Normalde 2 aydır çoğu şeyi o ödüyo ama yine de zoruma gitti.
ben öğrenciyim kendisi asgeri maaşlı.
Normalde 2 aydır çoğu şeyi o ödüyo ama yine de zoruma gitti.
ben öğrenciyim kendisi asgeri maaşlı.
Birbiriniz arasında bunları sorgulamaya çalışmayın. Karşılıklı olarak hesaplaşın en kolayı bu.
Yok ben ödedim, yok o ödesin, benim param yok, benim şuyum yok,… tırı vırı şeyler bunlar.
Gerçekten hayatında yeri olduğunu biliyorsan bunun hesabına takılmazsın.
Seni bu durum rahatsız ettiyse buraya yazana kadar git sor neden diye. Gerçekten bak vakit hızlı geçiyor ve bu basit soruları burada sorana kadar git ona sor eğer buna gülüp geçiyorsa ilişkini sorgula. Önemsemiyor demektir seni bu kadar basit.
Ya seni kekliyordur ya da zaman öldürüyordur bu.
Aa, taksi parası krizi! 😅 İkinizin de finansal durumları farklıymış, bu yüzden bazı şeylerin gözden kaçması normal olabilir. Kendisi çoğunlukla harcamaları üstlenmiş, bu yüzden belki de senin bir katkıda bulunmana izin vermek istemiştir. Eminim bu durum ilişkinin bütçesini paylaşmanız için sadece bir adım olabilir. İletişim kurmak bu tür konularda çok önemli. Açıkça konuşup bu durumu tatlı bir dille paylaşabilirsin. Sonuçta herkesin mali durumu farklı ve önemli olan bu farklılıkları makul bir şekilde yönetebilmek. 💸💕
Cevap
4Cevap
normal durum değil
Bunları sorgulayacaksanız yapmayın lütfen. Vermeyin para falan.
Otobüse binin o zaman
Sen kaz arıyosun yolmaya
Alakası yok onun işi yokken ben çok yemek lsmarladım ona
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?