Ailenizle / arkadaşlarınızla mı seyahat etmeyi seversiniz yoksa yalnız başınıza mı?





Annem çok kafa dengi en çok onun yanında eğleniyorum havuz kenarında çantasından ilaçları kolonyası tam techizat hazır kadın bide tut elimden kaldır yardım et oturayım demese akşam odamızda tv'de yazlık dizilerini izliyip birde bana masaj yaptırıp öyle uyuyor kadın😃
Yanlız araba kullanmaktan feci keyif alıyorum
Gideceğim yerde arkadaş edinmek isterim. 16 yaşımdan beri tek başıma gidiyorum.
"Senim seyahatim benim kararlarım" diye yola çıkıyorum...
Cevap
2Cevap
Yalnız ben müthiş olur. Yeni yerler yeni insanlar. Heyecan verici adrenalin keyif eğlence arkadaşlık yaşayacağın yeni yerler keşfetmek istiyorum.
Duruma göre aileyle de arkadaşla da gitmek keyif verir lakin kendi iç sesimi dinlemenin dinginliğini değişmem hiç bir şeye..
Her türlü zevk alıyorum ama yalnız başıma gittiğim tek seyahatte inanılmaz eğlenmiştim :))
Ailem ve en yakın arkadaşlarımla tek bir anlamı olmuyor benim için
Aileyle tatil yapılmaz arkadaşlarla geceye akmak varken
Arada yalnız seyahat çok iyi geliyor...
Seyahate ailemle çıkıyorum.
genelde yalnız ama aıle tercıhım
tek tek
agardı tüm saçlarım tek tek
ucununde tadi bir baska oluyo
Yalnız seyahat etmek isterdim maalesef olmuyor
Yalnız sarmiyor pek.
arkadaşlarımla
Arkadaslarla
Yalniz
Ailemle
Yalnızz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar