Nasıl evlendiniz. Başta size böyle mi davranıyordu yoksa sonradan mı böyle oldu? Açıkçası annesine değer vermeli ama eşine de bunu yapmamalı. Hatta anne olsa da bazen insan kendi ailesine öncelik tanımalı. Anneye naz yapılır. Anneler genelde kabul eder ama be bileyim insan eşine bu kadar da acımasız olmamalı.
02 Yorumla
Soran+1 yılAnnesi 50 yaşında benden iyi evlenmeden önce kedi köpek gibiydiler evlensin de başımdan gitsin modundaydılar şimdi ana oğul oldular birbirlerini düşünür oldular oğlunu görünce naz yapıyo oram ağrıyo buram ağrıyor halbuki zıpır gibi benden sağlam anne yeri ayrı eş yeri ayrı benle yaşlanacak sonuçta bende ilgi ve hürmet bekliyorum
En İyi Cevaplar
Yorumlara bakıyorum gerçekten çok kötüler. Kardesim kocanın annesi kaç yaşında? Annesi belki götürmek mecburiyetinde kalıyordur. Arada senide götürmesi lazım. Sana şunu söyleyeyim unutma. Asla kendini annesiyle aynı teraziye koyma eğer koyarsan hangi erkekle evlenirsen evlen her zaman kapı önüne koyulursun. Sonucta anası yani 9 ay karnında taşımış kahrını çekmiş. Bunun tartışmasını bile yapma. Kocana tatlı dille şöyle sert şekilde söylersen senden sıkılmaya başlar.
05 Yorumla
Soran+1 yılAnnesi 50 yaşında benden iyi evlenmeden önce kedi köpek gibiydiler evlensin de başımdan gitsin modundaydılar şimdi ana oğul oldular birbirlerini düşünür oldular oğlunu görünce naz yapıyo oram ağrıyo buram ağrıyor halbuki zıpır gibi benden sağlam anne yeri ayrı eş yeri ayrı benimle yaşıyor benle yaşlanacak aynı hürmeti bende bekliyorum tabiki bu kıyası yaptıran kendisi neden annene gelince bırakıyorsun bana gelince otobüs diyorum niye karıştırıyorsun annemi vs diyor halbuki aynı davranmayan o
Soran+1 yıl9 ay karnında taşımış doğunca da hep dövmüş etmiş evlenince mi oğul oldu benim annem de beni 9 ay karnında taşıdı ama hep beni düşündü benim nasıl kolay yaşayayıp zorluk çekmeyeceğimi düşündü beni kullanmadı mesela oğluna şoförlük yaptırıyor eş dost topluyor sırasıyla evlerine bıraktırıyor bizim aile de böyle değil herkes nasıl geldiyse dönüşünü de düşünsün kimse birine güvenip yola çıkmasın ha yol üstü olur bırakılır yardımcı olunur ama kapısının önüne kadar da herkes sırayla bırakılmaz annesi bunu yaptırıyordu hep nişanlıyken de şimdi o kadar yaptıramıyor görüşmüyoruz çünkü çok sık. Kısacası annem için gelecektim dediği yere benim için neden gelemiyor bundan sonraki hayatı benimleyse bana da bu imkanları sağlayabilir
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılÇok kırıcı yalnız bu dediği. Sonuçta sende onun hayatındaki bir kadınsın. Sana bu şekilde konuşması bence çok kırıcı ya. Onun için sıradan başka bir insan değilsin hayatındaki kadınsın. İnsan bu şekilde üzüleceğini bil bile bir kelime kullanırmı ya. Senin yerine ben bile kırıldım bu lafa. Bana bu şekilde konuşsa onun yüzüne bakmam birdaha..
00 Yorumla
Anneler erkek evlat için daha değerli olur bunu hepimiz biliyoruz lakin onu öz araç ile alıp da seni otobüse bindirmesi normal değil.
Sen aslında ne yapman gerektiğini de biliyorsun işine gelirse tabi. Çünkü hep olmasa arada seni de getirip götürmesi gerekir.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Annesi sizden daha değerli, açık ve net!
Ne yapman gerektiğini biliyorsun ama işine gelmiyor! 😅
Böyle biri ile evlilik çok saçma!20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlendikten sonra eşte ailedir bunu bilmeyen evlenmesin sonra olan diğer eşe oluyor Ailesinden kopmasın kimse sevsin saysın bu ayrı ama eşide yokmuş gibi davranmasın eğer tek ailesinin kök ailesi olarak kalmasını istiyorsa evlenmemesi gerekiyor. Hatta öncelik eşe verilmesi gerekiyor çoğu konuda Kendi ailesi ile eşi ile aradaki dengeyi sağlayamayan her eş eşine haksızlık etmiş oluyor Evlilik sen kendi başınin çaresine bak denilecek kadar basit bir şey değil evliliğin amacı eşlerin birbirine destek olması varlığını her daim hissstirmesi demektir Öyle ayrı gayri olacaksa zaten evlenilmemesi gerekiyor Iki insan hayatını neden birleştirir?
