Tatile gidecek bir arkadaşım bile yok. Bu yalnızlığın kaçıncı sevyesi?

Tatile gidecek bir arkadaşım bile yok. Bu yalnızlığın kaçıncı sevyesi?

Merhaba KScanlar. Bu sene henüz denize gitmedim. Tatil için ailemin yanına köye 7 günlüğüne gittim. orada da çalışıyorsun tabiki. Köyde eli ekmeğe uzanan çalışır mantığı vardır. Yörük mantığı. Şimdi bi denize gitmek istiyorum, akdenize. Ama hadi gidelim diyeceğim kimse yok. Kimi evli, kimi yoğun çalışıyor, kiminin bütçesi yok. Bu yalnızlığım kaçıncı sevye acaba?

Tatile gidecek bir arkadaşım bile yok. Bu yalnızlığın kaçıncı sevyesi?
Cevapla