Uçağa bindiniz. Koltuğunuza oturdunuz. Kapı kapanıyor, uçak kalkış için pist başına ilerliyor. Bu sırada çok önemli bir haber alıyorsunuz. O haber sonrasında uçmanızın bir anlamı da kalmıyor. Kalkıştan önce uçaktan inebilirsiniz fakat kocaman uçağın kalkışına engel olmanın bazı sonuçlarıda oluyor tabi😉 Uçağın kapısından polis eşliğinde alınıyorsunuz inme talebinizle alakalı hakkınızda tutanak tutulması gerekiyor. Uçağın rötara girmesinden dolayı doğacak bazı sorumluluklarlada boğuşabilirsiniz bunları göze alıyorsanız buyrun inin 😊
Tabi son olarak şunu da belirtmekte fayda var uçaktan inme gerekçenize kaptan pilotun inanması da gerekiyor. Son söz Pilotun.
Yolcu uçmak istemezse ne olur? Uçak kalkmak üzereyken 'Uçuştan vazgeçme hakkınızın olduğunu biliyor musunuz?
Kapı kapandı, hostesler el kol hareketi yapmaya başladı, cama bakıyorsun sevgilin arkasındaki görevlilerden kaçarak koşarak geliyor, birden ayağa kalkıp bağırıyorsun ‘bennn ineceğiiiiiiimmmm!!!’ İte kalka kapıya koşuyorsun... Sonra kapıyı açıyorlar, merdiveni falan dayıyorlar... koştur koştur düşe kalka iniyorsun... sevgiline sarılıyorsun sonra fonda ‘ And ayyyyyyyyyy will always love youuuuuuuuuuuu’ 😂
😂😂 romantizm yüklü bir hayal gücü. tebriklerdevamınıda ben anlatayım polis geliyo kelepçeleri takıyo o gece nezarette geçiyor ve sen sevgiline hay senin...😊
Bozma!!! 😂 devamnında bütün uçak yolcuları ayakta alkışlayıp, pilot gaza basarken dumanından kalpçikler falan çıkarıyor, o rüzgarda saçların uçuşuyor, polisler de etrafını sarmış alkışlıyorlat falan... sonra birden çüftler hariç dünya donmuş fonda hala ‘
yep, uçak şirketinin gecikmeden dolayı yaşadığı maddi kaybı da ödeyerekten inebiliyoruz. bir de galiba uçak varacağı yere ininceye kadar havaalanından ayrılamıyoruz, güvenlik gerekçesiyle.
bir arkadaşım üniversitedeyken okula ara verip kabin memurluğu yapmıştı, epeyce dinlemişliğim var.
Bu duruma pilotu inandırabilirsen inebilirsin ama ilerde hakkında bir soruşturma olabilme ihtimaline karsı babanın hastanede trdavisiyle alakalı belgeleri saklamanda fayda var 👍
Şimdi ben bir polisim rütbeli bir polis baş komiser felan uçağa bindim tatile gideceğim aniden telefon geldi dediler efendim sizin yardımınıza ihtiyacımımız var gelir misiniz diye sordu evet dedim pilot bunadamı karışacak :D
Teşekkürler, İstanbul'dan Muğla'ya gidiyordum. Birden bi' korku geldi uçak düşecekmiş gibi. Uçak hareket etmeden ben inmek istiyorum dedim. Sorun nedir dediler. İneceğim dedim panik atak gibi bir şey yaşıyordum zaten anlayınca indirdiler. Uçağın dışında bekleyen bir görevli beni havaalanı polisine götürdü. Orada sordular neden iniyorsunuz diye. Ben de anlattım durumu. Tamam deyip beklettiler uçak iniş yapacağı yere varıncaya kadar :)
Hayır daha hareket etmemişti. Herkes oturmuştu ama yerine. Sonuç olarak piste hareket etmiş olsa bile indirdiklerinde yine gözaltına alacaklar. Senin yazdıklarına ek olsun diye söyledim
tamam tesekkürler. uçmak istemiyorsan indirmek zorundalar tabi. Yukarda bir bayanın yorumu var 'ben havaalanında çalışıyorum yok öyle bişey' deyince yasayan biri olarak senden dinlemek istedim hikayeyi aslında. Hoşçakal 👋👋
Hahahaha ilahi... Havalimaninda çalışıyorum sakin bu söze aldanıp böyle bir ise kalkismayin. . Maazallah yok tutanaktir gözaltıdir emniyettir die soluğu Mahkemede alırsınız. Olayı başka boyutlara taşıyıp heyecan yaratmanın alemi yok. ..
Havaalanında çalışıyor olmanız bu bilgiye vakıf olacağınız anlamına gelmez ve acı bir durumu gözümüzün önüne serdiniz havayolları sektöründe çalışıp işine hakim olamayan biri. Peki peki teşekkürler hoşçakalın 😉👋👋
Havalimaninda nerde calistigimi nerden biliosunda zipliyorsun hemen. Ki vakifim ki konuşuyorum gel bir uçağı durdur delikanliysan neler oluyo birlikte izleyelim. Bence sen konuya vakıf değilsin boş boş konusuyorsun ben örneklerini gördüm buna benzer bir sebepten ötürü iki kez sıkıntı çıktı böyle bir ise kalkisan insanların...
Yorum yapan @Bhrcskn çok doğru ve önemli şeyler söylüyor. Polis uçuş bitene kadar muhtemelen uçuştan vazgeçen yolcuyu misafir eder, farklı durumlarla karşılaşmamak için siz siz olun sağlık, ölüm kalım olmadıkça bu hakkınızı kullanmayın.
@MskRun yorumcuyu ikimizde farklı anlamışız demekki yorum anladığım kadarıyla uçağa binip kapı kapandıktan sonra inemezsin diyor yani yukardaki açıklamanın gerçek olmadığını söylüyor. Siz bayana hak veriyorsanız kendinizin aşağıda yaptığınız yorumunuzla çelişirsiniz bilginiz olsun.
Ben yaşamadım ama durum böyle işler, tutanak imzalatılır uçuştan vazgeçtiğinizi dair formdur bu, imzalarsınız polis tarafından bu form havayolu şirketine verilir. Şirket de siz bir daha bu duruma neden olmayın diye size bilet satışı yapmaz.
İlla biri tarafından aranmanız gerekmez. Evden çıkarken ocakta unuttuğunuz bişey bile bir gerekçe olabilir buna. Ayrıca biner binmez kapatmıyor kimse telefon taki uçak piste doğru hareket edene kadar en azından.
Her ülkenin kendi kanunu vardır ya hava meydanları ve müştemilatlarınında sanki bir ülkenın anayasa kanunu gibi kanunları var ve sert kanunlar değiştirilemez esnetilmez cinsten 👍
En İyi Cevaplar