31 Yorumla
Soran+1 yılEvlendikten sonra böyle oldu kedi köpek gibiydiler şimdi ana oğul oldular birbirilerini düşünür oldular
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılBir insan eşine otobüse bin gel diyebilir ama yaşlı annesine bunu söyleyemez. Çünkü ona hürmet etmek zorunda ve kadın da yaşlı başlı kadındır muhtemelen. Otobüse bin gel diyemez yani. Ama sen gençsin. Otobüsle gelebilirsin. Ha ara sıra seni de arabayla alması güzel olur güzel bişey ama annesiyle sana tamamen ayni davranmasını falan bekliyosun. Öyle bişey yok. Herkesin yeri ayrı. O da sana yaptığı bazı davranışları annesine yapmaz mesela. Annenin yeri farklı, eşin yeri farklı. Aynı davranacaksa anneyle eşin ne farkı kalır o zaman
415 Yorumla
Soran+1 yılAnnesi benden iyi de oğlunu görünce sürekli oram ağrıyor buram ağrıyor diye nazlanıyo sanki gelin ben değilim de o ilgi alaka bekliyor sürekli
- +1 yıl
E annesi sonuçta. İlgi görmek için naz yapıyor olabilir. İdare et sen de. Bunu aranızda bir sorun haline getirmeyin. Eşini sakın annesiyle kendi aranda bırakma. Yanlış yaparsın
Soran+1 yılDenge kuramıyor zaten annesi için ne büyük tartışmalar yaptı annem annem dedikçe beni de kadına karşı dolduruyor halbuki aynı imkanları sağlasa sorun kalmayacak genç olabilirim ama ben de hürmet bekliyorum sonuçta şu an onun ihtiyaçlarını karşılayan benim yemeği çamaşırı ben koşturuyorum
- +1 yıl
Hiç mi hürmet göstermiyor kocan? İlla ki gösteriyordur. Senin yaptığın hata ne biliyor musun? Eşitlik bekliyorsun. Halbuki annesi onun annesi, sen ise eşisin. Elbette ikinize de farklı davranacak. Ve eğer eşinden rahatsız olduğun şeyler varsa bunu bağırıp çağırarak değil, güzelce söyleyerek ona yaptırabilirsin. Erkekler azarlayınca anlamıyorlar. Ters tepiyor. Sen annesiyle ilgili konularda sürekli olumsuz konuşursan hiçbir işe yaramaz. Veya kıyas yapıp durursan hiçbir yere varamazsın. Ama annesini dahil etmeden, kendini kıyas etmeden ondan beklentilerini güzelce dile getirirsen eğer emin ol daha çok işe yarayacaktır.
- +1 yıl
Tatlı dil yılanı bile deliğinden çıkarır diye bir söz var ve çok doğru. Eşinden beklentilerini güzelce söyleyerek yaptırabilirsin. Bunu yaparken ben dili kullan. Seni bi konuda üzüyor mu mesela de ki "sen böyle davranınca ben çok üzülüyorum" de mesela. "Vay sen şöylesin, böyle yapıyorsun bilmemne" falan dersen sadece daha kötüye götürürsün. Ya da bir beklentin varsa de ki "hayatım sen böyle yapsan ben çok mutlu olurum" de. "Niye böyle yapmiyorsun, annene böyle yapiyosun da bana niye şöyle yapmiyorsun" dersen hiçbir yere varamazsın. İstediğini de yaptıramazsın, annesine karşı tavrından dolayı da onu kendinden uzaklastirirsin. İlişkinize sakın annesini dahil etme, onu veya kendini birileriyle kıyaslama
- +1 yıl
Bir insan annesiyle eşi arasında kalırsa annesini seçer. Bu herkes için geçerli.
