Sizce benim Ergani’yi yani doğuyu hiç sevmeyip İstanbul’a aşık olmamın sebepleri nelerdir birincisi orada doğup büyümem?

Devamını siz getirin lütfen eğer devamını getirirseniz çok mutlu olurum yorumlarınızı bekliyorum Şimdiden çok teşekkür ederim bir türlü sevemedim burayı yani ilk taşındığığımız günden beri hem sevemedim hem benimseyemedim maalesef sürekli İstanbul’a karşı bir özlem duygusu var içimde ve bu hiç asla ama asla geçmiyor

Sizce benim Ergani’yi yani doğuyu hiç sevmeyip İstanbul’a aşık olmamın sebepleri nelerdir birincisi orada doğup büyümem?
Cevapla