Türkiye, dünyanın en çok turist çeken 4. ülkesi oldu. Türkiye'de nereleri gezdiniz?
https://x.com/bosunatiklama/status/1795339687407866204?s=46&t=JN3rF8hiK1owhmhfoil1QA
Türkiye, dünyanın en çok turist çeken 4. ülkesi oldu. Türkiye'de nereleri gezdiniz?
https://x.com/bosunatiklama/status/1795339687407866204?s=46&t=JN3rF8hiK1owhmhfoil1QA
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
Antalya en çok
İstanbul, Ankara , İzmir, Bursa, Çanakkale, Balıkesir (Erdek, Bandırma, Savaştepe), Manisa (Soma), Denizli, Aydın (Kuşadası), Nevşehir, Kırıkkale, Kocaeli, Sakarya, Bilecik, Afyonkarahisar, Kütahya, Yalova (Armutlu)
Geçtiğimiz kış 4 ay türkiyedeydim Ekim-Mart aralığında. Ege ve akdeniz bölgesini gezme fırsatı buldum. Şahsen doğu ve güneydoğu da hiç bulunmadım ve oraları merak ediyorum.
maşallah yorumlarda herkes her yeri gezmiş, toplumun teyzeler dayılar amcalar halalar vs geniş aile akraba yapısını düşününce sadece akraba ziyaretleri ile bile bir çok ile gitmiş sayılıyor
Türkiye'de yaklaşık 15 şehri gezip gördüm. Her birinin kendisine has güzellikleri vardı ama birçoğuna tekrar gitmem.
Bolu
Nevşehir
Ankara
Trabzon
İstanbul
Eskişehir
Van
Kars
Erzurum
+++Muğla, Antalya, İzmir
Gezilecek her yerini gezdim sayılır.
Kalan kısımlar zaten abdestli kalmanın zor olduğu kesimler.
Türkiye Cumhuriyetini 79 vilayetken 22 defa il il 3 il hariç gezdim. 81 vilayet olduğunda 5 defa gezdim il il. 3 il hariç.
Turizmciyim.
Marmara, Karadeniz, Ege ve Akdeniz bölgelerinin sahil illerini +Ankara. bence TR için yeter de artar. Gğney doğuya filan gidecek halim yok
Ya ben Alanya Antalya bölgesi genelde mesela çok önceden Ege bölgesine gitmiştim Aydın tarafına Kuşadası tarafına falan
Trakya'yı ful gezdim. Diyarbakır Ankara ordu giresun Amasya samsun kıbrıs
Elazığ da var bak
Bizimkiler de yurt dışına çıkmak için uğraşsın , 🤣🤣🤣
Alır tabi kendi vatandaşına kazık yurt dışı gelene bedava mk
Paraları bizim paraya göre kıymetli diye geliyorlar. Biz ise ilçe değiştiremiyoruz.
65 il gezdım ıslerımle ılgılı cogu ama bızım rıze gıbısı yok:)
aslen orduluyum. ordu dışında safranbolu , erzurum , kars
Turiste bile pahalı türkiye yakında onlarda gelmeyecek
Türkiye'nin ekonomisinden ötürü tatile gittiğimiz mi var.
aynen yaa
Nevşehir Kapadokya ya gittim Aksaray’a Ihlara vadisine gittim. Eskişehir’e gittim.
Karadeniz'i hiç gezemedim diğer bölgelerden birkaç il gezdim
Ulan ben daha Türkiye'nin çeyreğini gezemedim yabancı insanlar gözü kapalı geziyor ya
Valla Türkiye'de 55 şehri gezdim yaşım 23, Avrupa da 15 ülke gezdim
Antalya, Batı Karadeniz , nevşehir ama gunaydoğu, Karadeniz ve doğu var hayalimde..
Hemen hemen her yerini gezdim doğuda 1 tek diyarbakıra gittim
Fransa’yı kes Demir yığınını pazarlamış adamlar. Demek ki burada başarısızlık mevcut bizim adımıza
Fransa'da sadece Eyfel kulesi yok ki
Sadece, o tabii ki de yok ama o da bir etmen
Hic bir yerleri 🥲 kendi memleketim olan yerde uzungöle bile gitmedim
ustune para vermesigimiz kaldi bedavaya yasiyorlar. 1. olmadigi suc
Karadeniz hariç neredeyse çoğu yeri gezdim.
niye geliyorlar hiç anlamadım kaç turist öldü öldürüldü bu ülkede daha geçen Belçikalı biri ölü bulundu
Maalesef bir çok yeri gezmedim
kendi ülkemizde yabancı gibiyiz
Aa çok sevindim bu habere ben izmiri bursayı eskişehiri gezdim sadece henüz
İstanbul, Antalya, Muğla, İzmir, Denizli, Gümüşhane, Ordu, Ankara , Hatay
Suriyelilere mi turist demişler
Az yer gezdim
Trabzon ve 2 yer.
Birde fazla ucuz olmasa
Turkiye'yi turistler gezer
81 kentten 70 tanesini gezdim.
Paramız çok değerli ya ondandır
Türkiyede pek bir yeri gezmedim
Ege dışında, Antalya, İstanbul, Mardin.
24 şehir gezdim ama en az karadenizi gezmişim
Bekliyoruz
Bu hazirana normalde planım vardı ama aklımda hiç olmayan bir sürü değişiklik oldu ama en geç seneye mutlaka gelicem ☺️
BİM migros A101 falan
Tebrikler A101 bölge müdürlüğüne atandınız
Akdeniz Ege ve iç Anadolu da birçok yeri gezdim
Çanakkale, İzmir ve Manisa.
bedavaya sunuyoruz ulkeyı
40 adet il gezdim
Rize, Antalya, Afyon, Bursa
Dolar 32, Euro 35 oldu. Turiste ucuz tabi.
Karadeniz hariç her yeri gezdim
Doğu Anadolu hariç heryerde ayak izim vardır
Kapadokya
gopdan dişari çikmıyom kırıv
mardinliyim buraya çok turist geliyor
Gezdim 6 7 şehir
Ahhh Kapadokya'mm
İğneada adaçayı kafe kaşar
gezmedim :D
Ve halkı bundana yararlanamayan bir numara yer
81 ilin tamamını