canım düşünmüşüm hep beni şikayet etsin hep aldatsın başkalarıyla hepde iftiralar atsın üstüne üstün birde istisma desin güzel oyun güzel ihanet değil bu resmen kazık kaç yıldır benimle alay etmişsiniz bende sen yalnız kalma diye ulan haram olsun sana değmez bu sitemler başkasıyla dalga geç başkasına bozlar ver başkalarıyla konuş onlar senin dilinden anlar artık aramızda harbiden baya yaş farkı olgunluk farkı ve anlayış karekter farkı varmış insan gibi birseyleri anlasaydın da bende seni hep sevseydim şimdi seni çok farklı anlıyorum
Türkiye eğer başka ülkede yaşıyorsanız çok güzel bir ülke ama vatandaşıysanız ve burada yaşıyorsanız vay halinize denilebilecek bir ülke ve her geçen gün artan fiyatlarla birlkte hep birlikte vay halimize demeye devam ediyoruz
Bu toprakların insanları , bu topraklarda , bu topraklara gelen turistlere sığınmacılara hizmet için varlar sanki. Millet bu sefaletteyken bir avuç karaktersiz "dövüz getürüyolaaaaa" şeklinde aksanlada seviniyorlar.
bir şey dikkatimi çekti kadınların önceden profil fotoğraflarında dışarıda çeşitli mekanlarda çekilmiş fotoğraflar vardı 😂 fakirlikten Türk kadınlarının, profillerinde artık sadece yatak odasında ve veya tuvalet banyo aynası karşısında çekilmiş fotoğraflar var. Bir yere gezmeye gidemiyorlar diye heralde.
Cennet gibi vatan beleşe gidiyor işte. Üç tarafın deizlerle çevrili ama sahile gidemiyorsun balık yiyemiyorsun. Bir ülke ancak bu kadar verimsiz kullanılabilir