Uzaya gitme şansınız olsa gider miydiniz yoksa korkar mıydınız?

Diyelim ki bedava uzaya bilet kaptınız. Gitmeye cesaretiniz olur muydu yoksa korkar mıydınız?

Dar alan korkusu olanlar bir daha düşünsün bence, aylarca dar bir alanda yaşayıp uyumak…

Uzaya gitme şansınız olsa gider miydiniz yoksa korkar mıydınız?
Uzaya gitme şansınız olsa gider miydiniz yoksa korkar mıydınız?
Cevapla