Aile içinde ikram ve misafirlik görgüsü bu kadar mı bozuldu, sizce ben mi alınganım?

Eniştenin abisi var sağ olsun her sene almaya gelir. Dün de almaya geldi ama bir değişik soğuktu bizim oraya yol 3 saat falan sürüyor.. Giderken bir yere uğrardık mutlaka yemek çay molası verirdi dün bir su bile sormadı en sonunda kendim istedim bir yere durabilir miyiz dedim. Mecbur değildi ama yanımda bir de annem var yaşlı mesela neyse su ve bisküvi gibi bir şeyler aldım onlara da aldık. Yoldan gelen biziz yine ikramda bulunan bizdik…. Yemeğe götürse biz öderdik sorun maddiyat değildi düşünülmek …

Aile içinde ikram ve misafirlik görgüsü bu kadar mı bozuldu, sizce ben mi alınganım?
Cevapla