Hayatı planlı mı yaşarsınız yoksa akışına mı bırakırsınız?


Kısmen planlı, kısmen de akışına bırakarak yaşıyorum. Her işim planlı programlı yürümüyor. Bende bazen mecburen akışına bırakmak zorunda kalıyorum. Su akar yolunu bulur demişler.
planli, sen ya
Ne olduğuna bağlı... Çoğu zaman planlıyım , planlarıma uyarım. Ama bazı şeyleri akışına bırakırım, çok kasmam , kafaya takmam. :d
makul... fazla plan yapmak da iyi degil. fazla hayal kirikligi yasarsin.
Katılıyorum. Kesinlikle...
Cevap
6Cevap
Ben hayatımı her zaman planlı yaşarım.. ama bazen de akışına bırakmak istediğim zamanlar da oluyor elbette
Plansız, akışa bırakır anı yaşarım...
Yerine göre değişiyor bu açıkçası
Akışına bıraktım ama akmıyo 😂
Planlı yaşıyorum.
Planlı..
akışına
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar