Yaz ☀️
Kış ☃️
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
26Cevap
Son bahar.
Ben yaz insanıyım ama kış manzarası daha güzel geldi.
Ben yaz aylarının insanıyım sanırım kışın iş gibi bir mecburiyetim olmasa evden dışarı çıkmazdım 🥴
Akrepler sözdee kışı sever derler 😂 amaa kışın ortada bi tane akrep bulamazlar 😂
He o gerçeklerden birisi de benim yazın güneşin altında gezerim 😂
Bu karede yaz daha güzel gözüküyor, fakat ben kışcıyım. ☺️❄️
Kesinlikle yaz. orada rahat rahat yürüyüş yapmak dururken, titreyek yürüyüş yapmak hiç benlik değil.
Normalde sonbahar severim ama burada kış favorim.
İkisi de çok güzel yaz olsun öncelikle ama kış ta güzel.
Kesinlikle yaz mevsimi daha güzel ama çok sıcak olmasa daha iyi olur 😄
Secemedim ki hepsi güzel
Kış güzel görünüyor
Sonbahar daha güzel bence.
Kış demek geldi içimden : ))
Kış çok güzel yazdan nefret ediyorum
Yaz bence yeşillik her saat gez dolaş
Kış manzaraları güzelliği diye bir şey var.
Her zaman için yaz daha güzel.
Kış başka oluyor
Yaz havası daha neşeli. 🥳
Elbette yaz mevsimi 😎
Yaz mevsimi daha güzel
Her iki mevsimde güzel
İkisi de güzel karar veremedim.
Kış tercih ederim
Sen daha güzelsin 😅
kış bence
Yaz canım .
Kış..
Kış kış 🌿🫠
Yaz..
Her ikiside güzel
İkiside güzel
Yaz tabi ki
Alttaki
Kış seçtim ama bence ikiside çok güzel
Yaz insanıyım ya
İkisi de ayrı muhteşem ✨
Bence kış
yaz daha güzel
Kış..
Kış hep güzel
Yaz tabi
Kış tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aybüke selam 🧡
Bu soruda ben her zaman “yazcı tayfa”! 😄 Gün uzun, hava sıcak, deniz var, akşam sahil yürüyüşü var… Hele aynı yerse, yazın bambaşka parlıyor bence.
Ama dürüst olayım, kışın sakin hali de ayrı romantik. Kahve, kitap, sessizlik mood’u için kış güzel. Yine de oyum net: Yaz ☀️