Tatil & Seyahat Turistik Doğu Ekspresi, 11 Aralık'ta seferlerine başlıyor! Böyle bir tura katılmak ister miydiniz? rakisalkiz Takip Et Xper 6 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 47 Yapay Zekaya Sor Ankara - Kars arası tren gezisi işte.. yanlış bakmıyorsam 6.000 TL fiyatı var :D Turistik Doğu Ekspresi, 11 Aralık'ta seferlerine başlıyor! Böyle bir tura katılmak ister miydiniz? Cevapla Turist Soruları İş Soruları Fiyat Soruları Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı. Evet ben çok isterdim ama tek başıma anlamı olmaz 0 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 300 cevap paylaştı. 6 bin tl verip dağı taşı izleyeceğime 15 20 bin tl verip balkan turu yaparım 1 haftalık çok daha iyi 1 0 Yorumla
LosT_Xx Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl İsterim ama her şey gibi o da çok pahalı. Mecbur yine yıkık yıkık sosyal medyada gezenlerin videolarını izlicez. 0 0 Yorumla
eylüllakşamı Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 84% +1 yıl Arkadaşımla gitmek isterdim ama fiyat abartılı bence 0 0 Yorumla
Aliasing26 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Lisedeki kankamla yapmak isterdim yol boyu konuşurduk güzel olurdu 0 0 Yorumla
hayalsizhayalperest_ Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl zukkum ona 6000 tl sanki yol gitmeyi çok seviyorum birde üstüne para verecem 0 0 Yorumla
Interstellar_ Takip Et Bilge Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl 10 bin de olsa ilk firsatta gidecegim insallah. 0 0 Yorumla
haydarhay Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Çok uzun yolculuklar çok sıkıcı oluyor. En azından bana göre. Ben katılmak istemezdim. 0 0 Yorumla
Güzelimözelimm Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Bunalırım ben o kadar saat 🤣 asla yapamayacağım bir şey 0 0 Yorumla
MüthiiişBirŞey Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl 6 bin tl çok azmış ya paramizla rezil olacağız gidemem 0 0 Yorumla
Yargıdağıtan123 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Ben doğu ekspresine bindiğimde burada ki bir çok kişi evde çekirdek çitliyorlardı. 0 0 Yorumla
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 361 cevap paylaştı. ben moda olmadan daha önce gittimm güzeldi ama 6000 ne be sıfr moda oldu diye 0 0 Yorumla
tırttırtıl Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl popo üstü o kadar yolu gidemem almayım gidene güle güle 0 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 663 cevap paylaştı. Biletler anında tükeniyor, çok zor denk getirmek. 0 0 Yorumla
Loyall Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl burdan eve arabayla gidiyorm ölüyorm bebide ekspress çekemem 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl 6 bini sen bana ver dağı taşı da gezdiririm her isteğini bile yerine getiririm 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Millet ucuza gezmesin tabi, tren biletinin 6bin olması nedir be 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 3,9b cevap paylaştı. Çok isterdim yanımda birinin olup seyahat etmesi ama pahalıymış :D 0 0 Yorumla
Highline Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl O parayı ona vericeğime arabama mazot atar gene gezerim saçmalığa bak 0 0 Yorumla
carsngirls Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Gider miyiz @zeyneplinna_34 0 2 Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Gidelim hayalimdi Yorumla carsngirls +1 yıl @zeyneplinna_34 gidelim, yataklı tren. 😇 Yorumla
uııuıuıuıuıuı Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl avrupa treni falan sanan vardır şimdi :D 0 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1b cevap paylaştı. 6000 ver işin sonunda kars''ı gör bana göre değil 0 0 Yorumla
isimsizdiss Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Evet isterdim. 🙈İnşallah kısmet olur bir gun 0 0 Yorumla
Lazımbazıhatalar Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Benim hep hayalimdi ama bu parayı vermem 0 0 Yorumla
cannsssu Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 54% +1 yıl 2 senedir yapmak istiyorum bunu bi nasip olmadı 0 0 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 478 cevap paylaştı. Güzel aslında çok hoş 0 0 Yorumla
Degisik_-_ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 316 cevap paylaştı. Bu geziler 1 günmü oluyormuş 0 0 Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 326 cevap paylaştı. Evet isterdim ama tek başıma olmaz 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hiç uğraşamam, sıkılırım ben.🤦 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 656 cevap paylaştı. Çok isterdim bunu her sene hayal ediyorum 0 0 Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 473 cevap paylaştı. Hayır sıkılırım 0 0 Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 369 cevap paylaştı. Olabilir 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 974 cevap paylaştı. Cok pahalı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Evet ben çok isterdim ama tek başıma anlamı olmaz
6 bin tl verip dağı taşı izleyeceğime 15 20 bin tl verip balkan turu yaparım 1 haftalık çok daha iyi
İsterim ama her şey gibi o da çok pahalı. Mecbur yine yıkık yıkık sosyal medyada gezenlerin videolarını izlicez.
Arkadaşımla gitmek isterdim ama fiyat abartılı bence
Lisedeki kankamla yapmak isterdim yol boyu konuşurduk güzel olurdu
zukkum ona 6000 tl sanki yol gitmeyi çok seviyorum birde üstüne para verecem
10 bin de olsa ilk firsatta gidecegim insallah.
Çok uzun yolculuklar çok sıkıcı oluyor. En azından bana göre. Ben katılmak istemezdim.
Bunalırım ben o kadar saat 🤣 asla yapamayacağım bir şey
6 bin tl çok azmış ya paramizla rezil olacağız gidemem
Ben doğu ekspresine bindiğimde burada ki bir çok kişi evde çekirdek çitliyorlardı.
ben moda olmadan daha önce gittimm güzeldi ama 6000 ne be sıfr moda oldu diye
popo üstü o kadar yolu gidemem almayım gidene güle güle
Biletler anında tükeniyor, çok zor denk getirmek.
burdan eve arabayla gidiyorm ölüyorm be
bide ekspress çekemem
6 bini sen bana ver dağı taşı da gezdiririm her isteğini bile yerine getiririm
Millet ucuza gezmesin tabi, tren biletinin 6bin olması nedir be
Çok isterdim yanımda birinin olup seyahat etmesi ama pahalıymış :D
O parayı ona vericeğime arabama mazot atar gene gezerim saçmalığa bak
Beraber gidelim ama içmek yok
Gider miyiz @zeyneplinna_34
Gidelim hayalimdi
@zeyneplinna_34 gidelim, yataklı tren. 😇
avrupa treni falan sanan vardır şimdi :D
Dünyanın en gereksiz aktivitesi
6000 ver işin sonunda kars''ı gör bana göre değil
İsterim de izin yok ya 😏
Evet isterdim. 🙈
İnşallah kısmet olur bir gun
Benim hep hayalimdi ama bu parayı vermem
Evet ama maddi imkanım yok
2 senedir yapmak istiyorum bunu bi nasip olmadı
Yapmak istediğim bir sefer
Güzel aslında çok hoş
Yok macera aramaya gerek yok
Bu geziler 1 günmü oluyormuş
Ne kadar güzel burada da olsa keşke
Evet isterdim ama tek başıma olmaz
Hiç uğraşamam, sıkılırım ben.🤦
Çok isterdim bunu her sene hayal ediyorum
İmkânlarım el verseydi gitmek isterdim
Sudan ucuz
Çok isterdim
Hayır sıkılırım
Olabilir
Niye pahalı
Öyle zaten
Sıkılırım ben
Yirtık donla trene alırlarsa olur
Değer
Evet isterdim
Evet isterdim
İsterdim
Katılırım
Cok pahalı
Çok fazla