
Bulunduğunuz şehirde, sizce hava durumu bakımından hangi aylar daha yaşanabilir?

Bulunduğunuz şehirde, sizce hava durumu bakımından hangi aylar daha yaşanabilir?
Ankara için söylüyorum yaz daha güzel çünkü kışları çok soğuk ve ayazlı geçiyor. Ne doğalgaz yetişiyor ne kalın giymek yetiyor Ankara 'nın ayazında. Bunu en iyi polatlı'da Temelli de askerlik yapanlar bilirler. Gece nöbetlerinde yani.
Yazı guzel sanki ben kış mevsimi sevmem kış ve sonbahar ayı sevdiklerimi ayırdı benden
Bakü'nün rüzgarlı havaları hariç aylarını bilemedim (çeviri yapamadım tam şuan😂) sıcağında bile rüzgar var, her mevsimi güzel. Ben yaz adamıyım soğuk, boran benlik deyil.🍃
İstanbul’da kış güzel ama yaz Trabzon’da geçiyor benim fındık toplamakla o yüzden Trabzon diyorum 😂😂
Karadeniz yazları ayrı bir güzel 😎🥳
Aynen öyle 😀
Teşikkür ediyorum yıldız cevap için
Rica ederim ne demek
Cevap
31Cevap
Her mevsimin kendine göre güzellikleri var gadası
Ama Kayseri'de ilkbahar her zaman daha güzeldir
Ankara yaz olabilir
Yaşanabilirlik açısından bakınca yaz ve sonbahar sanırım ama benim favorim ilkbahar... Bolca yağmurlu geçiyor çok ama çok seviyorum ilkbaharı 🥰
İnsanın umudunu tazeliyor dimi kanks 🤗
Sürekli yagmur ve soğuk fırtına oldugu için, ben güneşli havalari cok seviyorum. Sanırım olmayan şeyler daha ilgi çekici hale geliyor... 😊
İlkbahar kesinlikle ya kış mevsimini zaten sevmiyorum yazları aşırı sıcak sonbaharda içimi daraltan bi mevsim en güzeli ilkbahar
İlkbahar mevsimi geldi mi aşık oluyorum. 😂😂
Sjsjsjsjsk 😂
Ben her mevsimi sevdiğim için hepsi de yaşadığım şehre güzel geliyor
Kış ve Sonbahar'ıyla meşhur da ben soğuğu pek sevmiyorum işte😄
Canım hangi mevsimi istiyorsa o tarafa gidip bir kaç ay kalıyorum bu bizim elimizde sonuçta 😂
şu an hopadayım
Sabah batuma gideceğim
Yarın akşam istanbuldayım
Kışı İstanbul’da geçireceğin😂
Teşekkür ederim 🙏🏻 😂
Tam yapraklar döküldüğü zaman etraf kızıl kızıl sonbahar.. 🍂
🍂🌸🥀
Ankara’da her mevsim ayrı güzel. Ama eski karlı kışları daha güzeldi. Artık kar yapma oldu Ankara’ya
Yazı ve kışı pek istediğim gibi değil ❌ karasal iklim. İlkbahar sonbahar 🍁🍃 diyorum geçiş mevsimleri.
Mersin'de sonbahar ve ilkbahar güzel kışı da güzel aslında aşırı soğuk değil lar yok ama yazı aman allahım kaçış olsa kaçardım
İlkbahar seviyorum en güzeli serin havada olması, çok sıcağa çekemiyorum.
İstanbul'da hiçbi mevsim güzel olmuyo çünkü doğru düzgün havası yok.
Antalya... Yaz ama tabii ki daha güzel ama hava açısından kışın tadını hiçbir yerde bulamazsın
Yaz mevsimi hariç diğer mevsimler daha güzel. Yazın çok sıcak oluyor.
Hiç bir mevsiminin tutulur bir yanı yok.
Yazın eriyor kışın dengesiz ne soğuk ne sıcak çok değişiyor.
Evet türkiye ve doğunun en uç kısmında yer alan bir şehir
Ahahaha biraz daha geride kaldı
Evettt
İlçelerinden biri
Ahahaha Cizre, cizreyede geliver sadece biz eriyecez diye bir şey yok
Bişi olmaz biz 23 yıldır yanıyoruz
Doğulu değilsin galiba 12 saatten şikayetçi olduğuna göre
Anladım sizin içinde kötü bir tecrübe olmuş veya zor
Olsun ileride torunlarına anlatırsın bu zor günlerini
Skdghrit
Rica ederim
Yaz güzel serin yemyeşil yerler yakışıyo şehrime
İlkbahar ve sonbahar. Yazın çok sıcak, kışın da soğuk oluyor
Vallahi İstanbul'da bir günde 4 mevsimi yaşayabilirsin ama sadece bu şehire Yağmur yakışmıyor
Her mevsimi ayrı güzel ege kıyılarında ama özellikle bahar ayları efsane olur.
Yaşadığım şehirde ilkbahar yaz mevsimi bunaltsa da daha güzel..
Bahar havası hep olsun. Ne yaz, ne de kış derdi çekilmez.
Mayıs Haziran ve Eylül bence yaşadığım yerde çok güzel
Sonbahar, çünkü sıcağı bela, soğuğu bela, sonbahar iyidir :)
Yaşadığım şehirde yazı görmediğim için kış diyebiliyorum sadece
Şehrim yazın çok sıcak ve nemli olduğundan, en güzel mevsimi ilkbahar ve sonbahar..
İstanbul'da her mevsim çok güzel aslında birde kalabalığı olmasa varya efsane şehir gerçekten
He he Yağmur yağınca çok güzel Gel şu arabayı sana vereyim de kullan biraz yağmurlu havada
@Bay_Nutella haha 🤣 işte söylüyorum ya kalabalık ve trafik olmasa güzel degilmi İstanbul
Tabi yahu özellikle Köyiçi🤣
@Bay_Nutella haha aynen 👍😂 ben şimdi oraya gidiyorum biliyormusun inşallah trafik yoktur diye ümit ediyorum 🙏🤗😂
Benim için bir içli köfte bir de Adana yersen sevinirim finalde de künefe
@Bay_Nutella olur yerim 👍😂
🥰🥰🥰
4 mevzsimde yaşıyoz sorun yok knk 😂
Bu yıl kış kar olmadı ki
Soğuk muydu peki
Evet
Anladım inşallah düzelir
İnşallah
Her mevsimde ayrı bir güzel 😊
Her zaman yaz diyorum 😂
Kış mevsimi heryerde güzel sıcaktan güneşten nefret ediyorum
Her mevsimi ayrı güzel
Her mevsim güzeldir
guzel de kar yagmiyor ya
İstanbul 😍
Uludağdayım ve buzzzz yaşanmaz
İstanbul un baharı güzeldir
kış daha güzel İstanbul'da
Bahar aylarında güzel...
İlkbahar mevsimi güzel
Hiç biri güzel değil.
Yazı güzel kışı sert ve ayaz
Kasım, aralık ayı
Yaz sezonu daha güzel burada
Yaz disinda hic guzel degil
İlkbahar yaa
Kesinlikle
Yaz ya yazz☺️👍🏻
Bahar bahar bahaaar
Kesinlikle sonbahar daha güzel
Sonbahar
Sonbahar
İlkbahar mevsimi Nisan Mayıs
Yazı kötü havasi berbat iskenderun
Kısacık süren sonbahar..
Yazın kesinlikle
İlkbahar
kişi ayri yazi ayri güzel ya ama
sonbahar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?