Vasat bir düğün salonu tutup lüks balayına çıkmak ayıp değil mi?

Arkadaşımın düğününe gittim hayatımda o kadar vasat o kadar çirkin bir düğün salonuna daha gittigimi hatırlamıyorum salonda banel geldi daraldim basık bir yerdi sonra bir baktım balayına Kıbrıs'a gitmişler şok oldum siz milleti o küçücük salona tıkın sonra Kıbrıs'a gidin ayıp değil mi yani

Vasat bir düğün salonu tutup lüks balayına çıkmak ayıp değil mi?
Cevapla