Şehirleri gezmek istersek hangisi daha mantıklı sizce?
Tur ile gezmek
Tur olmadan arkadaşla gezmek
Tek başına gezmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tur olmadan kendi arkadaşımla gönlünce gezmeyi tercih ederim biraz damağına düşkün biri olarak Hatay’dan başlayan güneydoğu anadolu bölgesine gezi yapmayı hep planlıyoruz hepte bir aksilik çıkıyor mesela hatanın mutfağımda 2bin yemek çeşidi varmış Antep Urfa özellikle Halfeti ve tabşki Mardin. Mardininin tepe yüzüne yayılan o taş evlerinin en üstte olanların birin de yüzünü okşayan rüzgarını eşliğinde kahveni içerken gün batımını izlemek hayali çok hoş bilmiyorum gerçeği nasıl olur
Cevap
9Cevap
Sevgili ile gezmek ama sevgili yoksa da Tur olmadan arkadaşla gezmek arkadaş da yoksa Tek başına gezmek
Tek başına geçmek daha mantıklı örneğin çanakkale de ecebatta sahile oturmuşsun yemek yiyosun 1 sise şarap oranın şarabı meşhurdur uff yâda işte ne biliyim sinop a gitmisin 1 balık soylemisin yanına raki:)) sahile 0 oda olmadi ılgaz gitmisin doga sesizlik ılık ve soğuk arası esen rüzgar cikmisin balkona çayını yudumluyosun
Tur ile gezmek daha mantıklı olabilir çünkü gezdiğiniz yerleri kuru kuru görmek yerine hikâyelerini de bilmek istersiniz.
Kendi şahsi arabam ve arkadaşlarımla gezmek isterim
Turla gezmek iyi ve kötü yönleri var.
Tek başıma geziyorum genelde
Tür olmadan arkadaşla güzel olur
Yabancı biri ile
tur mantıklı
Kafa dengi bir arkadaşla gezmek daha iyi
Turla gezmek
kendi arabamla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?