Bence gereksiz kır düğünü yapılabilir.
Bence gereksiz düğün sadece masraf işi.
Bence gerekli bir şey hayatta bir defa yapıyorsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir günlük gösteriş için 100.000-200.000₺ veya daha çok parayı israf etmeye gerek yok bence. O kadar para sadece 1 gün için verilebiliyorsa tarafların zengin olması lazım. Yoksa asgari ücret veya 20.000₺ gibi maaş alanlar paralarını yalnızca ziyan etmiş oluyordur bence.
geçen gün serviste konuşuyorlar bir düğün salonuna 160 bin tl vermişler şoke oldum resmen
Ben evlenmem
Hayır ya. Ben kesinlikle salon düğünü istemezdim.
Cevap
6Cevap
Bence gereksiz kır düğünü yapılabilir. hatta düğün zaten gereksiz
Aşırı saçma gelmiyo mu düğün falan? Salona vereceğiniz parayı eşya alırsınız, ha eşyam var dersen gezersiniz, gezmek için de var derseniz gidin bâğış yapın, yatırım yapın bişe yapın yani.. Ama düğüne vermeyin saçma bence
Bence gereksiz salon ortamını sevmem çok, sokak düğünleri falan mesela hep çok tatlı sevimli gelir
Düğünü gereksiz buluyorum bir gün evlenirsem sadece nikah yapicam
düğün salonunda evlenmem açıkçası aşırı banel geliyor
Kır düğünü daha güzel
Evinin önü büyükse gerek bile yok
bence gerelsiz cok pahali
Düğün zaten gereksiz masraf
Bence gereksiz sade nikah olur
düğün gereksiz zaten
değil bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?