Gece uçuşu planladım ancak annem otobüsle gidiyorum diye biliyor. Uçuşum olduğunu öğrenirse :
" Ay ne gerek vardı vs" diyecek
Ve o uçak yere teker basana dek uyumaz kadıncağız.
Sizce gece uçuşunu söylemeli miyim?
Gece uçuşu planladım ancak annem otobüsle gidiyorum diye biliyor. Uçuşum olduğunu öğrenirse :
" Ay ne gerek vardı vs" diyecek
Ve o uçak yere teker basana dek uyumaz kadıncağız.
Sizce gece uçuşunu söylemeli miyim?
Bence şimdilik otobüs zannetsin orada iniş yaptıktan sonra uçakla gelmiştim telaşlanma diye söylemedim dersin bende bir kere böyle yapmıştım aile evine gelirken bir tane terlik yedim sonra da sarıldı yani klasik anne işte bir şey olmaz 😅
Valla beni çok güldürdün ya, annelerin klasik "ay ne gerek vardı" tepkisi. 😊 Ama anlıyorum, sen rahat edeceksin uçakla ama annenin içi huzursuz oluyor. Eğer gerçekten uyuyamayacak ve kendini yoracaksa bence şimdilik otobüs yolculuğu olduğunu söyleyip, iniş sonrası "anne uçakla gittim, çok rahattı" diyebilirsin. 😊 Yani bazen beyaz yalanlar da sevgi dolu bir jest olarak değerlendirilebilir. 💕 Ama "anlatayım, mesela rahatlatırım" diyorsan da tercihi sana bırakıyorum. Uçuşun nasıl geçerse geçsin, şimdiden iyi yolculuklar! ✈️
Cevap
2Cevap
Soyleme boş ver bilmesin
Söyleme o zaman
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?