Uzunca bir süredir çalışmıyordum içimden gelmiyor pc başına geçip codlamak
Nasıl motive olalım? Müziklerde yaramıyor ama varsa gaza getiren parçanız paylaşabilirsiniz.
Uzunca bir süredir çalışmıyordum içimden gelmiyor pc başına geçip codlamak
Nasıl motive olalım? Müziklerde yaramıyor ama varsa gaza getiren parçanız paylaşabilirsiniz.
Moral vermeyi videolarda gezinmeyi vakit öldürmeyi bırakmak zorunda olduğumu hatırlatıyorum kendime. İşin başına geçiyorum ve bitmeden kalkıp gitmiyorum.
Mecbur olduğumu kendime hatırlatıyorum ve şımarıklık yapmaya lüksün yok diyorum kendime. Yapmak istediğim şeyleri düşünüp işimi bitirince bunları kendime ödül olarak belirliyorum o şekilde motive oluyorum. Bir de bi işi tamamlamak ruhumu tatmin ediyor bu duyguyu yaşamak için zorluyorum kendimi çalışmaya. Aslında bunları düşünmek de sadece zaman kaybı. Otur ve başla.
tamam :/
Canım mı
Hüüüğğğ
Bakk yinee demişş. d
1 78 misin cidden?
Tek takipçinim d
Pamuk kalbinizin yanında manken boyunuzun olduğunu öğrendikten sonra mecbur edeceğim :/
Elbette çift gülücük hanım :)) ama uzamasın isterim yazmamın maksadı sebebi tanışma isteğimdir 3xper olmayı bekleyemeyeceğim zira
Eğer sizin içinde uygunsa instagramdan konuşmak isterim?
Goool , Allahım goool :)))
Cevap
5Cevap
zamanla
Tatil yapmıyoruz bu yüzden böyle bir derdim de yok. :)
Üzdü :/
Tatilini yapmışta işe alışamıyormuş, derde bak şaka gibi :)
Derdimi :/ amaa amaa çalışmazsam para mara verecek patron yok , çalışmam lazımmm
Mesaj kutun kapalı yazamıyorum aç.
Çalışmadığım için bilmiyorum ama eminimki çok zordur
Zor zor yaptım kahvemi oturdum pc ye ama burada takılıyorum :/
çalışmak için motive olmak ne diye ? kendi işin mi
Evet
Olaya bodoslama girerek. Zaten yeniden çıkmak zor oluyor.
Bodoslama girmek cümlesi bile gazladı d
Di mi ya? Aynen.
Sen kafana koyduğun her şeyi yaparsin diyerek
Alışmıyorum genelde hep boşluyorum bakalım sonumuz hayr ola
Bunu dışarda söyleme bari sabah 8 akşam 5 çalışanlar linç eder 💀
Bildiğin alışıyorum. Ahlaya puhlayarakta olsa
İstifa ediyorum param bitince çalışıyoeum
Haha iyimiş
Tatil yapmayarak
:((
Zamanla
Adapte olmak zor
Zamanla
Yokki alışalım
Alışmıyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?