Çoğu zaman planlı yaşıyorum, ama akışa bıraktığım da oluyor. Kendimi akışta kaybetmemek adına kontrolü tamamen bırakmak istemiyorum. Sonrasında toparlamak daha zor oluyor.
bende onu diyorum sen ne kadar kontrol etmek istesen de senin kontrol edebileceğin şey bir yere kadar dediğin gibi toparlayamazsın kontrol edeyim derken
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hayatı yaşama şeklin nasıldır, planlı mı yaşarsın yoksa plansız mı yani akışına bırakmak mı yaparsın yoksa akışına bırakmaz mısın?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Çoğu zaman planlı yaşıyorum, ama akışa bıraktığım da oluyor.
Kendimi akışta kaybetmemek adına kontrolü tamamen bırakmak istemiyorum.
Sonrasında toparlamak daha zor oluyor.
bende onu diyorum sen ne kadar kontrol etmek istesen de senin kontrol edebileceğin şey bir yere kadar dediğin gibi toparlayamazsın kontrol edeyim derken
Biraz planlı. Biraz plansız. Karisik😊
olması gereken bu belki de