Siz olsaydınız gider miydiniz bu durumda?

6 aylık hamileyim ve fransada yaşıyorum 6 yildir memleketimi görmedim aşırı bir özlem duygusu bir yandan da hüzün kız kardeşim evleniyor turkiyede ve maalesef arada bir tansiyon yapıyorum arada bir sancılar oluyor ailem bugün gitti uçağa binecekler istikamet memleket bense 6 yıldır göremedim memleketimi ve düğün olacağı için az önce gittiklerinde ağladım ablasiyim ve napicami bilmiyorum eşim gitmek istiyorsan git ama korkum sağlığından yana dedi birsey olursa ben izin de alamadım iş için dedi yanında da olamam korkuyorum dedi bir yanım gitmek istiyor diğer yanım dur diyor neden bilmiyorum siz olsaydınız gider miydiniz?

Siz olsaydınız gider miydiniz bu durumda?
Cevapla