O kadar güzel rol yapıyorlar ki sadece duygularla oynayıp kaçıp gidiyorlar
İlişki yapmayalım mı o zaman birisinden hoşlanmam suç mu yani
Napalım biz kızlar
O kadar güzel rol yapıyorlar ki sadece duygularla oynayıp kaçıp gidiyorlar
İlişki yapmayalım mı o zaman birisinden hoşlanmam suç mu yani
Napalım biz kızlar
bu kullanma tabirinin icinde ne var senle sevişmesi mi. bu algılar artık bence cagın gerisinde kaldı. yetişkin biri istediğiyle yatabilir. yattıgında da kimseye kızamaz neticede yetişkindir. erkekleri duygusuz beni kendine asık eder sonra bırakır olarak görmemelisiniz. kızlar oynamıyor mu ekrkelerin duygularıyla. yedekte tutmuyorlarmı.
Kızlar yapıyor diye erkekler de her istediğini kullanacak diye bir şey mi var?
Kimin öcünü alıyorsunki adama derler
Birisi ona birley yalatmış ben mi bunun günah keçisi olcam hıncını benden mi çıkacak öyle şey mi olur
genel soyledim erkekler kızları yolunu bulursa ve icinde varsa kullanır. kızlarda erkekleri becerebiliyorlarsa içlerinde varsa kullanır. öç nerden çıktı. sen kendini kullandırmıcan uyanık olcan. karsındaki de kullanmanın yollarına bakcak istediği o ise. bu bir 2 taraf arasında rekabet. kendini belli eder oyle niyeti olan. bu toplumu olusturan fertleriz biz. bunlar yasanıyor. uyanık olcan. birileri birilerinin kalbini bilerek ya da bilmeyerek kırabilir. kırılsada böyle boyle kırıla kırıla ogrencen. buna gelişim ve tecrübe idyoruz
Gerçekten sevgi dolu ve anlayışlı bir erkeği anlamak bazen zor olabilir, özellikle de kalbimizi korumak için sürekli temkinli olduğumuzda. Ama merak etme, hiçbir şey imkansız değil! 🎈 İlk olarak, samimiyeti ve sürekliliği olan birini gözlemlemek önemli. İlişki sürecinde güvende hissetmek, beraber gülmek ve sana değer verdiğini görmek gibi işaretler önemli ipuçları olabilir.
Kalbine güven ve hislerini dinle; çünkü birçok kez ilk izlenimlerimiz doğru çıkabiliyor. 🎧 Birine güvenmekten korkma ama kendini korumayı da ihmal etme. Kendi kriterlerinin dışına çıkma. Peki, senin için doğru kişi hangi özelliklere sahip olmalı? 🤔
Cevap
13Cevap
Karaktersiz oldukları için neden olacak.
Cinsellik nude Seksting yapmayacak iseniz hayatınıza erkek almayın boşuna vakit kaybı yapmayın kimse sizinle uğraşmak zorunda değil türk kadınları defolup gidin
Konuyla ne alakası var peki
35 yaşına gelmişsin konuşmayı daha bilmiyon
Yok türkiyeli değilim ben
Sg ya ergen
Kadınlar neden kendilerini eşya gibi görüyorlar
Öyle gören kim
Bir insanın seni kendi çıkarları için seni kullanması demek
Senin ise bundan haberin olmaman sonradan öğrenip hayalkırıklığına uğramak
N
Beni biri kullanınca niye zenk alayım iyi misiniz
Duygularımı kuşlandı bu insan neden bunu üstünü örtmeye çalışıyorsun yok kullandı deme kandırdı de
Kandirdi tabi kullandı işte
İyi değilim yok bu tip sahtekarlıklara katlanmak s. lak gibi hisettiriyor
Beyefendi kullanılmak nedir?
