Kendi ülkemizde bırak denizi, kaplıcalara gidemeyen İnsanlarız.. Binlerce kilometre uzaklardan gelip ülkemizi gezen turistlerle gurur duyacak enayileriz!
Katılmayı çok istediğim bir tur. Fırsat olursa katılacağım. Ama sağolsun babamın yüzünden daha 6 aydır fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezine gidemiyorum
Çok isterdim. Zaten tren yolculuğunu çok severim. Aşırı zevkli ve uyuması daha rahat olduğu için çok seviyorum. Umarım bir gün nasip olur..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bazi şeyler popüler olunca güzelliğini kaybediyor 6 yıl önce yolculuk yapmıştık sevgilimle arkadaşlarla falan ve tekrar yapmak istemistik ama zamanla popülerlesti ve bendeki havasını kaybetti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Evet isterdim güzel görünüyor
Kendi ülkemizde bırak denizi, kaplıcalara gidemeyen İnsanlarız.. Binlerce kilometre uzaklardan gelip ülkemizi gezen turistlerle gurur duyacak enayileriz!
Katılmayı çok istediğim bir tur. Fırsat olursa katılacağım. Ama sağolsun babamın yüzünden daha 6 aydır fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezine gidemiyorum
Kendi memleketimden soğudum. Ne gezisi? Batum, kıbrıs, las vegas gibi yerler varken ne yapayım doğu gezisini?
Yaa çok isterdim hayatımda böyle bir şeyi bile duymamıştım burası sayesinde öğrendim geçenlerde :d araştırmak lazım ama ya
Çok isterdim. Zaten tren yolculuğunu çok severim. Aşırı zevkli ve uyuması daha rahat olduğu için çok seviyorum. Umarım bir gün nasip olur..
bazi şeyler popüler olunca güzelliğini kaybediyor 6 yıl önce yolculuk yapmıştık sevgilimle arkadaşlarla falan ve tekrar yapmak istemistik ama zamanla popülerlesti ve bendeki havasını kaybetti
neyseki yapmadim demem
Akıllı adam işi değil. Hep basık, depresif, melankolik, deliliğe yatkın insanların seçeneği oluyor bu olay...😂
ben geçen sene bu trenle gittim süperdi fiyatıda 400 müydü 350 mi hadi 500 olsun 1300 ne 1300 herşeyin cıvkı çıktı net
Yanıma birisini bulursam katılırım, tek başına çekilmez 😁
Bu tura kAtılmam gerek harika bir deneyim olur
Ankaradan karsa gitmek için bana 1300 liradan çok daha fazlasını teklif etmeliler
Tek yön mü 1300 😢
Uçak bileti bile ülkenin bir ucundan diğerine 1k değil.
Üç dört arkadaş toplanıp gidilmeli tek başına bir eğlencesi çıkmaz
Süper bişey bu ya ama tek gidilmezki bir yol arkadaşı şart yani ☺️
Hayatı doya doya yaşayıp akışına bırakmak istiyorum
Kars’ta ne var?
Değer mi paraya?
İlgimi çekmiyor.
Yataklı vagonda bir günümü geçireceğim tatlı bir hanımefendi olsa keşke
Çok pahalı yaa 😏 Ama yapacağım bir gün bunu
Sırf tren yolculuğu için katılırım günde kazandığım para zaten fiyatı da uygun gidilir valla
Valla İstanbul'da çocukken trene bindim ama uzun yol başka olur ya
Hatun istiyor da ben biraz sıkılırım gibi geliyor bana
Hiç binmedim express trene. En azından bir kere denemek istiyorum
Çok isterdim hatta bir kaç senedir bunun hayalini kuruyorum
Ben o paraya mouse aldım ömürlük kullanırım ama o sefere 1300 tl çok
Fiyata bak nere gidilir
Pek ilgimi çekmiyor, yazık değil mi o kadar paraya
280 tl yataklı vagon fiyatı devlet ne mantıkla
Koskoca, tcddnin böyke biley yapmasına, izinveriyor
Her zaman katılmak istemişimdir ama bir türlü fırsatım olmadı
Çok güzel sevgilim le katılmayı düşünüyorum
Çocukluğumda köye çok giderdik bu eski trenlerle katılmak isterdim
İstemem.
Evet katılmak isterim
İlgimi cekmiyor
Her daim katılmak istemişimdir
Bizimkiler bu fakirlikle anca kar temizler
Harıka bırşey katılcam
Düşünmüştüm ama pahalı geldi
İlgimi çekiyor. Katılmak isterim
Eşimle katılmak güzel olurdu
Yol çok uzun daralırım ben
Gereksiz pahalı.
Çok istiyorum ama fiyatlar bir tık uçuk.
İsterdim ama gidemicem galiba
İlgimi çekmiyor pek.
Katılacam buna çok istiyorum
Muhtemelen sıkılacağım için katılmam
Gel biletler benden
Fırsat olursa katılmak istediğim bi tur..
Çok isterim ama önceliklerim var
Harika bir şey sevgilimle gitmek isterdim başbaşa
uygun fiyatlı olsa deneyim etmeyi çok isterdim
İsterim birisi olursa
Kısmet olursa manitayla yapacaz bu turu
😄 Şu bilet fiyatına bak şaka gibi
gidiş dönüş total ne bütün masraflar
Ben Avusturya çok gezdim
Olabilir de ben tembelin tekiyim
Harika olurdu ama fırsat bulamamki.
Cok cok pahalı...
Bu fiyatla birlikte ilgimi çekmiyor