Evlendik evleneli zaten onların dibindeyiz hep, her konuda istekleri var. Her şeye karışıyorlar evimin dekoruna kadar. Eşimin annesi birkaç yıl önce vefat etti, babaannesi babası ve erkek kardeşi alt katımızda oturuyor. Acıları var deyipte iki çift laf ta söyleyemiyorum hem eşime hem acılarına saygımdan. Yetmiyor beni eşimin annesinin yerine koymaya çalışıyorlar (onun eşyalarını kullanmamı istiyorlar onun gibi davranmamı istiyorlar, eşimin küçük kardeşine annelik yapmamı istiyorlar) birde hayatımız konusunda her şeye laf ediyorlar.
Eşimin halası var kapadokyada, biz evleneli 7 ay oldu ve balayı hariç hiç gidemedik tatile (yine ailevi şeylerden). Benim ailemde yurt dışında yaşıyor 7 aydır görmedim onları. Eşimin ailesi tutturdu kapadokyaya gidelim 1 haftalığına diye. Eşimin 1 hafta tatili vardı. Bende okeydim ama baktım benim ailemi iyice yok saymaya başladılar ne yaptım ne ettim birazda çirkefleştim ve eşimle benim ailemin yanına gittik 1 haftalığına. Sabrım kalmadı çünkü. Hem ailemi özlemiştim çok.
Biz ordayken daha 2. Gün “ev siz olmadan çok boş, sizi çok özledik, çabuk gelin gözümüze uyku girmiyor gözümüz yollarda kaldı” diye konuşuyorlar eşime. Tatilimizi de zehir ettiler eşim asla keyif alamadı o konuşmadan sonra. Kapadokyaya gitseydik böyle olmayacaktı eminim.
1 hafta sonra eve geldik, “ne gerek vardı çok para gitti, artık biryere gitmeyeceksiniz çok özledik sizi her gece ağladık” falan dediler.. eşimde mutlu oluyor çok özlediler bizi diye, hemde üzülüyor.
Bi arkadaşıma ufak bir parfüm getirdim 30ml , eşimin erkek kardeşi gördü bunu ve “bana niye bir şey getirmediniz” demeye başladı. 20kg bavulun yarısı onun hediyeleriydi parfüm hariç her şey aldık ona. “Sana da bunu bunu getirdik ya” dedim. “Ha evet unuttum” dedi. 15 yaşında çocuk ya..
Bende istemsiz olarak ters davranmaya başladım. “1 hafta hiç yetmedi bize, başka sefer daha uzun vakte gidecez” falan dedim hepsi ters ters baktı bana. Ama elimde değil gerçekten.. eşim bir dur demeden asla yerlerini bilmeyecekler. Nasıl eşime gerçekelri gösterebilirim?
Eşimin halası var kapadokyada, biz evleneli 7 ay oldu ve balayı hariç hiç gidemedik tatile (yine ailevi şeylerden). Benim ailemde yurt dışında yaşıyor 7 aydır görmedim onları. Eşimin ailesi tutturdu kapadokyaya gidelim 1 haftalığına diye. Eşimin 1 hafta tatili vardı. Bende okeydim ama baktım benim ailemi iyice yok saymaya başladılar ne yaptım ne ettim birazda çirkefleştim ve eşimle benim ailemin yanına gittik 1 haftalığına. Sabrım kalmadı çünkü. Hem ailemi özlemiştim çok.
Biz ordayken daha 2. Gün “ev siz olmadan çok boş, sizi çok özledik, çabuk gelin gözümüze uyku girmiyor gözümüz yollarda kaldı” diye konuşuyorlar eşime. Tatilimizi de zehir ettiler eşim asla keyif alamadı o konuşmadan sonra. Kapadokyaya gitseydik böyle olmayacaktı eminim.
1 hafta sonra eve geldik, “ne gerek vardı çok para gitti, artık biryere gitmeyeceksiniz çok özledik sizi her gece ağladık” falan dediler.. eşimde mutlu oluyor çok özlediler bizi diye, hemde üzülüyor.
Bi arkadaşıma ufak bir parfüm getirdim 30ml , eşimin erkek kardeşi gördü bunu ve “bana niye bir şey getirmediniz” demeye başladı. 20kg bavulun yarısı onun hediyeleriydi parfüm hariç her şey aldık ona. “Sana da bunu bunu getirdik ya” dedim. “Ha evet unuttum” dedi. 15 yaşında çocuk ya..
Bende istemsiz olarak ters davranmaya başladım. “1 hafta hiç yetmedi bize, başka sefer daha uzun vakte gidecez” falan dedim hepsi ters ters baktı bana. Ama elimde değil gerçekten.. eşim bir dur demeden asla yerlerini bilmeyecekler. Nasıl eşime gerçekelri gösterebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer