Tatil & Seyahat Survivor 2018 Finali’ni Kıbrıs’ta canlı izlemek ister misin? (Sayfa 3) Etstur Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 37 Survivor 2018 Finali’ni Kıbrıs’ta canlı izlemek ister misin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
Gfehhfc Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Ya böyle şeyler ancak çok zenginler için benim bir 10 yıl para biriktirmem lazım 0 0 Yorumla
Tugce_Ylmz Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl işyerimden izin alamayacağım için en iyisi tvden izlemek :( 0 0 Yorumla
emskyy Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Şırnakta askerim desinler gel izle koşa koşa gider izlerimim :) 0 0 Yorumla
Biberiyes Takip Et Xper 4 Yaş: 61 +1 yıl Hediye almayi severim. guzel anlar ve bu anlari yasatanlar unutulmaz 0 0 Yorumla
HaticMeral Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Yarışmayı izlemekle ilgilenmiyorum. Kıbrıs'ta tatil yapıp gezme kısmı yeterli 0 0 Yorumla
MasterKocaeli Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Yarışmayı en başından beri hiç izlemedim. Kıbrıs tatili güzel olabilir :) 0 0 Yorumla
dahasonra21 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl tv de zaten izliyorum amaç kıbrısı görmek ve fırsat olursa ona giderim ama öncelik eglence 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl kibrisa tatile gitmeyi herkes ister ama. iş güç maddi sıkıntısı olmaması lazım 0 0 Yorumla
Hüma65 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 34% +1 yıl Acunu görmek onunla tatil yapmak istiyorum 😬 1 3 Yorumla Yohartuk +1 yıl Acunda seni bekliyomus 😂 Yorumla Hüma65 +1 yıl @Yohartuk tabi ki😀 Yorumla Yohartuk +1 yıl Deli😁 Yorumla
ozlemlgr Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 30% +1 yıl Canlı izlemek çok heyecanlı olur kim istemez ki 1 0 Yorumla
eyluldebenvarım Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 53% +1 yıl kıbrısta tatil güzel olurdu yarışma hikaye 1 0 Yorumla
buzludondurma Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 73% +1 yıl Ailede herkes pür dikkat izliyor. Tv kilit. 0 0 Yorumla
gecelerinsırdaşı Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 35% +1 yıl hayatım olmuş sörvayvır beni izlesinler 0 0 Yorumla
derdindermani Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 39% +1 yıl Survivor bahane, kırbıs şahane! 0 1 Yorumla Yohartuk +1 yıl 4 yıl calistim orda dusunuldugu gibi bir yer degil malesef Yorumla
Muhbir_Kelimeler Takip Et Xper 3 Yaş: 44 , eic 34% +1 yıl E dedim ama çok ilgimi çeken bir yarışma değil.. 0 0 Yorumla
Japonist Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 69% +1 yıl Full heycan ben mükemmel tatil 😎 kim istemez ki 0 0 Yorumla
Sorulariolanbayan Takip Et Xper 4 Yaş: 30 , eic 54% +1 yıl Yaris maris gerekmez kibris yeter 0 0 Yorumla
iSyanbuL59 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 73% +1 yıl izlemiyorum kibris tatiline hayir demem. 0 0 Yorumla
Ciko3473 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 46% +1 yıl Acun abiye bir iki çift lafım var çünkü.. 0 0 Yorumla
ersnkrcn Takip Et Master Yaş: 41 , eic 39% +1 yıl Elbette ama masraflar ne olacak karışalnırsa olur. 0 0 Yorumla
KlashKombo Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 63% +1 yıl İsterdim tabi ki :) Teşekkürler ETS TUR ! 0 0 Yorumla
aykutPlus Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Kıbrıs tatili fena olmazdı şimdi oh miss :) 0 0 Yorumla
Coolio Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 78% +1 yıl Yarışma bahane, tatil şahane. Elbette sterim. 0 0 Yorumla
ByCarleone Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 32% +1 yıl Gezmeye giderim survivorun bana katkısı ne? 0 0 Yorumla
yakup-firidin Takip Et Master Yaş: 26 , eic 39% +1 yıl televizyondan izlemeyi tercih ederim 0 0 Yorumla
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Acun Ilıcalı da bizi görecekse, neden olmasın.. 0 0 Yorumla
silver_girl Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 40% +1 yıl İstemem, izlemem. Tatil iyi gelir ama 0 0 Yorumla
İsimsizByn Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 52% +1 yıl :D çekilişe katılsam da sanki bana cıkacak.. 0 0 Yorumla