Soran+1 yılBen beklentilerimi güzelce dile getirebilirim ama şu an onun kafası benim tamamen hatalı olmam tamamen yanlış düşünmem neden annesine düşünceli davranıyorsa bende bana karşı düşünceli olmasını bekleyemez miyim kalkıp yine otobüsle kendim döndüm dönecektim de onun bana annem için gelecektim demesi beni tilt etti e madem onun için geliyorsun benim için de gel diye konu buralara geldi sonra indiğim yerden beni aldı eve kadar bana bağırdı ne istiyorsun bu kadından senin sorunun ne psikolojin mi bozuk vs tek kelime etmeden eve gelene kadar sustum konuşmadım ve şu an kendini haklı sanıyor bana mesafe koyuyor benle konuşmuyor sen düzelmezsin sen değişmezsin dediği şeyler ama benim tek beklentim benim için de gelebiliyor olmasıydı
- +1 yıl
Ama onun senin hakkında böyle düşünmesinin sebebi üslubundan kaynaklanıyor. Ben sana bunu anlatmaya çalışıyorum. Sen ona bişeyi anlatırken annesiyle kendini kıyaslayarak anlattın ve sitem ederek söyledin. Yapman gereken şey hissettiklerini güzelce söylemendi. Al eşini karşına güzelce konuş. De ki mesele annen değil. Ben senden şunları şunları bekliyorum de. Tabiki annen için bişeyler yapacaksın, ben sadece benim için de bişeyler yapmanı bekliyorum de. Veya bunun gibi şeyler de. Önce onun iyi bir özelliğini dile getir, 2 dk öv. Ondan sonra da içinden geçenleri güzelce anlat eminim işe yarayacaktır.
- +1 yıl
Biz kadınlar bazen haklı olsak bile tavrımızdan dolayı kendimizi haksız duruma düşürebiliyoruz. İletişim çok önemli. Bir şeyi nasıl ve ne şekilde dile getirdiğimiz kilit nokta.
Soran+1 yılBazen bir şey yaşandığında mesela bu konuda anında cevap vermemden kaynaklı olay karmaşık bi hal alıyor ve o benden ben ondan uzaklaşıyoruz aceleci olmasam yüzyüze gelince konuşsaydım söylediklerinizi yüzüne söyleyebilseydim konu buralara gelmezdi ve 1 sene oldu evleneli tahammülsüzlük aşırı fazla olmaya başladı karşılıklı. En ufak birşeyde karşılıklı konuşamaıyrouz bağırarak kavgaya dönüşüyor ama ilk defa ben tek kelime etmedim sadece dinledim tek isteğim benim için gelmesiydi. Kesinlikle kimseyle kimseyi kıyas yapmak istemem herkes farklı kişilikte bekarken birbirlerini dövüyorlardı aynı evde yaşayamıyorlardı şu an anne oğul olmaları birbirlerine düşünceli olmaları 180 derece farklı hareketlerine alışamadım alışamıyorum garibime gidiyor ve tepki gösteriyorum anlık ve biz yıpranıyoruz banada düşünceli olsun kocam istiyorum ya da annesi için gelecektiyse bile bana bunu söylemesin
- +1 yıl
Belki eşinin annesini sevmiyor olabilirsin bilemem ama sevmediğini eşine hissettirme. Böyle hissettirecek şeyler yaparsan eşinle aranız gerçekten bozulur.
- +1 yıl
Annesiyle aralarının iyi olmasından neden bu kadar rahatsızsın ki? Bu onun için iyi bişey. Eşinin mutluluğunu da düşünmen gerekiyor. Annesiyle arası kötü olsa daha mı mutlu olacaksın? Mesela ben bu konuda seni haksız buluyorum. O onun annesi tabiki onunla ilgili bişeyler yapacak. Eşler birbirine her şeyi söyleyebilmeli. Sen sana söylenenlere karşı tepkili davranırsan eğer o da senden birşeyleri saklamaya başlar. İnsanlar böyledir. Buna da sen kendi ellerinle sebep olmuş olursun
- +1 yıl
Bak evliliğiniz daha çok yeni. Ve kurduğunuz yanlış iletişim tarzından dolayı birbirinizden uzaklaşıyorsunuz. Bunu düzeltebilirsiniz. Ama iş biraz da sende bitiyor şu an. İnan bana fevri davranışlar sizi daha da kötüye götürür. Olay anında bişey söyleme. Sabret ve baş başa kaldığınızda güzelce konuşmayı dene. Yıkıcı değil yapıcı halini görsün eşin. Bu şekilde davranırsan zamanla o da yumuşayacaktır.
Soran+1 yılAnnesiyle kötü olmasını istemem bana şimdiki davranışları itici ve ikiyüzlü geliyor bekarken aynı evde birbirlerini dövüyorlardı sözlü olarak hergün tartışma anlayamıyorlardı kafa yapıları farklı çünkü şimdi bu ikiyüzlülük geliyo samimiyetsiz geliyor evlenince değerli oldu oğlu ona ağlıyor falan samimiyetsiz geliyor bu sebepten kaynaklı tutumlarını anlam veremiyorum alışamıyorum yeni hallerine bi süre geçsin konuşucam tabiki bu böyle geçmeyecek ama onunda benim eşim ve hayatı boyunca yanında olacağımı ona bundan sonra da birlikte yol alacağımızı ve önceliğimizin birbirimiz olduğunu anlaması gerek bizde bir aile olduysak
- +1 yıl
Her ne konuşacaksan suçlamadan, yargılamadan güzelce konuş. Unutma
+1 yıl
Annesi ne kadar çok özel araçla oraya buraya götürülüyorsa aynısı senin için de lazım
Öyle değersiz eşya gibi. Hevesi bitmiş aşk gibi kimsenin bunu yapmaya hakkı yok
Hakkın haktır hakkını dava et
Konuş danış tartış hatta gerekirse kavga et
Çünkü o araba onun babasının malı değildir karı kocanın ortaklaşa mülkiyetidir. Aynı ev banka döviz hesabı çocuklar gibi araba sizin ortaklaşa malın gibi. Ve bunu istemek senin en doğal hakkındır
Aile içinde yaşayan büyüklerinle bu mevzuyu konuşsan onlarla halletsen iyi olur
Çünkü bizler aile dışında bulunduğumuz için hiç bir şey yapamayız
Ablan kardeşin annen. Gerekirse orada bulunan arkadaş komşu da olabilir
Valla bizler orada bulunan şahıslar olmadığımız için hakkını savunamayız
Sen ancak orada bulunan kişileri arkana alırsan. Hakkını savunur. Hakkını alırsın!!!33 Yorumla- +1 yıl
Üstelik şunu da unutmamak gerekir!
Eğer ki adamın seni boşamasından korkuyorsan sakın korkmayın
Seni boşarsa devlet o evi arabayı arazi mülkiyet altınları takıları dâhi ondan alır. Yarısını sana. Yarı ona VERİR. Hatta ev eşyalarını dâhi ondan alır yarısını verir
İştirak nafakası fakirlik nafakası çocuk nafakası tazminat dahil olmak üzere çok ödemeler yaptırır
Mahkemeden nafakan talep edildiği vakit isterse nafakanı ödemesin
Ödenmeyen her nafaka için 3 ay ceza hapsi var
Tabii ödenmeyen nafakandan dolayı şikayet edersen
O adamdan korkmuyorsan
Şikayettede bulunabilirsiniz
Unutmayın mahkeme devletin kanunları hepsi öncelikleri kadın ve çocukların hürriyeti ve istikrarıdır
Kadın olduğun için
Baro başkanlığını ararsın sana ücretsiz avukat bile veriyorlar
Dul kadınlar için devletin verdiği imkanlar saymakla bitmiyor
Ama Yeter ki cesur ol hakkını aramaktan korkma
Unutmayın kimse kimsenin Allah'ı değil
Senin rızkını veren Allah
Rızka kefil olan Allah'tır
Allah'a dayan sırtın yere gelmez
Allah'ı an. Hiç bir el elini bukemez. Yeter ki cesur ol hakkını aramaktan çekinme...
Soran+1 yılAnnesi 50 yaşında benden iyi evlenmeden önce kedi köpek gibiydiler evlensin de başımdan gitsin modundaydılar şimdi ana oğul oldular birbirlerini düşünür oldular oğlunu görünce naz yapıyo oram ağrıyo buram ağrıyor halbuki zıpır gibi benden sağlam anne yeri ayrı eş yeri ayrı banada aynı düşünceyi sağlayabilir beni düşündüren bu saçma kıyası yaptıran kendisi annesini atsın demiyorum ama bana da hürmet göstermeli ki bende aynı ilgiyi göstereyim
- +1 yıl
Anladığım şu
Kadın oğlunu senden kıskanıyor
Seninle birlikte zaman geçtikçe çileden çıkıyor Yahu senin kaynananla aranda ne geçti ne oldu da bu kaynana bozuntusu oğlunu senden kıskanmaya başladı
Kadın apaçık oğlunu senden almak için uğraşıyor
Eğer resmi evliliğin varsa
Dert etme böyle bir ilişkiyi
Bir boşanma mahkemesinde kaynananın da oğlunun da kökünü kurutursun
Yeter ki. Dini evlilik olmasın
Hani nasıl söylesem. Ben kesinlikle yuvanızın yıkılmasından yana değilim ama açık sözlü ol
O adamla konuş bir anlaşmaya var
Çünkü bu işin sonu hayır selamet değil
Kaynana oğluyla sana karşı bir olmuş resmen trip üstüne trip atıyorlar
Ve sen sustukça bıçak yarayı deldikçe derinleşiyor
Bıçak kemiğe dayansa senin için iyi olmayacak
Hakkını aramaktan çekinme
Korkuyor musun?
Kocana gücün yetmiyor mu?
Ya da kocan sana yamuk yaptığında baban ailen sırtını dayanacak kimsen yok mu?
...
İş o zaman avukata dayanır
Beb olsam oğlumla gelinimin arasını bozmamak için olabildiğince kendimi dışta tutarım. Sonuçta onların huzuru bozulursa benim de bozulur. Oğlumun ve gelinim iyi olsunlar ki ben de olayım.. Her şeyin dengelisi iyidir.
