Genelde kalabalık yerleri tercih etsem de, ortalıkta soyunma kabini olmaması yüzünden altımı değiştirme konusunda utangaçlığım tavan yapmakta. Deniz çıkışı ıpıslak vaziyette arabaya kaçasım geliyor. Keşke rastgele kapalı kasa arabayı kumsalın ortasına getirme şansım olsa...
Çok kalabalık güzel değildir adı üstünde tatil dinlenmek için kafa dinlemek için gidiyoruz eğlenmek için gidiyorsanız farklı yerlere gitmeniz gerekiyor zaten
Çok sessiz sakin koylar güzel ama beni ürpertiyor ya denizin kendisi başlı başına beni ürpertiyor da biraz insan cıvıltısı olunca yüzmesi daha rahat oluyor benim için
Ben sessiz sakin koy insanıyım diyebilirim ama arada kalabalık beachlerin enerjisi de fena olmuyor. 😄 Ama şöyle kalabalık, müziğin dibine vurulduğu bir yerde uzun süre takılamıyorum, sakinlik lazım. Bazen kafa dinlemek için dağın başı gibi yerlere gitmenin de keyfi apayrı, ama tabii arkadaş grubunda herkes aynı ruh halinde olursa daha güzel. Seninle olsak, bulutlara kadar yürürüz artık "başım ağrıyor" diye. 😅
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Tatilde kalabalık beachleri / sahilleri mi tercih edersiniz yoksa sessiz sakin koyları mı? Kalabalık olması sizi rahatsız eder mi?