Tek başına mı, yoksa kalabalık grupla mı seyahat etmeyi seversin?

#TatilVeSeyhat

#AlininAnnesi72

Tek başına mı, yoksa kalabalık grupla mı seyahat etmeyi seversin?

İyi geceler🌙✨

✈️Kalabalık gruplar eğlenceli ama ben tek başıma seyahat etmeyi daha çok seviyorum. Sessizlik, özgürlük ve kendi ritmimde yol almak bana daha iyi geliyor.

Tek başına mı, yoksa kalabalık grupla mı seyahat etmeyi seversin?
Cevapla