Hayalsiz25hayal Takip Et Xper 4 Yaş: 28 , eic 59% +1 yıl Yarışı çok merak ediyorum ve de tatil tabiki 0 0 Yorumla
Kötü-Kedi Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 67% +1 yıl Acun beylede tanışıyorsak süper ötesi :D 0 0 Yorumla
BjackJack Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 52% +1 yıl Bedava bilet kazanacaksam izlemek isterim 😃 0 0 Yorumla
Kaplancıkk Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 32% +1 yıl Neden olmasın kim ısmarlıyor acun abiden mi yoksa 0 0 Yorumla
bahardan Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 41% +1 yıl kıbrısa hiç gitmedim. çok güzel olmalı. 0 2 Yorumla metinas34 +1 yıl Kıbrıs'a Gitmek ister misin Yorumla bahardan +1 yıl @metinas34 hem de çok isterdim. Yorumla
SüslüBakteri Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 68% +1 yıl Çok isterim heyecanlı olur hem de 😍😍. 0 0 Yorumla
jVolkan Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 34% +1 yıl Para para para anca ay sonu geliyor zaten 😂 0 0 Yorumla
OzgurGüneş Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 870 cevap paylaştı. Katılmak lazım :) 0 0 Yorumla
VitoScalettta Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 43% +1 yıl Elbette isterdim, annem izin verseydi😂 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
255Cevap
Ya böyle şeyler ancak çok zenginler için benim bir 10 yıl para biriktirmem lazım
işyerimden izin alamayacağım için en iyisi tvden izlemek :(
Şırnakta askerim desinler gel izle koşa koşa gider izlerimim :)
Hediye almayi severim. guzel anlar ve bu anlari yasatanlar unutulmaz
Yarışmayı izlemekle ilgilenmiyorum. Kıbrıs'ta tatil yapıp gezme kısmı yeterli
Yarışmayı en başından beri hiç izlemedim. Kıbrıs tatili güzel olabilir :)
tv de zaten izliyorum amaç kıbrısı görmek ve fırsat olursa ona giderim ama öncelik eglence
kibrisa tatile gitmeyi herkes ister ama. iş güç maddi sıkıntısı olmaması lazım
Kıbrısta yaşayan biri olarak istemem
Acunu görmek onunla tatil yapmak istiyorum 😬
Acunda seni bekliyomus 😂
@Yohartuk tabi ki😀
Deli😁
Canlı izlemek çok heyecanlı olur kim istemez ki
kıbrısta tatil güzel olurdu yarışma hikaye
Oh kibrista tatilde yaparim mis
Yarişma bana hitap etmiyor ama tatil iyi olabilir
Ailede herkes pür dikkat izliyor. Tv kilit.
hayatım olmuş sörvayvır beni izlesinler
Yarışmayı boşverdim Kıbrısa gideyim
Şu denize koşan kadına ne güldüm yaa
Survivor bahane, kırbıs şahane!
4 yıl calistim orda dusunuldugu gibi bir yer degil malesef
E dedim ama çok ilgimi çeken bir yarışma değil..
Full heycan ben mükemmel tatil 😎 kim istemez ki
Çok güzel tatil yaparım
tabi ki isterim hemen üye oluyorum
Yaris maris gerekmez kibris yeter
Olur tabi.
izlemiyorum kibris tatiline hayir demem.
Kibrisi görmeme bahane olurdu.
Acun abiye bir iki çift lafım var çünkü..
Hediye olursa evet isterim.
Hediye ederseniz süper olur ya!
kıbrıs tatil kısmı cezbedici
Evet çok isterim. Beni seçin 😕
Elbette ama masraflar ne olacak karışalnırsa olur.
İsterdim tabi ki :) Teşekkürler ETS TUR !
Kıbrıs tatili fena olmazdı şimdi oh miss :)
Yarışma bahane, tatil şahane. Elbette sterim.
Gezmeye giderim survivorun bana katkısı ne?
Gezmeye giderim izlemesem de olur
televizyondan izlemeyi tercih ederim
Valla isterim, seve seve de giderim, hemen üye oluyorum
Gezmek için gidebilirim.
Acun Ilıcalı da bizi görecekse, neden olmasın..
İstemem, izlemem. Tatil iyi gelir ama
:D çekilişe katılsam da sanki bana cıkacak..
Sadece tatil amacli giderim
Yarışı çok merak ediyorum ve de tatil tabiki
Sadece beleş tatil istiyorum
Buna asla hayir demem
Acun beylede tanışıyorsak süper ötesi :D
Bedava bilet kazanacaksam izlemek isterim 😃
Neden olmasın kim ısmarlıyor acun abiden mi yoksa
Kulağa eğlenceli geliyor :D
kıbrısa hiç gitmedim. çok güzel olmalı.
Kıbrıs'a Gitmek ister misin
@metinas34 hem de çok isterdim.
Çok isterim heyecanlı olur hem de 😍😍.
Hediye eden varsa olabilir 😊
Kıbrıs tatil kısmı hoş olabilir.
Para para para anca ay sonu geliyor zaten 😂
Katılmak lazım :)
Bedava tatile kim hayır der ki?
Elbette isterdim, annem izin verseydi😂