61% +1 yıl aslinda izlemiyorum. izlemek te istemezdim ama hediye olursa kibrisi gezerdim izlemeye gitmezdim😂 0 0 Yorumla
PsikolojikkDeli Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 50% +1 yıl Survivor izlemiyorum ki ama gezmek için gidilecekse neden olmasın :) 0 0 Yorumla
Esusu Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 62% +1 yıl SUrvivor bittiyormu oha ne cabuk eskiden hep izlerdik ama simdi izlemiyoruz cok seviyor artik 0 0 Yorumla
Ghosddess Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 53% +1 yıl Giderdim, izin verilseydi. Malum 18 yaş bağımsız ama bağımı olduğun yaş :D 0 0 Yorumla
Nəməsis Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 48% +1 yıl İzlenen istemem, sevmiyorum. Ama izleme ayağına tatile gidebilirim 😂 0 0 Yorumla
_Kızılımsı Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 52% +1 yıl hayretler icerisindeyim.bi' ara gelde rulet oynayalım Kıbrıs'ta meşhurdur sponsorcum. 0 0 Yorumla
MyStery07 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Normalde Survivor izleyen biri değilim ama maksat gezmek olsun, beleş mezar bulsam girerim. :D 0 0 Yorumla
-Dost Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Evime 20 dakika uzaklıkta yapılıyor. Hiç gitmek istemedim. 0 0 Yorumla
Esmaylmzx Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Yarışma pek ilgimi cekmiyo ama birisi bedavadan git derse neden olmasin 1 2 Yorumla metinas34 +1 yıl Mesela nereye gezmek istersin Yorumla metinas34 +1 yıl Ben şimdi sana gel Gezmeye gidelim desem gelir misin Yorumla
AğaçKakanWoody Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Evet isterim :) Yarışmaya katıldım bakalım neler olacak :) 0 0 Yorumla
SinirliBiber Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Adaya gidip heyecana yakından tanık olmak unutulmaz bir anı olabilir. :): 0 0 Yorumla
Semet Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl İzlemek ne kelime hemde yarışırcasına adeta oyunun içindeymiş gibi hissederim😊 0 0 Yorumla
hilalblut Takip Et Xper 7 Yaş: 26 +1 yıl O kadar çok isterim ki eğer böyle birşey olursa havalara uçabilirimmmmm ❤❤ 0 0 Yorumla
ædirne Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Götürürseniz bedavaya gidelirim, hem tatil yapmış olurum 😃 0 0 Yorumla
bbehsat Takip Et Xper 4 Yaş: 44 +1 yıl hep maç olmuştu bide bu olsun.. ama nihat çıkmasın :) 0 0 Yorumla
zırtapoz Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl ETS ile daha önce de tatil programı yapmıştım güvenilir bir tur. Bu sefer de onlar beni götürecekse neden olmasın derim. 0 0 Yorumla
mistyprenses Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Hem de rüya gibi bir Kıbrıs tatili yapmış olurum, tabii ki isterim. 0 0 Yorumla
TheReaLMaN Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Yarışmayı izlemekle ilgilenmiyorum. Kıbrıs'ta tatil yapıp gezme kısmı yeterli +1 0 0 Yorumla
Madpsychologist Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Zaten kibristayim ama burdan kalkıp ta karpaza gitmek :/ 0 0 Yorumla
carpediem0101 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl gidiyorum zaten 5 arkadaşı da davet ettim tüm masraflar benden 0 0 Yorumla
TheSaygiN Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Survivor bahane, Kibris sahane. Tur istiyorum, gel beni al @Etstur 0 0 Yorumla
yaheyya_döndü Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Kıbrısta Askerliğimi yaptım, tatil de güzel olurdu açıkçası 😃 0 1 Yorumla yaheyya_döndü +1 yıl Başrumuzu yaptık bakalım, hayırlısı olsun 😊🙏🏻🙏🏻 Yorumla
Berkece Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Tatil amaçlı neden olmasın hayatım yarışma adrasyonla geçiyo napım yarışma izlemeyi 0 0 Yorumla
Gezgin2763 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Pek benim işim değil üşengeç ve kendi halinde biriyim 😒 0 0 Yorumla
patentsizim Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Oooo biz o çekilişi kazanana kadar ölme eşeğim ölme 0 0 Yorumla
MaskedMan Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Survivor izlemiyorum. ama Kıbrıs tatili hediye ederse birisi neden olmasın 2 0 Yorumla
xHilalx18 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl İsterim tabiki sporla uğraştığım için tam bir survivor delisiyim mesala bugün var sabırsızlıka bekliyorum 😂😂😂 0 0 Yorumla
Rüzgar19071 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Tatil kısmı güzel bu kampanyanın:)) tatilHediye alabilirmiyim? :)) en güvenli Türkiye’nin en iyisinden :) , E) n güvenli T) ur S) aatleri 0 0 Yorumla
