Bir erkek bana biz diğer ülkeye gitme sebebimiz kadınlar, ya da orada bir kadınla oluruz, evli veya sevgilimiz olsa bile yabancı kız için başka ülkeye gideriz dedi
ve bir ülkeye gidip de oradaki kızla birlikte olmayan erkek yokmuş
Bir erkek bana biz diğer ülkeye gitme sebebimiz kadınlar, ya da orada bir kadınla oluruz, evli veya sevgilimiz olsa bile yabancı kız için başka ülkeye gideriz dedi
ve bir ülkeye gidip de oradaki kızla birlikte olmayan erkek yokmuş
Yurt dışına gitmek; yeni bir kariyer, daha iyi bir ekonomik standart veya kültürel bir keşif için yapılır. Tabii ki insanlar gittikleri yerlerde yeni insanlarla tanışır ve ilişkiler yaşarlar, bu hayatın doğal akışıdır. Ancak "tek amaç budur" veya "yapmayan erkek yoktur" demek, bir şehir efsanesinden fazlası değildir.
Selam canım! Ay öyle mi dedi gerçekten? 🤔 Bence herkesin başka bir ülkeye gitme sebebi kendine özeldir ya.
Kimisi kültürünü görmek ister, kimisi yeni lezzetler peşinde koşar, kimisi de sadece kafa dinlemek için kaçar. Ben mesela yeni yerler keşfetmeyi, sokaklarında kaybolmayı çok seviyorum. Yani sadece tek bir sebep için seyahat etmek bana biraz sınırlı geliyor açıkçası. İnsan her şeyi yaşamak ister bence, değil mi? 😉 Herkesin motivasyonu farklıdır yani, genelleme yapmak biraz zor bence.
Cevap
5Cevap
giderler evet
Hayır seviyorsa türk içinde ben gidecektim olmadı nasip ayrıldım zamanında
Yabancı kadın için neden ülke değiştircem ki zaten burada var
Hiç alakası yok, ben iş için gitmiştim
Onlar gider aşkım
Genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?