13 Yorumla
Soran+1 yılBen de ilerde oğlum olursa ki şu an hiiiç düşünmüyorum tamamen kendimi geri planda tutarım ve hep eşiyle ilgilensin isterim artık evlenmiş gitmiş sonuçta üzerinde hüküm sürdürmek onu gelinimle tartışmaya sürüklemek istemem önceliği hep gelinime verilmesini isterim
Soran+1 yılŞimdi bu tartışma oldu diye eşim bana tavır alıyor bana mesafe koyuyor neden üçüncü kişiyi aramıza sokmuşum ne istiyorsun bu kadından vs diye benimle iletişimi kesiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı.
+1 yılAnnesine saygı hürmet gösteriyor bu iyi bir şey, iyi evlat ama biraz da eşine hürmet etmesi lazım. Arada getirip götürmesi lazım seni de
35 Yorumla
Soran+1 yılAynı yerdeyiz annem için gelecektim diyor annesini dayısı bırakınca evine o zaman beni alır mısın diye sordum sen otobüse bin gel huzursuzluk çıkarma vs diye bi ton söylendi annen için gelebiliyorsan benim için de gelmen gerekir ben kimim neciyim diye söyledim bu sefer bi ton sinirlendi anlaşamıyoruz napıcaz neden annemi karıştırıyorsun ne istiyorsun bu kadından vs
- +1 yıl
Ne huzurluğu çıkacakmış seni almaya gelince sinirlenecek ne var. Her yere arabayla gitmesini çok iyi biliyordur. Tamam yakıt fiyatları pahalı da. Arada sırada seni de alması götürmesi lazım
Soran+1 yılYakıt umrunda değil işine gelmiyor beni almak
- +1 yıl
Neden işine gelmiyor noktasını bir tekrardan düşün bence. Anasını almayı biliyor. Gül gibi karısını neden alamıyormuş paşamız? Senden utanıyor mu? Seninle görünmekten mi korkuyor? Kendisi çok mu yakışıklı seni çirkin mi buluyor
- +1 yıl
bekliyorum seni
+1 yılOtobüse binmelisin.😂😂😂 Nispeten gençsin bunlara takılma. Mutlu olmak istiyorsan kendini kimseyle karsılaştırma!
211 Yorumla
Soran+1 yılZaten bindim geldim ama annesi için gelebildiği yere karısı için de gelmeli diye düşünüyorum tartışma yaratıp bağırmaya gerek var mı biz de eşleri olarak düşünülmek istiyoruz sadece
- +1 yıl
Annesi onu dokuz ay karnında taşıdı. Sen de annesin ya da olacaksın. Acilen bu saçma kıyaslamayı kesmelisin. Yeri geldiğinde eşin seni de başının üstünde taşır.
Soran+1 yılUmarım o günleri de görürüm aslında bu kadar sorun olmasının sebebi annesiyle bekarken kedi köpek gibi olup evlendikten sonra ana oğul olmaları bende iletişimlerini anlam veremiyorum önceden nasıldı şimdi nasıl zaten değersizlerdi birbirileri için evlenince değerli oldular
Soran+1 yılBirde kıyaslamayı yaptıran da beni bu düşünceye sokan da eşim onu bırakıyorsa beni de alsın bıraksın neden ona gelince var bana gelince yok bende onun hayat arkadaşıyım
- +1 yıl
Belki de senin omuzladığın sorumluluğu görünce annesinin değerini anlamıştır. Çok hırçın bir tavırdasın az bir sakin düşün.
Soran+1 yılBenim omuzladığım sorumluluğu görünce benim değerimi anlaması gerekmez mi 😂😂 artık çoğu kimse bu sorumlulukları alamadığı için evlenmiyor bile
- +1 yıl
Kadınların top yekün değerini anlar. Değerini hususi arabayla ölçme rica ederim. Siz evlisiniz artık. Birbirinizi tamamlayabiliyorsunuz ki eşin senden otobüse binmeni isteyebiliyor.
Soran+1 yılBen otobüsle dönebilirim döndüm de zaten sorun yok böyle şeyleri sorun yapmam zaten ama Benim bu kadar kızmamın sebebi aslında annem için gelecektim arabayla demesi bende o zaman benim için de gel al beni deyince işler koptu otobüse bin gel dedi tabiki annesi otobüs nedir bilmez sürekli özel araçla işe bıraktırır gezmede de aldırır bıraktırır evlenince evler ayrıldı eşimi eskisi kadar kullanamıyor sağa sola şimdi kardeşine bıraktıyor yeğenine bıraktırıyor arada eşime bıraktırıyor o bunu alışkanlık haline getirmiş ama biz ailecek toplu taşıma kullandık bize ters gelmiyor otobüse binmek vs ama arabamız varsa artık ve eşim annem için gelebilirim diyorsa benim için de gelebilmeli diye düşünüyorum
- +1 yıl
Sonuna kadar haklısın. Bunları eşin düşünmeli sen degil. Ama böyle esler genelde sen çocuk sahibi olduktan sonra değerini anlıyor. Çocuğunun annesi oldun, aranıza kan bağı girdi diye. Bence bu da güzel bir şey ama arada çocuk doğmadan önce kıymet görmek daha güzel bir şey. İlla ki çocuğu düşünüyorlarsa sonuçta senin hamile kalmadan önceki psikolojin, sağlığın da önemli. Herkes bunu düşünemiyor.
