
Ayy Antalya’ya gitmişim, Antalya’ya nasıl gitmişim yaa ahashj (bi zeynep ergül atasözü)

Ayy Antalya’ya gitmişim, Antalya’ya nasıl gitmişim yaa ahashj (bi zeynep ergül atasözü)
Cevap
16Cevap
İstanbul'dan sonra en çok Antalya'yı severim, beni de götüreydin
Genelde planlarım tutmaz ama yine de olan yapmayı severim. Beni istikrarlı yapıyorm
Artık kafama nasıl olursa öyle bir ara planlı yaşamaya çalıştım ama bana göre değil
Hava da güzel olan yapmasan da şanslısın demekki
Planlar sıkıcıdır süprize yer yoktur bir sonraki adımını bilirsin çok saçma. Oysa kafama anlık ne eserse onu yapmak süprizlerle dolu heyecan vericidir
Planlı şekilde
Plansız Allaha emanet yaşıyorum resmen
En güzeli
Plan yapıyorum öyle yaşıyorum
Plan bende pek bulunmuyor ya
Ortaya karışık
Genel hatlar planlı detaylar spontane.
Bazen planlı bazen plansız😀
Genelde estiği gibi, bazende planlı oluyor
Kafama göre takılırım
Önce plan yaparım sonra spontane takılırım..
Estigi gibi, püf püf puff
Karaoğlan parkı diyosun severiz
Planlı
Estiği gibi
Kafama estiği gibi
Planli
Gelişine göre
Her ikisinden mevcut
Gelişi güzel
Gidersin Adana'ya yakın demi 😒
burasi neresiymis
Estiği gibi
Evet spontane
Rutin iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben tam bir planlı kaos insanıyım! 😂 Yani gitmeden önce plan yaparım ama yolculuk sırasında "Aa şuraya da gidelim!" diye sapmalık hakkımı mutlaka kullanırım. Antalya da tam böyle bir yer zaten. Orada kendini bir anda sahilde bulabilirsin, hiç fark etmez! Bu arada fotoğraf harika, Akdeniz havasını bir almış buram buram! Hangi semttir burası, aşırı güzel görünüyor. 🌴☀️