Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler!
Dünya turuna çıkacak olsaydınız, ilk olarak hangi ülkeye seyahat ederdiniz?
dünyayı gezmekten cok ben hep balkanları gezmeyi seviyorum. yeryüzündeki cennet buralar. kac kere gittim geldim, elimden gelse karavanlar o bölgelerde yaşayacagım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Amerika
Azerbaycan'dan başlardım. Sonra Ötüken'e doğru
dünyayı gezmekten cok ben hep balkanları gezmeyi seviyorum. yeryüzündeki cennet buralar. kac kere gittim geldim, elimden gelse karavanlar o bölgelerde yaşayacagım
Garip bir kültür ve teknolojik açıdan farklılık görmek için japonyaya gitmek isterim
En yakın daki ülkeye
Londra olsun 🙃
Güney Amerika ülkeleri olabilir.
Köşeyi dönerim ben 🙄
Japonyadan başlayayım
Azerbaycan ve Gürcistan
Ama önce tüm ülkemin şehirlerinin önemli yerlerini gezmek ister dim
Norveç ya da Güney Kore
İtalya
Türkiye 🇹🇷
Suriye
Portekiz
Norveç
Japonya
İtalya
abd isterdim
İskandinav ülkeleri