Soran+1 yılSevgiliyken nasıl da uçar kuş olur gelirdi ben yine otobüsle döndüm ama annem için gelecektim demesi beni tilt etti tartışma başladı gereksiz yükseldi ne istiyorsun bu kadından vs umrumda bile değil annesi hiçbir şey iste istemiyorum evlendikten sonra anneci oldu resmen bekarken hergün tartışıyorlardı aynı evde yaşayamıyorlardı annesine karşı düşünceliyse eşine de düşünceli olmalı ama şu an onun gözünde ben tamamen hatalıyım ilişkimize annesi soktum üçüncü kişi soktum oldu ve bana tepki gösterdi konuşmuyor benimle sen değişmezsin vs 32 yaşında adam halen bazı şeyleri anlamıyor benimle yaşlanacağını bilmiyor ilerde benimde ona bakacağımı bilmiyor ilgiyi düşünceyi ben şimdi bekliyorum çocuk olduktan sonra herkes ilgi gösterir
Evlendikten sonra annesi kıymetli oluyor emin ol benim eşimde evlenmeden "keşki babamın yerine annem ölseydi" demişti evlendikten sonra annem annem "Allah sana sağlıklı uzun ömürler versin " söyler artık eşimde beni görmüyor annesiyle ilgileniyor bende oğlumla onlar ayrı odada ben ayrı odada
31 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBosanmak cok kolay hosuna gitmiyosa bosan kavga etmeye iki tarfinda birbirini yipratmasina hic gerek yok sanirim cocuk da yok en bastan bosanmak en mantiklisi sonra cocuk oluyo gitmryen evlilik daha da cekilmez oluyo en sonunda bitiyo ama cocuga oluyo cocuk asla evlili kurtarmaz yapalim sever anlasiriz mantigi sacma
14 Yorumla- +1 yıl
Evli misin sende
Cevap sahibi+1 yıl@Zevkli_Temas bosandim cok bagiriyodu degmeyen insanalri bide baba yaptik
- +1 yıl
Ağzına sağlık bu lafıni sevdim bak
Baba olmayı hak etmeyenler baba oldu. - +1 yıl
Kafan rahat eminim ki şu an
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende böyle bir şey duymuştum kadın kaynana tam bir canavardı. D7gün günlerinde bile arabayla gelini değil başkalarını bir yerle götürüyolr birde gelini suçluyorlar çok saçma. Kadına heryere otobüsle git diyolarmış. bu ne terbiyesizlik arabaları var ama kadın uzun yolculuklara otobüsle gitmek zorundaymış
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılIslami bilmeyen cahil insanlar böyle maalesef, halbuki bilse karisi ona Allaha emaneti oldugunu bilir eşine farkli daha da iyi davranir... önce Allah korkusu olsun sonra dinini bilen biri olsun.. örnekte Peygamber efendimiz olmali yoksa böyld oluyor maalesef karisni hice sayiyorlar cöp gibi davraniyolar...
00 YorumlaÇok yanlış bir insan hayvanıyla evlenmişsin.
20 YorumlaEve gelince benimle değil annenle yat uyu de o zaman sende kısasa kısas
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Bu kıskanmak değil.. bende ikiliğe çifte standarda karşıyım.. hoş bi tutum değil annesidir tabi ki saygı göstermesi güzel ama size de benzer bi yaklaşımla…
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Yolunu ayıramıyorsan, olduğu gibi kabul edeceksin
10 Yorumla
+1 yılHiç birsey annesi yaşlı olduğundan ve çevreyi bilmediğinden bunu yapıyor olabilir mi eğer gittiğin yerden taksi veya dolmuşla dönemiyorsan evden çıkmamayı dene sorun kalmaz
00 Yorumla
+1 yılDengeyi kurmak ve korumak önemli. Anne kuzusunu annesine bırak yoluna bak abla.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet kesinlikle dengeyi asla kurabildiğini görmedim annemin eline su dökemezsin annem gibi olamazsın vs çok tartışmalarımız oldu bende olmak istemem zaten
Koca kadınla kendini aynı kefeye mi koydun?
