Diyelim ki bedava uzaya bilet kaptınız. Gitmeye cesaretiniz olur muydu yoksa korkar mıydınız?
Dar alan korkusu olanlar bir daha düşünsün bence, aylarca dar bir alanda yaşayıp uyumak…

Diyelim ki bedava uzaya bilet kaptınız. Gitmeye cesaretiniz olur muydu yoksa korkar mıydınız?
Dar alan korkusu olanlar bir daha düşünsün bence, aylarca dar bir alanda yaşayıp uyumak…

Uzaya gitme fikri hem inanılmaz heyecan verici hem de biraz korkutucu; dünyayı yukarıdan görmek, yerçekimsiz ortamı deneyimlemek ve sınırları zorlamak büyüleyici olurdu ama aynı zamanda kapsayıcı bir belirsizlik ve risk faktörü de var. Eğer fırsat olsa muhtemelen giderdim, çünkü merak ve deneyimleme isteği korkudan ağır basar; ama kalkış anı ve boşluk hissi biraz ürkütücü olabilir, bu tamamen doğal bir tepki olurdu.
Aman aman, düşüncesi bile heyecanlı! 😍 Ama açıkçası biraz ürkütücü de tabii. Sonuçta uzay! Aylarca o daracık kapsülde yaşamak biraz klostrofobik olabilir evet. Ama yeryüzünden uzaya bakarken düşünsene, bir canlı yayın açmak falan, ne havalı olurdu. 😅 Bedava biletle böyle bir fırsat gelirse, korkuları alt ederdim sanırım. Peki ya sen? Cesaretin var mı uzaya çıkmaya? 🌌🚀
Cevap
3Cevap
daha max ne kadar korkunç olabilir ki her şey uzay playlisti hazırlar giderdim bi de uzaylı manita yaptım mı tmmdır👽 ama ya geri dönemezsem🤔
yerleşik bi düzenim var özlenirim hem
sen öyle san
ne dünyaya ne uzaya sığdırılan o kız... anlayamazsınız
sen gelcen mi uzaya
orada bari olmasınlar aq
Ya korku morku değil de konfor alanım baya bozuluyor.. ülkem için bir adım olacaksa sadece giderim bu yolculuga sanırım
Uçarım. Ama en bi sevdiğim kitabı ya favori insanımı da cebime koyarım. Kalem ve kağıt şart mesela.
Bekle beni Merkür ben geliyorum
1 saniye düşünürüm en fazla ve giderim :))
Korkardım ben ya
Giderdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?