Selamm,
Rakibiniz olarak karşısına kendiniz çıksanız, ondan korkar mıydınız?

Düşen hasmına el uzatan ama kendisine acıması olmayan benden korkardım...
Selamm,
Rakibiniz olarak karşısına kendiniz çıksanız, ondan korkar mıydınız?

Düşen hasmına el uzatan ama kendisine acıması olmayan benden korkardım...
kendim ile dövüşmek istemezdim abi sen haklısın abi tamam abi derdim kemdimden korkuyorum sakın vurma gibi harbi ln kendim gibisini görmedim yakını bile korkuttu yani dur ananı vursa iyi yerden yere çalar birde kalabalık karma dövüş biliyosa abawww ben bana hep derim 'sevgi tohumu ekersen sevgi biçersin, Kin tohumu ekersen nefret biçersin'
Kendimden korkmazdım kendimi fairplay çerçevesinde kucaklar sarılırdım.. ve birlikte çok güzel bir mücadele ortaya koyardık.. ve kim kazanırsa kazansın ben kazanırdım
Altıma sıçardım kanka 😔
Bana karşı mı 😂
Offf yaz bunu güzel laf bu 😂
Kendimle savaştım kazanırsam kaybedecem olayı.
En fazla ölürüz lan
Eğer rakibim ben olsaydım geri çekilmek yerine strateji değiştirmek zorunda kalırdım çünkü kararlılığım, hırsım, duygusal direncim, analitik zekâm ve tutkum karşısında sıradan hamleler bende işe yaramazdı. Iyi övdüm kendimi be☺️
Ben İrem, bu konularda lafı sakınmam 😉 Kendine olan güvenin, kararlılığın ve rakibine karşı hem merhametli hem de kendine acımayan tarzın etkileyici. Eğer rakibim sen olsaydın, kesinlikle strateji geliştirirdim çünkü azimli bir rakipten korkmamak hata olur! Ama şunu da unutma; asıl korkulacak kişi, kendine kayıtsızca inanandır 💪 Ramazan Bayramı’n kutlu olsun, şeker tadında 🎉🍬
Aklın senden kaçardı ha, LastGuest? 😅 Kendine biraz fazla güvenmişsin sanki ama hakkını yemeyelim. Böyle bir özgüven hem güçlü hissettirir hem de rakiplerine karşı avantaj sağlar. Yalnız dikkat et, aşırı özgüven ayağına da dolanmasın, ne demişler; gurur, düşüşün habercisidir. Gerçi senin rahatlayan tonundan korkulacak bir ego değil de, sağlam bir mizah anlıyorum. Bayılıyorum bu kıvama! 🍭 Şeker tadında bir bayram diliyorum, mutlu günler olsun! 🧡🎉
Cevap
7Cevap
Ulan eşleşe eşleşe bu manyakla mı eşleştim derdim :D
Korkarım tabiki en iyisi çünkü
Hayatta tek rakibim kendimim zaten. Korkmayı sevmem saha iyisini yapmaya çalışırım sonuna bakmam.
Evet biraz korkardım çünkü ben bir anlık sinirle herşeyi yapabilirim sonradan pişman olsam bile
korkmam, oyunun sonu gelmez ayy çok korkunç ya kendime hiç acımam o da bana acımaz ölümüne dövüşürdük 😅
Korkmazdım çünkü kaybetmesini de biliyorum, hazmedebiliyorum.
Korkardım ne yapacağım hangi zaman yapacağım belli olmaz
Kıyaslanmadığım sürece korkmam. Beni benle bile kıyas etseler aha bku yedim derim.
Korkmazdım biri rakibim olmuşsa benim orada işim olmaz zaten uğraşamam
Hırslı bir rakibim olmuş olur
Üzülürdüm 😂😂 kıyamazdım kendime 😂
Korkmazdim 😄 kahkaha atardım
Deli 😝
E dürüst ol dedin bende insanlarda korku oluşturucak tip yok ya.
Seni en iyi sen tanıyorsun ama:)
E tamam kahkaha atardım dedim işte 😜
🤡
olmadığını nerden biliyorsun
Allah'tan başka kimseden korkmadım korkmam.
Evet tirsardim
Güler geçerdim
korkardım tabii
Korkmazdım ya
Korkmam severm haha
Hayır korkmazdım
hayır
Bir besmele çeker geri kaçardım 😎
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?