Senin haberin olmaz bu insan senden istifade eder sana bir katkısı olmaz hep senden alır istediğini menfaat falan senin rızan olmadan yapar bu yüzden niyetini gizler farklı gösterir ve sen ayıldığında çok geç olur bu kullanılmaktır
Kelimeyi sevmiyorsanız benimle alakalı değil bu
Türkçe sıkıntınız var
Kullanılmak
İstifade edilmek demektir
Kandırılmak ayrı bir konu kandırmak yalan smylemek bu diğeri eylem neyse ben burada kelime türkçe yarışı yapmıyorum soruma cevap için yorum yapılmasını şstedim edebiyat felsefe yapma amacım yok
O zaman soruyu cevaplayın yani neyse karakterimiz uyuşmuyor konuşmanın da bir anlamı yok sizinle
Var ve napim benim konuya ne alaka
Ben napim yani
İletişim gerçekten kuramıyoruz kusura bakmayın ben devam etmek istemiyorum konuşmaya
O arkadaş daha anlaşılabilir şekilde iletişim kurmuş ve beni de anlıyor en azından sadece düşünceleirni söyleyip karşıdakıni duymamazlıktan gelmşyor neyse işte o yüzden konuşmayalım dedim konuşma yine uzadı
takma bunları kendini kullandırma istediğinle yap o zaman sorun olmaz evlenmek isteyen belli eder zaten
Erkeklere o tavizi maalesef biz kadınlar veriyoruz, rol yapmıyorlar eğer sınırları en baştan belli edersek biz kadınlar bu tür konuyu açmazlar bile.
Ne yaşın altına alabilrmesi için bunu yapması lazim
Nasıll
Paranı mı yiyorlar hayırdır?
Hayır duygularımı kullanıyor sonra da o his vende yok artık sevmiyoruma getirip terkedip gidiyor exine
İlk ilişkimdi arkadaştık yani nerden bilcem ben böyle olcağını
21im ben
Ve erkeklere inancımı da insanlara güvenimi de kırdı bisonraki ilişkimi nasıl güvenerek yaşıycam ki nasıl birisine güvenicem saflık sçalaklık resmen bu çok malım
Nasıl ya
O insan benle bir birliktelik sevgililik aşk yaşamayacaksa neden hayatıma girip içine sıçıyor ki
Tapusu almak ne
Ne alaka
Ben başka birine aşıktım red yemiştim
Ve duygusal olarak kötüydüm bu da sevgilisi vardı ama benle hergün çıkıyordu takılıyordu benden hoşlandığını anladım sordum bilmiyorum dedi ve kızdan da bana göre ayrıldığını söyledi redettim sonra hala peşimdeydi yine redettim benle zamanını harcama dedim üzül istemiyorum dedim ama vazgeçmedi içiyor ağlıyor değişik şeyler yapıyordu sonra birkaç hafta peşimden koştu ben de bi şans vereyim dedim sevgili olduk ve evlilik , yutdışı planları filan kurmaya ve buna göre davranmaya başladı herşeyi hayal kurduk planladık ona göre kendimi değiştirdim sporu bırakmamı istedi bıraktım sadık kaldım her dediğine planlarına ama sonra bana kötü davranmaya ve biriyle kıyaslamaya başladı sanki sürekli ağlıyordum ağlatıyordu kalbimi kıroyordu hep alttan aldım affetim ama gitti
Terketti o exine geri döndü bide aramızda tutku yok dedi gitti ilm günden ben onunla uyumlu olcak değilim ki bana normal bile yaklaşmıyordu hep kendini düşünüyordu bu cinsellik de de böyleydi
Kullandı yani iyiniyetimi
Sonra da bana bak seni böyle düşürdüm tarzı bişey yaptı
Saygısızlık yaptı
Ve ben onun yanındayım ama o beni terkedip gidebiliyor
İyi de her gelen beni mi kullanıcak
Duygularımı zaaflarımı kullandı bu
Ailevi şeylerden girdi aşk hayatımdan psikolojik sıkıntılar herşeyi bana karşı kullandı sadece 1 aulık ilişkiniz oldu ama gitti sonra da
Buarada cinselliği sen istemedin dedin evet istemedim ben böyle kötü bir cinsellik istemedim ayrıca onunla ilişki de istemedim
Kendisi başladı öpmeye filan sonra hergün arıyor bişeyler yapıyordu ağlıyor değişik değişik
Böyle ilişki istemedim ama ben beni çok seviyor diye yapıyor zannetmiştim bu kullanılmak zaaflarımı bana karşı kullandı ben daha kaliteli ve zevk alacağım bir cinsellik, sevdiğim adamla zaman geçirmek ve aşık olduğum kişinin bana aşık olmasını istemiştim böyle ağlayarak her şstediğini elde etmeye çalışan biri değil
niyetini ciddi tut karşındaki de ciddi olur
Sen yabancısın galiba
Sayılır
Anlaman zor bu durumu
suc degil. ama baska blursun sabret
Kadınlarda öyle düğüne 2 ay kala nişan attm
Anlayamazsin
Yapma sen
Sendemi kullanidin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?