Eşimle en küçük tartışmalarımızda bile ailesi devreye giriyor, ne yapmalıyım?

Esimle en küçük tartışmalarımız da bile ailesi devreye giriyor ve her zaman bizimki dört dörtlük senin onu sıkmadan idare etmen gerek hep kendinden ödün ver gibi büsüru nasihat veriyorlar ve bundan dolayı Bir türlü eşimle birlik oldugumuzu anlayamıyoruz hep aramizdalar ve eşimde bundan kaynakli hep benden sıkıldığını rahat bırakmam gerektiğini söylüyor küçücük bir derdi bile olsa bana degil babasiyla annesine anlatıyor çoğu şeylerde hep beni suçluyorlar ve daha evliligimizin bir yılı bile dolmadi çok sıkıldım ve soğudum sizce ne yapmaliyim gercekten çok yanlız ve boş hissediyorum

Eşimle en küçük tartışmalarımızda bile ailesi devreye giriyor, ne yapmalıyım?
Cevapla