Hilal_36 Takip Et Yoda Yaş: 26 +1 yıl Survivor nedir ya fasa fiso bırak bos isler hepsi 😏 0 0 Yorumla
The_of_KinG Takip Et Bilge Yaş: 44 +1 yıl bir kibris kalmadi gezmedigim. oda olursa iyi olur.. zaten acun yaparsa iyisini yapar.. 0 0 Yorumla
lokomotif-portakal Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Ben tatili alayım finali izlemeye başkası girsin benim yerime :) 0 0 Yorumla
bekarist Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Hotel uçak bileti masraflar karşılanırsa neden olmasın 0 0 Yorumla
biralexdeğill Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Hayatta ki en büyük idealim survıvorı Kıbrıs da izlemekti , inşallah en kısa zamanda nasip kısmet olur. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Yarışma finalini ne yapim saçma sapan şeyleri tatil yeter bana 0 0 Yorumla
Tersy Takip Et FenomenMaster Yaş: 48 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bedava her tatil guzeldir 0 0 Yorumla
CaptainFb1907 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl Orda olmaya imkanım var ama. gerek yok bu sene tadı kaçtı 0 0 Yorumla
partner74 Takip Et Xper 5 Yaş: 52 +1 yıl yarışma finali farklı bir heyecan tabi ki ama tatil esas... 0 0 Yorumla
Huandonjuan Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Ben o zaman kesin kyk da yaz dersleri icin calisiyo olurum 0 0 Yorumla
Efendisoz Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Istememek zor sanki en güzeli canlı izlemek o heyecan ve o doğa harikası manzara. :)) 0 0 Yorumla
PijamalıKahraman Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Yarışmayı izlemekle ilgilenmiyorum. Kıbrıs tatil yapıp gezme kısmı yeterli bencede 0 0 Yorumla
dumencihaydar Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl acuncuğuma bir telefon yeter böyle şeylere ne gerek var. :) 0 0 Yorumla
DolandırıcıBüken Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl he bende survivörün finalini izlemeyi bekliyodum yıllardır 0 0 Yorumla
Zodyakokusu Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Kisa ve net; Kıbrıs ve tatil 💘 Yan yana kulağa ne kadar da hoş geliyor. Tekrar söyleyeceğim Kıbrıssss ve Taaatiiil ❤ 1 0 Yorumla
spsmesut Takip Et Xper 4 Yaş: 50 +1 yıl Canlı izlemeyi tabiki de isterim ama beni pek heyecanlandircagina inanmam 0 0 Yorumla
Acarkadın Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Survivor final heyecanını yerinde yaşamayı kim istemez ki! 0 0 Yorumla
TravestiGülcem Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Kıvrımda dağa önce gittim çok beğendimBenim için hem tatil hem eğlence olurdu 0 0 Yorumla
UgurSahan Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Yarışmayı izlerim tabi ki ama orası biraz pahalı gibi... o yüzden önceden birikimim olsa idi iyi olurdu ama çıkarsa da daha iyi olur.. :D 0 0 Yorumla
CallaK Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl Kaç kişiye kadar götürebileceksiniz ey sponsor firma? 10-15 kişi götürürüm derseniz hemen oyu değiştiririm :) 0 0 Yorumla
Zwartann Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Yarışmayı izlemekle ilgilenmiyorum. Kıbrıs'ta tatil yapıp gezme kısmı yeterli 0 0 Yorumla
Mikropp27 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Tv'den bile izlemiyorum, ama kibrisa gitmeyi cok isterim 0 0 Yorumla
oXxCeydaxXo Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Üfff yaa kaçırılırmı o final csnlı csnlı izleyeceksin 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
255Cevap
Her bölümünü heyecanla izliyorum. Yerinde izlemeyi kim istemez ki. Bakalım şans bize gülecek mi :D
Kesin gitmem lazım fanatiğiyim yarışmanın. Çok güzel ya beni götür ETS beni beni beniiiiiiiii :) :)
Hem tatil hem yarışmanın en heyecanlı bölümünü canlı izlemek. Allah derim :) :)
Televizyondan izleme imkanı varsa izlenir yoksa masraflarına her insan katlanamaz.
aslinda izlemiyorum. izlemek te istemezdim ama hediye olursa kibrisi gezerdim izlemeye gitmezdim😂
Survivor izlemiyorum ki ama gezmek için gidilecekse neden olmasın :)
SUrvivor bittiyormu oha ne cabuk eskiden hep izlerdik ama simdi izlemiyoruz cok seviyor artik
Giderdim, izin verilseydi. Malum 18 yaş bağımsız ama bağımı olduğun yaş :D
İzlenen istemem, sevmiyorum. Ama izleme ayağına tatile gidebilirim 😂
hayretler icerisindeyim.
bi' ara gelde rulet oynayalım Kıbrıs'ta meşhurdur sponsorcum.
Normalde Survivor izleyen biri değilim ama maksat gezmek olsun, beleş mezar bulsam girerim. :D
Evime 20 dakika uzaklıkta yapılıyor. Hiç gitmek istemedim.
