Hayatımda kimse yok, arkadaşım yok çok yalnızım eccük dertleşelim mi?

Hayatımda biri ya da arkadaşım olsun istemiyorum, yaşadığım yerde gezilecek bir yerde yok çok bunaldım var mı benim gibi olan?

Hayatımda kimse yok, arkadaşım yok çok yalnızım eccük dertleşelim mi?
Cevapla