01 Yorumla
Soran+1 yılAnnesi 50 yaşında benden iyi evlenmeden önce kedi köpek gibiydiler evlensin de başımdan gitsin modundaydılar şimdi ana oğul oldular birbirlerini düşünür oldular oğlunu görünce naz yapıyo oram ağrıyo buram ağrıyor halbuki zıpır gibi benden sağlam anne yeri ayrı eş yeri ayrı
+1 yılOnunla acik acik konuşmalısın ne demk istiyorsan neleri yanlış ise kocanın al karşına konuş en doğrusu bu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBir de böyle bak annesi bende olsam öyle yaparım
03 Yorumla
Soran+1 yılAnnesi evet her zaman destek olsun ama yaşlanana kadar da annesi değil ben yanında olucam benle yaşayacak
- +1 yıl
Sen ve eşin yaşlı olunca annesi yok olacak ama o yüzden anne baba yok olana kadar biraz kibar yardımcı olur
Soran+1 yılİkimizede aynı şekilde davransın aynı tavırda olsun istiyorum onu bırakıyorsa beni de bıraksın neden ben de eşiyim
+1 yılSenden bir şey isterse annen yapsın de sende
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 442 cevap paylaştı. Otobüse bin bir adliyeye git ve o ana düşkünü canım eşini boşa komple kurtul...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ayrılıyorum de çek git evd e görür anasının nikahını
00 YorumlaDeğer görmediğin hiç bir ilişkide kalma kendine bunu yapma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı.
+1 yılHadi sana geçmiş olsun ne deyim annesi kadar değerin yok demek ki
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 323 cevap paylaştı. Himm sen nasıl his ediyor peki seni kıskanmıyor bence
00 Yorumla
+1 yılOdun oldugu kesin tamam annesini de götürsün ama eşine de öyle demezsin
00 Yorumla
+1 yılYani sürekli ve her şeyde böyleyse sıkıntı ama arada yapıyorsa takılmamalı.
00 Yorumla
+1 yılSeni götürüp getirecek birini bulacaksın.
Eşin otobüsle gittin bilir ☺️
Haketmiş00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 541 cevap paylaştı.
+1 yılgideceğin yere annesini de götür böylelikle arabayla gitmiş olursun
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin olsa neyse de karısısın sen onun. Hiç yakışı bir hareket değil
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBak tam olarak soyle de ANANNGILLERR ARABADA EP AMA ANCA BEN ANCQ BEN GUCUN BANA YETIYO ANCA NAZIN BANA ANNEM DEDIYDDI AHHH ANNEM DEDIYDI DINLEMEDIMM
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılsende onu her istediği zaman bindirme🤷♂️cezalandır.
00 Yorumla
+1 yılAllah affetsin iyi güldüm , belki kadın yaşlıdır ya da zorluk cekmesin diye yapıyordur biraz da olumlu düşün bence. Mutlaka vardır bir sebebi
02 Yorumla
Soran+1 yılAnnesi 50 yaşında benden iyi evlenmeden önce kedi köpek gibiydiler evlensin de başımdan gitsin modundaydılar şimdi ana oğul oldular birbirlerini düşünür oldular oğlunu görünce naz yapıyo oram ağrıyo buram ağrıyor halbuki zıpır gibi benden sağlam anne yeri ayrı eş yeri ayrı
- +1 yıl
Tabiki de oyla ama bak kadın ağrım var demiski oğlan bırakıyor sağa sola bu sen otobüsle gitmen gerektiğinde gostermez ayrıca yaptığı tabiki de doğru değil ama senin olumlu ve neden olduğunu düşünmen lazım.
Annesini o kadar seviyorsa, evlenmeseymiş
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDemek ki esinle aranizda bir sorun var ki birbirinize karsi bu sekildesiniz. Hic birbirinizle konusmayi denediniz mi sorununuzun nedeni nedir caresi var midir diye
03 Yorumla
Soran+1 yılBir sorun yok annesine karşı hassas davranmaya başladı evlendikten sonra bu da benim gözüme battı önceden kedi köpek gibiydiler şimdi noldu banada aynı düşünceyi göstermesini istiyorum sadece
Cevap sahibi+1 yılEleştiriyorsan bazi seyleri şikayet ediyorsan ister istemez olabilir ona benzer durumlar
+1 yılAllah akıl fikir versin diye dua etmelisin
10 Yorumla
+1 yılBelli ki beynin gerilemiş kadın yaşlıdır sen de gençsindir ikinizide aynı teraziye koyma.