Yarışma pek ilgimi cekmiyo ama birisi bedavadan git derse neden olmasin
Mesela nereye gezmek istersin
Ben şimdi sana gel Gezmeye gidelim desem gelir misin
Evet isterim :) Yarışmaya katıldım bakalım neler olacak :)
Survivorın sıkı takipçisiyim.
Kesinlikle istiyorum 💪
Adaya gidip heyecana yakından tanık olmak unutulmaz bir anı olabilir. :):
İzlemek ne kelime hemde yarışırcasına adeta oyunun içindeymiş gibi hissederim😊
O kadar çok isterim ki eğer böyle birşey olursa havalara uçabilirimmmmm ❤❤
Götürürseniz bedavaya gidelirim, hem tatil yapmış olurum 😃
hep maç olmuştu bide bu olsun.. ama nihat çıkmasın :)
ETS ile daha önce de tatil programı yapmıştım güvenilir bir tur. Bu sefer de onlar beni götürecekse neden olmasın derim.
Hem de rüya gibi bir Kıbrıs tatili yapmış olurum, tabii ki isterim.
Yarışmayı izlemekle ilgilenmiyorum. Kıbrıs'ta tatil yapıp gezme kısmı yeterli +1
Zaten kibristayim ama burdan kalkıp ta karpaza gitmek :/
gidiyorum zaten 5 arkadaşı da davet ettim tüm masraflar benden
Survivor bahane, Kibris sahane. Tur istiyorum, gel beni al @Etstur
Kıbrısta Askerliğimi yaptım, tatil de güzel olurdu açıkçası 😃
Başrumuzu yaptık bakalım, hayırlısı olsun 😊🙏🏻🙏🏻
Tatil amaçlı neden olmasın hayatım yarışma adrasyonla geçiyo napım yarışma izlemeyi
Pek benim işim değil üşengeç ve kendi halinde biriyim 😒
Oooo biz o çekilişi kazanana kadar ölme eşeğim ölme
Survivor izlemiyorum. ama Kıbrıs tatili hediye ederse birisi neden olmasın
İsterim tabiki sporla uğraştığım için tam bir survivor delisiyim mesala bugün var sabırsızlıka bekliyorum 😂😂😂
Tatil kısmı güzel bu kampanyanın:)) tatil
Hediye alabilirmiyim? :)) en güvenli Türkiye’nin en iyisinden :) ,
E) n güvenli
T) ur
S) aatleri
Survivor nedir ya fasa fiso bırak bos isler hepsi 😏
bir kibris kalmadi gezmedigim. oda olursa iyi olur.. zaten acun yaparsa iyisini yapar..
Ben tatili alayım finali izlemeye başkası girsin benim yerime :)
Hotel uçak bileti masraflar karşılanırsa neden olmasın
Hayatta ki en büyük idealim survıvorı Kıbrıs da izlemekti , inşallah en kısa zamanda nasip kısmet olur.
Yarışma finalini ne yapim saçma sapan şeyleri tatil yeter bana
Bedava her tatil guzeldir
Bi' Kıbrıs turu fena olmazdı
Orda olmaya imkanım var ama. gerek yok bu sene tadı kaçtı
yarışma finali farklı bir heyecan tabi ki ama tatil esas...
Ben o zaman kesin kyk da yaz dersleri icin calisiyo olurum
Istememek zor sanki en güzeli canlı izlemek o heyecan ve o doğa harikası manzara. :))
Yarışmayı izlemekle ilgilenmiyorum. Kıbrıs tatil yapıp gezme kısmı yeterli bencede
acuncuğuma bir telefon yeter böyle şeylere ne gerek var. :)
he bende survivörün finalini izlemeyi bekliyodum yıllardır
Kisa ve net; Kıbrıs ve tatil 💘
Yan yana kulağa ne kadar da hoş geliyor. Tekrar söyleyeceğim Kıbrıssss ve Taaatiiil ❤
Hem tatil olur, hemde Turabi reisi görürüm. Çok güzel olurdu.
Canlı izlemeyi tabiki de isterim ama beni pek heyecanlandircagina inanmam
Survivor final heyecanını yerinde yaşamayı kim istemez ki!
Kıvrımda dağa önce gittim çok beğendim
Benim için hem tatil hem eğlence olurdu
Yarışmayı izlerim tabi ki ama orası biraz pahalı gibi... o yüzden önceden birikimim olsa idi iyi olurdu ama çıkarsa da daha iyi olur.. :D
Kaç kişiye kadar götürebileceksiniz ey sponsor firma? 10-15 kişi götürürüm derseniz hemen oyu değiştiririm :)
Hediye eden olursa evet😃
Yarışmayı izlemekle ilgilenmiyorum. Kıbrıs'ta tatil yapıp gezme kısmı yeterli
Tv'den bile izlemiyorum, ama kibrisa gitmeyi cok isterim
fena olmaz night kulüpleri ziyaret ederiz gitmişken :D
Üfff yaa kaçırılırmı o final csnlı csnlı izleyeceksin