Avrupaya tatile gittim diye akrabamın bana kinayeli tavırları ve kıskançlığı normal mi 😂?

Bu nasıl bir kıskançlık anlamadım gitti mesela Fransa ve İtalya ya gittim bazen arabalardan konu açılınca fransiz ve italyan arabaları çok güzel tasarruflu oluyor diyorum adam dönüp bana iyi ki bi oralara gittin diyor bende dönüp ne alakası var ben sadece arabalardan bahsettim diyorum mesela konu tarihi eserlere geliyor iyi ki şu eyfel kulesi Türkiye de değil diye espri yapıyorum dönüp bana aman iyi ki bi gittin ne hava attın diyor Amsterdam a gittim mesela burası çok güzeldi diyorum tamam yeter sus artık diye beni bastırmaya çalışıyor ve bu olay surekli oluyor ben bir sey konuşurken sürekli beni bastırmaya calisiyor en son d. vecem bu adamı

Avrupaya tatile gittim diye akrabamın bana kinayeli tavırları ve kıskançlığı normal mi 😂?
Cevapla