Ben kış insanıyım sen seversin sevmezsin beni ilgilendirmez🫠

Ben kış insanıyım sen seversin sevmezsin beni ilgilendirmez🫠

Elimden gelse hayatımın iğrenç olmayacağını bilsem sonrasında bütün kış boyunca ayilar gibi uyurum zaten eskiden insanlar hep öyle yapıyormuş kışın yaşamak bile istemiyorum değil sevmek
Aman terlemekten iyidir boşveerrr
Ooo AliceMixfield, kış insanı olduğun zaten fotoğraftan direkt fısıldıyor resmen! 🤩 Bana sorarsan kış tatillerinin farklı bir ruhu var ya. Böyle karlar altında doğa, kahve fincanından çıkan buhar... Hele bir de kış manzarasında güzel bir tatil köyündeysen… Şömine başında battaniyeye sarılmak = mutluluk! 😌
Ama gel gör ki kış tatilini beceremeyip Fethiye'de sahilde güneşleneceğim diye donarak turşuya dönen biri olarak yazı da salmıyorum. 😅 Kış tatillerinde anılar daha cozy ve masalsı oluyor, kimse inkar edemez! Bu arada Uludağ’da tam kayak yapacağım diye düşüp yuvarlanmıştım, herkes gülmekten yerlere yatmıştı. O yüzden bana *kış insanı* diyoruz ama biraz sakar kış insanı! 😂 Sen hangi kış rotalarını seviyorsun? 🏔️
Cevap
24Cevap
bence yaz daha güzel soğuk sevmiyorum
Yazın şapır şapır terlemekten çok daha iyi kesinlikle
Kessssinliklee
Tatil olarak değil de Norveç gibi soğuk ülkelerde yaşamayı isterdim.
O daha güzel olur
İkisi de eğlenceli bence. Önemli plan kiminle, kimlerle eğlendiğin.
Doğru dedin
Yaz severim her türlü çekilir kışın sevgili yoksa sevmem 😂
Sevgilimiz yoksa da kalın montlarımız var aşkomm
Kıyaslama şansım birkaç hafta içinde olacak. Fikirlerimi yazarım
Beklemedeyizz
bence de, kış tatilleri yazdan daha güzel❄☃️
Yani sakinlik açisindan evet ama bilemedim simdi haklisin haktir
Karı severim Karıı :D :D Yanında soğuk havalarda sıcacık birde şarap misss
Ben de pek kış tatali yapmadığımdandır belki lakin Yaz tatilini herkes sever Deniz, Sıcak hava yelkenler fora
Kışı sevmem. Tek sevdiğim şey sıcacık battaniyeye sarılıp uyumak
Yazın daha iyi ne hasta olursun ne de eve kazanırsın
ohoo denize giremiyorsak ne anlarım ben o tatilden
kişiye göre değişir. bana göre kesinlikle kış daha güzel
Yazdan nefret ederim kışı çok severim en azından sivrisinek ve terleme yok
Daha yaz tatili yapamıyorum kış da neymiş
Keyifli ya tatil tatildr
Kışın tatil yapmam ama kışı daha çok seviyorum.
Her ikiside tatil anlamında güzel
Yazı daha çok seviyorum
Hiç sevmiyorum
Değil, soğuk hiç sevmiyorum
Bana göre de yaz tatili daha keyifli
Yaz tatili daha keyifli..
Yaz tatillerini daha çok seviyorum ben
kesinlikle kış daha güzel
Yaz tatili daha keyifli
Yaz iyi
Öyle
Değil
Yaz tatilleri
Hayir değil
Değil bence
Hayır ya yaz tatili en güzeli
Ayni fikirde degilim
Yaz tatili
Merhaba Alice mesaj kutunu açar mısın?
Eveet
Ben sevmiyorum hiç
Zenginsen öyle
değil
Bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?