yanlış görmediysem kişi başı 3000 ile 5.000 TL arasında fiyatlar değişiyormuş. ben hiç balona binmedim. gitsem de binmem herhalde o fiyata :D

yanlış görmediysem kişi başı 3000 ile 5.000 TL arasında fiyatlar değişiyormuş. ben hiç balona binmedim. gitsem de binmem herhalde o fiyata :D

Kapadokya şişirilmiş bir balondur. Şaka bir yana balonlar aşağıdan daha güzel görünüyor. Balonun içinde sıkış sıkış insanlarla keyif alabileceğimi sanmıyorum. Jeep safari var, atv var, at binebilirsin. Hem de hepsini bir balon turu fiyatına yapıp daha fazla zevk alabilirsin.
Cevap
31Cevap
Kapadokya ya gittim ama balon o zaman kişi başı 120 euroydu, turist fiyatı olduğu için binmedim. Belediye yerli turistler için de indirimli yapmalı
balon turuna katılmadım hiç ama evlendikten sonra ya da sevgilimle birlikte gitmek isterdim güzel olurdu
Foto video çekmek istemiyorsan müthiş tecrübe edilecek bir durum değil uçak inip kalkarken görüdüğün manzaradan farkı yok para koparma politikası
hayatımda gidipte beğenmediğim tek tur olur kapadokya turu ömrümden 4 gün çaldı
Bizim ülke turistlere kaldı zaten Türk milleti kafasını işten kaldiramiyorki sosyallessin kölelik sisteminde gezmek Bi yana karnını doyurabiliyorsan o günün şükürle geçer hale geldi maalesef
2 Milyar 152 Milyon 720 Bin 500 Türk Lirası yapar. Bence yanlış fiyatlandırma. 150-200USD civarındaydı fiyatlar. Düşünün bu aranın %80'e yakın kısmı tek bir firmaya gitti.
200 euro
Yılbaşında 300 euroydu.
Yoğunluğa göre fiyat artıyo.
3000 e balon kalmadı. Doğma büyüme kapadokyadayım.
Dilerseniz rehberliğinizi yapabilirim. Tabi burayı gezip görmek isterseniz
100 Euro ona vermek canım ben olsam yasaklarım onları. Bir ülkenin halki bilemeyecek ama gökyüzünü isgal ederek görüntüyü kısıtlayacak ilginç
200 Euro idi en son belki artmıştır fiyatı.
Ama üzülme orada balonla uçanları izlemen için dürbün var v fjfj yapıştır ona parayı izle onları jff uçmuş gibi olursun sende
Benim kapadokyaya gidecek param yok kaldı ki balona binelim
Ben izlemeye gitmiştim. O gün de hava koşullarından olmamıştı
Evet, özellikle gündoğumunu izlemek hayli keyifli.
Yükseklik korkum rağmen sırf o balona binmek için gidicem
Kapodokyaya gittim ama balona binmedim, binmem. Fiyattan değil güvende hissedemediğim için…
Bindim evet farkli bir deneyimdi ama cok abartilacak birsey degil bence
Baba cok para diye binemedik o paraya konakladık ama izledik
evet deneyimledim güzel oluyorda sabahın köründe kalkmak biraz sıkıntı :D
Nefret ediyorum zaten oradan ve oradaki bazı kişilerden vermem o parayı zaten ona
hiç denemedim ama isterim...
sıkı para ama değiyorsa verilebilir
Denemedim ama isterdim. Insallah bu yuz olur bakalim…
Yabancılar sefasını Türkler cefasını çeker bu ülkede.
Hayır gittim gördüm gezdim ama balona binmedim binmem de yükseklik korkum var bünyem kaldırmaz.
Ohaa ak, uçak biletinden bile katbekat daha pahalı... Sanki Paris Seferi yapacak şrfsizler😡
Bizimkiler foto çekme rekoru kırmak olabilir dışarıdan
Ne güzel işte memlekete döviz girmiş ama nedense dolar euro yükselişi son gaz devam 😄
2 defa bindim o balonlara. Çok matah bir şey değil.
Bende binmedimmm gittim amaa
Yok ama isterim bnde..
O kadar anlamsız geliyor ki şuna binmek
Turkiyeyi turistler gezer
Ay balona da binmeyiver şekerim yaaa
Gittim ama balon Turu nasip olmamıştı
Hayır ama deneyimlemek isterdim
evet gayet iyiydi o zamanlar
Gitmedim ama istiyorum
Döviz hesabıyla çalıştığını duymuştum
ülkeyi gezemiyoruz ne deneyimi :)
Çok fazla ya. 5 bin lira kolay kazanılmıyor.
Ben o kadar para vermem ona
Cook yüksek fiyatlar euro ile bir de
bizimkiler binemiyo zaten aşağıdan bakıyo
Adı üstünde turist ablasi biz turist degiliz
Deneyimlemedim.
Yerli yabancı fiyat politikası ayrı olması lazım
Yok deneyimlemedim
Hayor ne yazikki
Hayır ama isterim
Hayır
iki defa
Param yok
Çok güzel ama o kadar parayı vermezdim
Hayır.
2 kez
Yasamadim
TL değil dolar
Yokk
İnşalah patlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?