12 Yorumla
Soran+1 yılAraba varsa banada var annesine mi var sadece aracı birlikte aldık borcunu birlikte ödüyoruz annesini gezdirip ordan oraya alıp bırakıyorsa beni de alıp bırakması gerekiyor bu kolay bi iş anneye var bana niye yok
+1 yılanne ve es arasi denge kurmakta onemli
10 Yorumla
+1 yılHaklı adamın annesi la, bizim oralarda bir laf var"senin sıçtığın b.. k dereye yetişsin ilk önce"
00 Yorumla
+1 yılİyi yapıyor kız milletini. Bı tarafini kaldirmayacaksin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO nasil koca ya bu nasil vicdansizlik eşin kölemi otobüse bin diyosun annene ama nefret edyorum su ana kuzularindan
06 Yorumla- +1 yıl
Ben de ana kuzusuyum ama eşim olacak kişiye asla böyle davranış sergilemem o sebeple yorumlarınızı yaparken dikkatli olun
Cevap sahibi+1 yılHerkes ana kuzusu bu ayrı birsey sadece anayaa
- +1 yıl
Ben evde üç gündür yalnız başıma oturuyorum annem teyze oğlunun evinde boya yapıyor evleniyor teyze oğlu benim ve inşaallah Mesut olur bahtiyar olur ama çoğu kadın zengin erkek peşinde net o sebeple bu sorular ortaya çıkıyor..
Cevap sahibi+1 yılEvet zengin pesindeyiz sende güzel pesindesin al gülum ver gülüm
Soran+1 yılEvlendikten sonra ana kuzusu oldu
- +1 yıl
Çok enteresan cidden mutlaka bir sebebi vardır bence annesi dolduruyor mu acaba onu
- Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
+1 yılKayinvaluden kac yasinda sen kac yasindasin
09 Yorumla
Soran+1 yılAnnesi 50 yaşında benden iyi evlenmeden önce kedi köpek gibiydiler evlensin de başımdan gitsin modundaydılar şimdi ana oğul oldular birbirlerini düşünür oldular oğlunu görünce naz yapıyo oram ağrıyo buram ağrıyor halbuki zıpır gibi benden sağlam anne yeri ayrı eş yeri ayrı
- +1 yıl
Mantigini begenmedim. Evlenmeden once boyle davransaydin belki evlide olamazdin. 50 yasinda kadin, biraz arabaya binsin.
Soran+1 yılArabasız bir yere gitmiyor zaten merak etme 😂 ben toplu taşıma daha çok kullandım ama şimdi arabamız varsa biz bi aileysek banada var annesinin evi ayrı oğluna güvenerek mi sokağa çıkıyor evlenmeden önce annesine böyle yapsaydı ben de bi düşünürdüm veya bunu kabul ederdim ama böyle davranmıyordu
- +1 yıl
Sanirim musluman degilsiniz. Anne kiymeti bilmiyorsunuz.
Soran+1 yılEvlendikten sonra anne kıymeti bilmek ne derece müslümanlık
- +1 yıl
Guzel yaklasim. Hic kiymet bilmemekten iyidir. Dusman bellemekten iyidir. Yarin kendi bebegini karninda tasiyacak buyutup evlendireceksin. Seni kapidan iceri sokmayabilir. Iyi dusun. Ne ekersen onu bicersin. Bir hata varsa ders almak lazim.
Soran+1 yılSokmazsa da girmeye çalışmam hayatlarına müdahale etmem kendi yaşamlarına baksınlar yeterki mutlu olsunlar benden dolayı kavga etmesinler
- +1 yıl
Oyle olmaz. Ana yuregi. Bence sende annelikle alakali problem var. Ya oksuzsun ya da hic anne sevgisi gormedin. Annelere dusman gibisin. Olayi anliyamiyorsun.
Soran+1 yılBaba sevgisi görmedim ve eşimden de fazlasını bekliyorum annesini sevsin atmasın ama beni de düşünsün istiyorum
Söyle tavrını belli et eşine
01 Yorumla
Soran+1 yılKavga ediyoruz bu kadından ne istiyorsun neyini çekemiyorsun vs diye benle tartışmaya giriyor ben eşit değer vermesini eşit davranmasını istiyorum ya da bu kadar değer verdiğini belli etmesin yanımda
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılOtobus parasini versin bari
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Sana saygisi kalmamış be
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılEhliyet al ve arabayı eşine verme 😁
00 Yorumla
+1 yılAnneci erkek.
Boğmak istiyorum cidden.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı. Bin otobüse çooook uzaklara git.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Arabası olan manita yap
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılyanlış adamla evlendiğini kabul edeceksin
00 Yorumla
+1 yılBu ayıp ama...
00 YorumlaOtobüs le gel ne olcak
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı. Bu nasıl iştir yaa öyle şey mi olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yıl:D kucakta gitmek ister misin yavrum de
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl ya. Anne kuzusu.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılSeni cokta sallamiyomus belliki
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Bana bunu yaparsa eski eşim olurdu net.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
+1 yılYok artık hala annecil bekar kalmış
00 Yorumla - Devamını Gör (35)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer