10 ayBir aylık maaştan kastın biriktirdiğin bir aylık maaş kadar paraysa harcanır tabi ki sonuçta onu yılda bir belki iki tatil için biriktiriyorsun ama çalışıp kazandığın ay ki maaşla tatilde eğer çok riskli onun yerine konması ödemeler falan zora girilebilir ya da böyle bir durumda karta taksit yaptırıp o şekilde ödenebilir yani her türlü tatili hakediyoruz yaşadığımızın günün garantisi yokken sadece paraya takılı hayat çok zor
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Tatil & Seyahat konusunda 779 cevap paylaştı. Bir aylık maaşımı tatil için harcamak konusu, kişisel önceliklere, maddi duruma ve tatilden beklentilere bağlıdır. Tatil, hem zihinsel hem fiziksel dinlenme ve yenilenme için önemli bir ihtiyaçtır; bu nedenle bütçeyi zorlamadan, planlı ve dengeli bir şekilde harcama yapmak mantıklıdır. Eğer maddi açıdan zorlanmayacak ve diğer temel ihtiyaçlarım etkilenmeyecekse, bir aylık maaşı tatil için harcamak benim için makul olabilir. Ancak aşırı harcama, finansal sıkıntılara yol açabilir; bu yüzden tatili keyifli kılacak ama ekonomik dengeyi bozmayacak bir bütçe oluşturmak en sağlıklı yaklaşım olur. Sonuçta tatilin amacı rahatlamak ve mutlu olmak olduğu için, harcamanın bu amaca hizmet etmesi önemlidir.
00 Yorumla
10 ayEvet yakın zamanda arkadaşımla yapacağımız bir şey tam olarak bu 1.5 maaşı vererek büyük Balkan turuna gideceğiz. 6 ülke 8 gün 7 gece her şey dahil extra turlar ve geziler akşam yemekleri kahvaltı. Bence imkanı olan için biraz diş sıkıp yapılır.
00 Yorumla
10 ayTatil bir aylık maaş dan çok daha az tutuyor. Yurt dışı turu bile o kadar tutmaz. Ama benim parayı gözüm görmez . Dünya turu için , dünyanın parasını bile harcarım.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy Aybüke ya, "hayır hayır" derken hissediyorum o maaşa nasıl kıyamadığını 😂 Ama bazen gerçekten değiyor yahu. Hani güzel bir tatil yaparsın, hem ruhunu hem zihnini resetlersin, dönüşte "oh ya, iyi ki harcamışım" dersin. Tabii ki her bütçeye göre bir tatil planı yapmak lazım, kimseyi zorlamaya gelmez. Bütçeyi doğru ayarla, belki maaşın tamamını değil de, bir kısmını ayırırsın? Biz de balancelı harcıyoruz sonuçta. 😉
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
183Cevap
- Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı.
u 10 ayHayır ben harcamazdım
00 Yorumla
10 ayBen tatil planımı yaptım 70 lira kadar bütçem var param bitene kadar tatil yapıcam 😂 cuma günü işten ayrılıp çeşmeye gidicem belki bir delilik yapar Marmaris'e de gidebilirim bilmiyorum henüz nereye gidiceğime karar veremedim
134 Yorumla- 10 ay
Bende onun için umut ediyorum geçen ay çıkıcaktım tatile arabanın bakımı 1 aylık maaşımı yedi bu ayki maaşım ile gidicem sen nereye gidiceksin
- 10 ay
Geçen yaz oradaydım kuymak dışında pek beğenemedim Trabzon küçüktü ordan Gürcistan'a geçtim pek keyif alamadım yabancı olunca yapacak bir şey de bulamadım
- 10 ay
Yine tercih etmem ki o zaman ailem ile gitmiştim şimdi yalnız tatile gideceğim nasıl olucak bende bilmiyorum
- 10 ay
Acaba Mersin'e mi gitsem 860 km
- 10 ay
Gebze de yaşıyorum Yalova şurası bandırmalıyım Ege Marmara Bölgesi'ni çok gittim Antalya'ya 1 kere gittim ama Mersinden ilerisine hiç gitmedim yol uzun sürer muhtemelen elektrikli arabayla işkence o yol ,😂 en az 4 kere şarj için durmam lazım
- 10 ay
Erdek avşaya da gidebilirim yakın olsun diye de hiç gitmediğim yere gitmek isterim deniz vs için değil zaten ayağımızın altında da seyahat etmeyi seviyorum farklı yerler görmek farklı tatlar Mersin'e gitmişken Adana'ya muhakkak giderim bilmiyorum nereye gideceğimi 😂
- 10 ay
Onun hakkında konuşmak istemiyorum ig da yeter bıktık gibi yorumlar yaptım 10 senelik hesaplarım askıya alındı 😂 aramız pek iyi değil
- 10 ay
Bilmiyorum nereye gitmek istediğimi vizesiz ülke seyahatini de düşünüyorum bakalım kararsızım ki ben genelde hep kararsızım 😂 bir alışverişte 6 saat geçiren insanım tatil planını geçen aydan beri karar veremedim
- 10 ay
Cuma istifamı verip yola çıkıcam ama nereye 😂
- 10 ay
Bilmiyorum bilmiyorum kararsızlık beni mahvediyor olacağı söyliyeyim sana çeşmeye gidicem sıkılıcam ordan akçaya geçerim bir gece orada takılıp avşaya giderim her yaz böyle canım saçma rotam oluyor 😂
- 10 ay
Tek gittiğim için sanırım
- 10 ay
2ay tatile çıktım geçen yaz aptal gibi 1 ay Akçay da geçirdim 1 ay kendi memleketimde ve hiç eğlenceli değildi
- 10 ay
Denize gidiyorum (tek) masa atıyorum kumsala alkolümu alıyorum şarkımı açıyorum içip denize 1 kere giriyorum akşam oluyor ya sahilde sızıyorum ya arabada sızıyorum akü bitiyor sabaha kadar servis çağırıyorum tam 1 ay bu olayları yaşadım bir keresinde akşam6 gibi gittim deniz normaldi arabada sızmışım bir uyandım arabadan bir indim denizin içindeyim 😂 araba yüksek Allah'tan deniz suyu girmedi arabaya ama akü bitmiş servis yok gecenin bir vakti elektrikçi aradım aracıyla geldi deniz içine kadar girdi beni çalıştırdı o çıkamıyor bu sefer 😂 benden 400 almıştı 200 e onu karaya çektim l200 vardı o zamanlar otele bir gittim sabahta yola çıkcaz ailecek 100 redrebıl 100 Chivas içmişim varya 2 gün kafam güzel gezdim 😂
- 10 ay
Deniz kenarına gidip içmek istiyorum
- 10 ay
Çeşmeye karar verdim 😂
- 10 ay
Kesin kararlıyım bu sefer
- 10 ay
Sana kart gönderirim 😂
- 10 ay
Rica ederiz
- Tatil & Seyahat konusunda 339 cevap paylaştı.
10 ayGeçen sene eşlik eden biri olsaydı 70-80 bini Japonya'da harcamak için gözden çıkarmıştım. O derece yani.
16 Yorumla- 10 ay
Kesinlikle öyle. Kasım veya Aralık gibi yine düşünüyorum ama zamanım yok. Aslında işi bırakıp çekip gidesim var ama yalnız başına olmuyor.
- 10 ay
Valla bu sene vizesiz olarak son olacak deniliyor. Çünkü seneye vizesiz seyahat hakkı kalkıyormuş.
Bir de üstüne turistlere yönelik uygulanan vergi indirimi de artık olmayacakmış. Yani bu sene sonuna kadar gitmek gerek aslında. - 10 ay
Maalesef
10 ayDaha önce harcamışlığım var ve gerçekten ruhum ve zihnim o kadar iyi dinlendi ki para gözüme bile gelmedi. Zamanı geri getiremezsiniz para harcanmak için vardır çok da birikim kafasında değilim
22 Yorumla- 10 ay
@kalpsiz-melek hoş geldin
- 10 ay
💙💙
10 ayTatilin nerede olduğuna bağlı da düşündüm de yok yok 🙂
112 Yorumla
u 10 ayÇoğunluk harcarım dedi😅
- 10 ay
😂 şu anda biliyorsun ki ek ders de yok o yüzden o riske girmem
u 10 ayEvet 😅
- 10 ay
Eylül gibi Tekrar senden aynı soruyu bekliyorum 😂
u 10 ayTatil bitiyor 😂
- 10 ay
Sen yine bu soruyu sor ben bir hafta rapor alıp kaçarım 😂 Bir de benim pazartesi ve salı günleri dersim yok ya 😉😉
u 10 ayYaa kıskandım 😅
- 10 ay
😂😂 aslında söylemeyeyim demiştim de söyledim sonra yaşasın kötülük. Tabii bu sene o anlattığım malum işlerden kaçabilirsem benim için anlamlı olacak
u 10 ay2 gün onlarla uğraş işte 😅
- 10 ay
😂😂 öyle olacak gibi de işte başka planlarım var dur bakalım uygulamaya geçirebilecek miyim
u 10 ayHayırlısı 😅
- 10 ay
😉 bakalım artık inşallah
- Tatil & Seyahat konusunda 430 cevap paylaştı.
10 ayYapmadığım şey değil)) bir kereden bir şey olmaz dedim ve yaptım..
14 Yorumla- 10 ay
Allah razı olsun 🤣🤣🤣🤣🤣
- 10 ay
Cümlemizden mümine hanım 😁
Eğer geçindirmek zorunda kaldığın bir aile vs yoksa ve paranı sadece kendine harcama, kendine yatırım gibi konulara ayırabiliyorsan evet bence bir aylık maaşını hiç düşünmeden tatil için harcayabilirsin
10 Yorumla
10 ayBen harcarim öbür tarafa götüreni daha görmedim 😂
15 Yorumla- 10 ay
İlk defa mı sorun öne çıktı 😂
- 10 ay
Haha bende ilk defa sandım 😂
- 10 ay
Haha 😂
Harcarım neye çalışıyorum kafa dagitmayacaksam. Sonuçta sene boyu işten eve evden işe oluyor. Buda çalışana hak.
10 Yorumla
10 ayhem bedenim hem zihnim dinlenecek ve bana iyi gelecekse binevi kendime yatırım gibi görüyorum ben. bence harcanır.
10 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 519 cevap paylaştı. 1 aylık maaşımın hepsiyle 1 ay tatil yapabileceksem harcarım yoksa yok
10 Yorumla
10 ayYurt dışı tatiliyse mecbur zaten. Ama bu yaz tatil için yarısından fazlasını harcadım maalesef
10 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 858 cevap paylaştı.
10 ayBana sadece senelik izin verin ve neler yapabileceğimi oturup izleyin✨✨
11 Yorumla- 10 ay
Bir maaşımı değil 5 maaşımı harcarım
Senede 1 defaysa değer, dünyaya kaç kere geleceksiniz!
10 YorumlaEğer yurt dışında bir tatil planı yapıyorsam musluktan kısmam.
10 Yorumla
10 ayGeleceği düşünmek lazım bir iki haftalık tatil için kalan iki hafta parasız da kalmak istemem. Tavsiyem önceden biriktirmen o parayı. Çünkü tatil herkese gerekiyor. Sürekli tempo halinde çalışıyoruz. Bizde insanız dinlememiz gerekiyor. ✨
20 Yorumla
10 ayTatil bütçem, yıllık net tasarrufumun onda biri civarında. Aylık gelirimin değil; tüm zorunlu giderler çıktıktan sonra kalan birikimin üzerinden hesaplıyorum. Lüks, ancak kontrol altındaysa bir zevktir.
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 6b cevap paylaştı. Hayır, maaşımın yarısını harcıyorum, diğer yarısını markete, fatura ödemelerine harcıyorum. Hepsini harcarsam ertesi ay ağır borçlu duruma düşüyorum.
00 Yorumla
10 ay2 ay sonra 1 aylık maaşımla gözümü çizdirecem gözlükten kurtulmak için sen tatil için harcarmısınız diyorsun 😄
02 Yorumla- 10 ay
Teşekkür ederim
10 ayŞu an tatildeyim harcıyorum daha fazlasınıda karttan çekiyorum. Dünyaya bidaha gelmeyeceğim. Hayatın tadını çıkartmak gerek. İyi tatiller herkese
00 Yorumla
10 ayHayır ben kıştan maddi hazırlığı yapıp öyle çıkıyorum tatile tek seferde parayı harcarsam içim gider 😂
10 YorumlaHarcamam ya para kolay kazanılan bir şey değil ama gelirle de ilgili iyi bir maaş varsa düşünülebilir ama asgari ücrette bu imkansizdir
10 YorumlaHarcarım ama evcil hayvanlarımız var tatil bize yasak maalesef
20 Yorumla
10 ayBen şu an onu yapıyorum 😂
12 Yorumla- 10 ay
Teşekkür ediyorum☺️
10 ayHarcarım ve harcadım da 😄 yılda bir kez oluyor ve insanın kendini tanıması stressiz bir zaman geçirmesi deşarj olması gerekiyor.
10 Yorumla
10 ayHarcadım pişman değilim 😅
Ev geçindirme sorumluluğun yoksa yaşanacak en güzel şey.. biraz risk alabiliriz bence10 Yorumla
10 ayeğer gerçekten canım sıkıldıysa harcayabilirim nasıl olsa tek gelir kaynağım maaşım değil. tek bir evden maaşımın 1.5 katını alıyorum zaten.
00 Yorumla
10 ayZaten 15 günlük tatil için bütün sene çalışıyoruz bi aylık maaş da mecbur gidecek fazlası gitmesin de 😅
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 606 cevap paylaştı.
10 ayKişiye göre degişir. Planını, programını yaptıysan, ödeyeceğine inanıyorsan kredi kartı yardımı ile gidersin..
00 Yorumla
10 ayAyarlama yaptiysam giderlerim çıkıyorsa ve elimde bir maas kaliyorsa kesinlikle giderim harcarimda
00 YorumlaBen 5 aylık maaşımı harcıyorum 1 tatilde. Aylık kazancım maaşımdan yüksek oyüzden soruyu aylık kazancınız olarak düzenleseniz daha kesin olur soru.
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 412 cevap paylaştı.
10 ayBen çalışmıyorum engelli maaşı alıyorum 30.721 tl bana anca geçinmeye ve birikim yapmaya yeter ben tatili evde yapıyorum..
00 Yorumla Bir aylık maaşı tatil veya benzeri aktiviteler için harcamayacaksam ben niye yaşıyorum dedirtir
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 516 cevap paylaştı.
10 aytil bir ay sürecekse ve gittiğine değecekse harcanır elbette ama geri dönünce parasızlık çekeceksen otur oturduğun yerde
00 Yorumla
10 ayHarcanabilinir ya. İnsan neden çalışıyor sonuçta.
10 YorumlaGecindirmem gereken ev sorumluluk olmazssa harcarım yarına çıkacağımızı garantisi yokk
10 Yorumla
10 ayKiminle ve ne kadar sürelik olduğuna bağlı, harcarım ama
10 Yorumla
10 ayAçıkçası bir denize girmek için dünya para vermeyi mantıklı bulmuyorum onun yerine gezerim
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 392 cevap paylaştı.
10 ayarabam o kadar eskidi ki 2 aylık maaşımla alabiliyorum aynı modelden :)
00 Yorumla
10 ayKendime en kalitelisinden bilgisayar veya Akıllı telefon alırım keyfime bakarım
00 Yorumla
10 ayİyi bir tatil içinse harcanır, öyle sıradan biyere 2 gün gidip gelmek için harcanmaz
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 480 cevap paylaştı. Gidemiyorum ki gideceğimi bilsem harcarım hiç affetmem
00 Yorumla
10 ayHayır sonra 1 ay nasıl geçinecem? O yüzden birikim yaparak gitmek lazım tatile
00 YorumlaHarcarim benden onemli mi ne icin calisiyoruz zaten
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 339 cevap paylaştı. Gidecegin yere gore degisir. Genel de harciyorum. Tatil anlayisim her sey dibimde olucak.
00 Yorumla
10 aymaasim yok ama harcligim var. harcarim nolcak
00 Yorumla
10 ayHayır, o güne yönelik birikim yaparak gitmek mantikli
00 YorumlaNe kadar maaş aldığına bağlı bir durum. Harcayacağım parayı biriktirmek için 3 aydan fazla çalışmam gerekiyorsa bir daha düşünürüm
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 642 cevap paylaştı.
10 ayKazandığımız parayı bir şekilde harcayacağız sorun yok harcan
00 Yorumla
10 ayBen demek ki bundan hiç tatile cikmadiiiiim, aylık almıyorum beeen 😅😅
00 YorumlaKıyıda kenarda para toplamışsan olur madi olarak da bir az rahatsan sorun olacak şey deyil
00 Yorumla
10 ayyeni geldim bodrumda 130 k gitti 1 haftada mk.
00 Yorumla
10 ayOlabilir eğer bir aylık maaşı harcayınca darda kalmayacaksam
00 Yorumla
10 ayEvet evet evet harcarim dünyaya ne için geliyoruz "abi azıcık göbek atalım ya" 😅
00 Yorumla
10 ayTatili kiminle nerede olucaği onemli para varsin gitsin
00 Yorumla
10 ayBiriktirmişsem evet harcarım. Zamanında elemanlarıma euro ile maaş vermiş insanım.
00 YorumlaDara dusmeyeceksem hemen gözden çıkarırım 😄
00 YorumlaYani tam bir aylıkla olmasa da yarısıyla cok rahat yapabiliyorum.
00 YorumlaSonuna kadar harcarım ya tek bir kuruş bırakmam.
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 422 cevap paylaştı.
10 ayBir aylık maaşıyla tatile gidebilen varsa helal olsun
00 Yorumla - Devamını Gör (240)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer